abonnement Unibet Coolblue
pi_63903018
Tuyp zou echt een Feyenoord-aankoop zijn

Gerritsen moet gewoon meer spelen bij Twente..is goed genoeg volgens mij maar dodelijke concurrentie natuurlijk. Eredivisie kan hij echt wel aan.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  woensdag 10 december 2008 @ 13:23:00 #52
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_63903681
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 10:24 schreef -J-D- het volgende:
Even volgen om wed-technische redenen.


zondag 24 juli 2011 18:23 schreef charmed_angel het volgende:
Outpost je bent een held _O_
pi_63903886
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 18:34 schreef Sensation89 het volgende:

[..]

Den Ouden deed het afgelopen weekend trouwens lang niet slecht hoor
!
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
pi_63908514
Ivica Olic in de zomer voor niks van HSV naar Bayern Munchen.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_63909048
AZ zou weer Ooijer willen

Sunderland denkt aan Co Adriaanse, maar ook aan Mario Been als nieuwe trainer

Joost Kuhlmann van Rijnsburgse Boys op stage in Schotland, vermoedelijk bij Hamilton Academical

Andreas Laudrup van Lyngby naar Heerenveen

Bernard Quainoo naar FC Eindhoven

Stijn Stijnen van Club Brugge naar Rubin Kazan

Anderlecht volgt de Deense verdediger Jonas Troest, ex-Hannover 96

Excelsior denkt aan Cecilio Lopes van Heerenveen

Lukas Podolski van Bayern terug naar Köln voor tien miljoen plus de eerste rechten op Geromel

Peter Niemeyer mogelijk op huurbasis naar een Nederlandse club

Reggina wil Rolando Bianchi van Torino en dan ruilen voor Bernardo Corradi

West Ham United wil Giampaolo Pazzini van Fiorentina
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_63930865
Alex wil weg bij Chelsea, zo schrijft The Sun. Hij is bang zn plek voor het WK 2010 kwijt te raken.

AC Milan en Sevilla zouden geinteresseerd zijn.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_63931796
quote:
Op donderdag 11 december 2008 12:52 schreef mcyodogg het volgende:
Alex wil weg bij Chelsea, zo schrijft The Sun. Hij is bang zn plek voor het WK 2010 kwijt te raken.

AC Milan en Sevilla zouden geinteresseerd zijn.
AC Milan ook? Pfff daar gaat mn droom om hem weer op de Nederlandse velden te zien voetballen. Maar ja bij AC komt hij ook op de bank dus kan hij beter ergens anders heen lijkt mij.
zondag 24 juli 2011 18:23 schreef charmed_angel het volgende:
Outpost je bent een held _O_
  vrijdag 12 december 2008 @ 17:31:09 #58
67174 Dos37
Come on Twente
pi_63966074
quote:
GERUCHTEN: MISKOOP PAVLYUCHENKO MAG WEG, SCHOONMAAK BIJ ARSENAL, CITY VANGT WEER BOT

Roman Pavlyuchenko zou wel eens de boeken kunnen ingaan als de grootste miskoop van Tottenham Hotspur allertijden. Spurs- manager Harry Reddknapp wil de spits die deze zomer voor 16 miljoen naar Londen kwam nu alweer kwijt. Bij Tottenham zijn ze alleen bang dat ze er geen vergelijkbaar bedrag voor kunnen terugkrijgen. (Daily Mirror)

Ondertussen hebben de Spurs aangegeven dat Real Madrid Aaron Lennon alleen mag overnemen als de Madrilenen meer dan 22 miljoen euro voor de vleugelaanvaller betalen. (Daily Mirror)



Arsene Wenger wil de winterstop gebruiken om de selectie van Arsenal wat uit te mesten. Zo mogen Fransman William Gallas en de Deense aanvaller Nicklas Bendtner uitzien naar een andere werkgever. (The Times)



Het lukt Manchester City voorlopig niet om aan de benodigde versterkingen te komen. Sevilla heeft laten weten dat hun spits Luis Fabiano niet te koop is en zeker niet voor de geboden 30 miljoen euro. (Daily Star)



Gerard Houllier wordt in ieder geval geen manager bij Sunderland. De oud-Liverpoolcoach liet gisteren weten geen enkele interesse in de baan te hebben. (The Guardian)



Hull City, de verrassing van dit Premier League-seizoen wil de aanval versterken. In de winterstop wil de promovendus werk maken van Aruna Dindane. De Ivoriaanse spits speelt nu nog voor het Franse Lens en moet 7 miljoen euro kosten. (The Sun)
Nou zo slecht vind ik hem nog niet doen.
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_63967422
quote:
Op woensdag 10 december 2008 09:20 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Van Grinsven
Vennegoor.
Striving to be more than average.
pi_63969755
quote:
Op donderdag 11 december 2008 13:29 schreef Outpost76 het volgende:

[..]

AC Milan ook? Pfff daar gaat mn droom om hem weer op de Nederlandse velden te zien voetballen. Maar ja bij AC komt hij ook op de bank dus kan hij beter ergens anders heen lijkt mij.
Bij AC zie ik hem echt wel een basisplek veroveren....
pi_63969871
quote:
Heurelho Gomes heeft de laatste weken bij diverse medewerkers van PSV aangegeven dat hij graag zou willen terugkeren, dat meldt het Eindhovens Dagblad vrijdag. De populaire Braziliaanse doelman heeft het niet naar zijn zin bij zijn nieuwe werkgever Tottenham Hotspur, waar zijn positie al van begin af aan onder vuur ligt.

De keeper, die afgelopen zomer voor circa tien miljoen euro naar Engeland verhuisde, kampt eigenlijk al vanaf de eerste weken met gevoelens van heimwee naar Eindhoven. Algemeen directeur Jan Reker zei vrijdag in een reactie aan het regionale dagblad dat hij ’niks kan’ met berichten die hem niet rechtstreeks bereiken.

Trainer Huub Stevens benadrukte dat hij niet op mogelijke transfers wil ingaan. "Tot januari moeten wij werken met de huidige spelersgroep en daar heb ik vertrouwen in." Tottenham-manager Harry Redknapp gaf meerdere malen aan het volste vertrouwen in Gomes te hebben en ziet geen reden om de Braziliaan op de bank te zetten.

Na een stroef begin, met enkele blunders inbegrepen, lijkt Gomes de laatste weken weer enigszins op de doelman van weleer. Vier van de vijf laatste wedstrijden werden in winst omgezet en Gomes incasseerde slechts twee tegentreffers. De Engelse media waren na het duel met West Ham United (0-2) bijzonder te spreken over zijn optreden.
Blijf maar lekker daar.
Striving to be more than average.
pi_63969930
Als ik PSV was zou ik eens aankloppen bij sponsors en dan Ooijer, Alex en Gomes binnenhalen plus nog een goede spits.

Dan kunnen ze Isaksson, Koevermans en Lazovic verkopen.
pi_63970219
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 20:10 schreef Halcon het volgende:
Als ik PSV was zou ik eens aankloppen bij sponsors en dan Ooijer, Alex en Gomes binnenhalen plus nog een goede spits.

Dan kunnen ze Isaksson, Koevermans en Lazovic verkopen.
Financieel onhaalbaar.
pi_63970286
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 20:20 schreef Chadi het volgende:

[..]

Financieel onhaalbaar.
Ooijer is haalbaar en Alex en Gomes als ze zelf naar PSV willen ook. Ze hebben er gevoetbald en weten wat er wordt betaald.

Verkoop drie of vier spelers voor een leuk bedrag, haal 3 goede spelers terug en dan spelen ze volgend jaar weer Cl. CL missen is duurder dan wat goede spelers kopen.
  vrijdag 12 december 2008 @ 22:07:49 #65
105018 Borizzz
Thich Nhat Hanh
pi_63973300
Tuyp naar Ajax
Dat zou echt erg slecht zijn.
kloep kloep
  vrijdag 12 december 2008 @ 22:10:38 #66
67174 Dos37
Come on Twente
pi_63973390
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 20:22 schreef Halcon het volgende:

[..]

Ooijer is haalbaar en Alex en Gomes als ze zelf naar PSV willen ook. Ze hebben er gevoetbald en weten wat er wordt betaald.

