Mooie club.quote:Op woensdag 31 december 2008 13:01 schreef Prosac het volgende:
Bruno Silva -> Sampdoria
damn worden we nu ook al door Twente afgetroefd bij transfersquote:
quote:'Mourinho wil Adriano ruilen voor Owen'
Internazionale is volgens diverse Engelse media geïnteresseerd in Michael Owen. Trainer José Mourinho zou de aanvaller van Newcastle United willen halen in ruil voor Adriano of David Suazo.
Michael Owen kan bij Newcastle een nieuw contract tekenen, maar heeft om wat bedenktijd gevraagd. Hij gaf eerder al aan dat het misschien wel de belangrijkste keuze uit zijn loopbaan wordt.
Volgens The Sun wil José Mourinho de Engelsman graag naar Milaan halen. In ruil daarvoor krijgen The Magpies de Braziliaan Adriano of David Suazo (Honduras), die nu verhuurd is aan Benfica. In het laatste geval ontvangt Newcastle ook nog eens vijf miljoen euro.
Aangezien zijn vorige avontuur in het buitenland (bij Real Madrid) geen succes werd, blijft Michael Owen volgens de media het liefst in Engeland. Aston Villa, Tottenham Hotspur en Manchester City zouden ook interesse hebben.
quote:Arsenal weigert transferverzoek Kolo Touré
Verschillende bronnen in Engeland melden dat Kolo Touré wil vertrekken bij Arsenal. Het verzoek om hem te verkopen is door voorzitter Peter Hill-Wood geweigerd en Arsenal wil de Ivoriaan dus niet laten gaan.
Volgens de Daily Record, Daily Star en Sky Sports wil Arsenal de verdediger onder geen enkele voorwaarde laten gaan. "Kolo heeft een contract, en we verwachten dat hij dat zal uitdienen", aldus Hill-Wood tegenover Sky Sports.
Touré is ontevreden bij The Gunners, omdat hij steeds minder aan spelen toe komt. Arsène Wenger kiest steeds vaker voor William Gallas en Johan Djourou in de centrale verdediging. Zo ook in de thuiswedstrijd tegen Portsmouth (1-0 winst), toen Touré geen speelminuten kreeg.
De Ivoriaan zou bovendien niet door één deur kunnen met William Gallas, die de aanvoerdersband kreeg toen Thierry Henry in de zomer van 2007 naar Barcelona vertrok. Touré was de belangrijkste kandidaat om de nieuwe aanvoerder te worden, want hij is de enige overgebleven speler van het elftal dat in 2003-2004 ongeslagen kampioen van Engeland werd.
quote:Ronaldo: "Ik blijf in Manchester"
Nog voordat de geruchten over een transfer van Cristiano Ronaldo naar Real Madrid op gang komen, zegt de Portugees dat hij helemaal niet weg wil uit Manchester.
De sterspeler van Manchester United leek afgelopen zomer al naar de Spaanse hoofdstad te verhuizen, maar zijn club liet hem niet gaan. Omdat hij zelf aangaf graag naar Madrid te gaan, rekent iedereen op een overstap in deze eerste maand van 2009.
Ronaldo zelf ziet daar echter van af. "Ik wil blijven, want ik heb het hier goed naar mijn zin", vertelt de vleugelspeler op ManUtd.com. "Ik voel me hier thuis en de supporters zijn geweldig. Zij zijn één van de redenen dat ik hier graag voetbal, ze staan altijd achter me."
Onlangs beweerde een bestuurslid van Real Madrid dat de club met Manchester al een akkoord heeft bereikt over een transfer in de zomer. Voorzitter Ramon Calderon ontkende dat en ook volgens Cristiano Ronaldo is dat onzin. "Mensen die zeggen dat ik rond ben met Real Madrid, liegen."
quote:United close in on Serbian youngsters
Manchester United made a long-awaited breakthrough last night in their bid to sign Zoran Tosic and Adem Ljajic, the two Serbian youngsters, in a combined £16.3 million deal from Partizan Belgrade.
The move was thrown into doubt last month because of Tosic’s wage demands and the number of agents trying to get involved in the transfer, prompting reports that Arsenal or Manchester City could hijack the deal. But it emerged last night that, after another day of negotiations, those potential snags have been overcome and that, barring a last-minute hitch, the joint move will be announced in the coming days.
Oliver Kay & James Ducker, The Times
quote:Meanwhile, The Guardian has run quotoes from Cristiano Ronaldo's exclusive interview with MUTV. "What people are saying now [the recent speculation about an agreement with Real Madrid] is not true. Who says that is a liar, because I am happy at the club. I want to stay here, I feel at home here."
De Serven schijnen inmiddels binnen te zijnquote:Carlos Tevez's future is under scrutiny again, although the Daily Mail have run quotes from Argentina from the striker. He expects to hold talks this week with the club about signing a permanent contract.
kan die nog UEFA Cup spelen of niet?quote:Larsson op weg naar Frankrijk
PARIJS - Henrik Larsson lijkt zijn voetballoopbaan in Frankrijk voort te zetten. De 37-jarige Zweedse spits beslist de komende weken of hij ingaat op een lucratief aanbod van Olympique Marseille
Dat ligt eraan of Helsingborg in Europa actief was dit jaar. Ik dacht het niet, dus dan mag het.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:08 schreef 9christensen het volgende:
[..]
kan die nog UEFA Cup spelen of niet?
de kans voor Krulquote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:25 schreef Ofyles2 het volgende:
Met deze handige link zit je bovenop de transfergeruchten in Engeland:
http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/eng_prem/7785570.stm
Overigens dreigt Shay Given Newcastle United te verlaten, aldus zijn zaakwaarnemer.
Newcastle kennende kopen die gewoon een nieuwe keeper hoor.quote:
Zelfs als dat niet gebeurd hebben ze met Steve Harper best een goede reservekeeper, die zou ook de voorkeur nog krijgen boven Krul.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 01:33 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Newcastle kennende kopen die gewoon een nieuwe keeper hoor.
quote:Verkoop Buffon om Messi te betalen?
Tuttusport, de Juventus-minded krant van Italië, speculeert er weer druk op los.
Vrijdag kwam de krant met het bericht dat de Oude Dame interesse heeft om Lionel Messi voor 75 miljoen euro over te nemen van Barcelona. De Argentijn heeft echter een afkoopsom van 150 miljoen euro in zijn contract staan.
Om de aankoop van de jonge ster te financieren heeft Juventus echter nog wel een ijzer in het vuur: doelman Gianluigi Buffon.
De Italiaanse international staat in de belangstelling van Manchester City, dat naar verluidt 100 miljoen euro over zou hebben voor de doelman.
Het is de wens van de Juventus-eigenaren om Messi naar Turijn te halen. Met de 100 miljoen van Buffon zou deze wens wel eens snel werkelijkheid kunnen worden.
quote:
Dit is een lachwekkend bericht dat zorgt voor een vers gevoel in mijn maagstreek en her en der rondom de lever.quote:
FM talentquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |