Ja and? Dan kun je toch nog steeds winnen. Als je maar genoeg mensen van je subforum optrommelt.quote:Op maandag 8 december 2008 22:51 schreef Adelante het volgende:
[..]
Vorige verkiezing stemden alle VBL-ers, alle LIF-chicks, alle SHO-SC-ers enzo ook op hun favorieten.
Sevilla uit spanjequote:
Dus jij maakt een topic dat anderen kutavatars hebben en de jouwe veel beter is. Wij maken een reeks lemmingen voor de aandachtquote:Op maandag 8 december 2008 22:57 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Ja and? Dan kun je toch nog steeds winnen. Als je maar genoeg mensen van je subforum optrommelt.
quote:Op maandag 8 december 2008 22:58 schreef sezten het volgende:
[..]
Sevilla uit spanje
Ben jij van België?
Sevilla lijkt me wel sjiek om eens een wedstrijd te bezoekenquote:Op maandag 8 december 2008 22:58 schreef sezten het volgende:
[..]
Sevilla uit spanje
Ben jij van België?
Je huiswerk gedaan? (van de afgelopen 8 jaarquote:
Moet je naar Borussia Dortmund gaan in de südtribünequote:Op maandag 8 december 2008 22:59 schreef gers het volgende:
[..]
Sevilla lijkt me wel sjiek om eens een wedstrijd te bezoeken
Ik hoef niet te winnen dit keer. Doe maar iemand die nog niks gewonnen heeft.quote:Op maandag 8 december 2008 22:58 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Dus jij maakt een topic dat anderen kutavatars hebben en de jouwe veel beter is. Wij maken een reeks lemmingen voor de aandacht[ afbeelding ]?
Normaal zou ik ook zo reageren.quote:Op maandag 8 december 2008 22:59 schreef behangplakker het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Mensen die voor buitenlandse clubs zijn
(en dan ook nog zo'n 1
![]()
)
Gelijk heb jequote:Op maandag 8 december 2008 22:59 schreef gers het volgende:
[..]
Sevilla lijkt me wel sjiek om eens een wedstrijd te bezoeken
tof alleen jammer dat het duitsers zijnquote:Op maandag 8 december 2008 23:00 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Moet je naar Borussia Dortmund gaan in de südtribüne![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
25000 man op 1 tribune
Dat klinkt dan wel als iemand die tenminste de overtuiging heeftquote:Op maandag 8 december 2008 23:02 schreef sezten het volgende:
[..]
Normaal zou ik ook zo reageren.
Misschien moet je weten dat ik zo snel mogelijk wil vertrekken uit Nederland om ook daadwerkelijk in Sevilla te gaan wonen, en het eerste wat ik dan doe is een seizoenskaart proberen te bemachtigen (lange wachtrij tegenwoordig).
En nee, ik ben nog nooit naar een wedstrijd geweest (sterker nog: ik ben nog nooit in spanje geweest) maar dat komt wel.. met de steun van geld
[..]
Gelijk heb je
quote:Op maandag 8 december 2008 23:02 schreef gers het volgende:
[..]
tof alleen jammer dat het duitsers zijn
Ziet er wel fucking nice uitquote:Op maandag 8 december 2008 23:00 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Moet je naar Borussia Dortmund gaan in de südtribüne![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
25000 man op 1 tribune
quote:Op maandag 8 december 2008 22:59 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Je huiswerk gedaan? (van de afgelopen 8 jaar![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
)
quote:
Forum Opties | |