Verkoop drie of vier spelers voor een leuk bedrag, haal 3 goede spelers terug en dan spelen ze volgend jaar weer Cl. CL missen is duurder dan wat goede spelers kopen.
Alex is denk ik wel onhaalbaar, die wil het WK van 2010 spelen. En bij PSV komt niemand van Brazilië kijken.
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_63973948
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 22:10 schreef Dos37 het volgende:

[..]

Alex is denk ik wel onhaalbaar, die wil het WK van 2010 spelen. En bij PSV komt niemand van Brazilië kijken.
Bij het tweede van Chelsea wel denk je?
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
  vrijdag 12 december 2008 @ 22:46:27 #68
67174 Dos37
Come on Twente
pi_63974394
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 22:30 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

Bij het tweede van Chelsea wel denk je?
Nee maar daar wil ie ook weg.
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_63976227
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 20:10 schreef Halcon het volgende:
Als ik PSV was zou ik eens aankloppen bij sponsors en dan Ooijer, Alex en Gomes binnenhalen plus nog een goede spits.

Dan kunnen ze Isaksson, Koevermans en Lazovic verkopen.
Sorry maar dit is echt hopen op, van die 3 is Ooijer alleen haalbaar. Gomes en Alex kunnen zo bij een andere europese subtopper aan de slag. En daar verdienen ze veel meer.
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
  zaterdag 13 december 2008 @ 07:54:26 #70
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_63980543
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 20:05 schreef Halcon het volgende:

[..]

Bij AC zie ik hem echt wel een basisplek veroveren....
Dat dacht ik ook toen ie naar Chelsea ging.
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 23:44 schreef superjood het volgende:

[..]

Sorry maar dit is echt hopen op, van die 3 is Ooijer alleen haalbaar. Gomes en Alex kunnen zo bij een andere europese subtopper aan de slag. En daar verdienen ze veel meer.
Laat Ajax maar proberen Alex te halen met die miljoenen van Huntelaar. Dan kan die Oleguer weer terug naar Spanje.
zondag 24 juli 2011 18:23 schreef charmed_angel het volgende:
Outpost je bent een held _O_
pi_63981825
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 17:31 schreef Dos37 het volgende:

[..]

Nou zo slecht vind ik hem nog niet doen.
Die gast die dat stukje over Pavluchenko heeft geschreven heeft zeker nog nooit van Rebrov gehoord

Gomes kan maar beter blijven zitten, als ie nu teruggaat staat ie bekend als blunderende keeper die het hogere niveau niet aan kan en komt ie nooit meer bij een grote club terecht. Alex is een ander verhaal, die moet wel gewoon spelen. Milan zie ik alleen niet gebeuren want die beweren een akkoord te hebben met Tiago Silva en die mag blijkbaar pas volgend seizoen spelen omdat het een niet EU-er is, dan zou Alex pas in 2010 mee kunnen doen.
AFC Ajax - Manchester United FC - Tottenham Hotspur FC - Roberto Baggio
pi_63982708
quote:
Op zaterdag 13 december 2008 07:54 schreef Outpost76 het volgende:

[..]

Dat dacht ik ook toen ie naar Chelsea ging.
[..]

Laat Ajax maar proberen Alex te halen met die miljoenen van Huntelaar. Dan kan die Oleguer weer terug naar Spanje.
Alex komt niet naar Ajax, nu niet nooit niet
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
pi_63983705
quote:
Op zaterdag 13 december 2008 12:00 schreef superjood het volgende:

[..]

Alex komt niet naar Ajax, nu niet nooit niet
Je weet maar nooit. Stam speelde ook ineens voor Ajax. Kluivert voor PSV.

Had ik vroeger ook nooit durven voorspellen.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_63983759
Barcelona heeft 20 miljoen over voor El Hamdaoui
  zaterdag 13 december 2008 @ 13:29:30 #75
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_63984126
quote:
Op zaterdag 13 december 2008 12:00 schreef superjood het volgende:

[..]

Alex komt niet naar Ajax, nu niet nooit niet
Ik hoop t wel en hoop doet leven
quote:
Op zaterdag 13 december 2008 13:06 schreef andre347 het volgende:
Barcelona heeft 20 miljoen over voor El Hamdaoui
Meteen doen! is AZ tenminste ook hun topspits kwijt. Misschien dat ze dan wat minder scoren
zondag 24 juli 2011 18:23 schreef charmed_angel het volgende:
Outpost je bent een held _O_
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')