abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64438592
quote:
Op zondag 28 december 2008 12:04 schreef ElmarO het volgende:

[..]

Veel zal inderdaad afhangen of de man geduldig is en zich goed realiseert dat succes niet automatisch te koop is. Als hij dat al goed beseft is het al een winstpunt. Maar voorlopig is het nog niet zeker dat hij het team ook daadwerkelijk koopt.
[..]
Sommige mensen zien zoiets als een speeltje. Aan de andere kant heeft hij een groot telecom bedrijf en misschien wel ambities om zijn markt uit te breiden over heel de wereld. Dan doet hij het ook voor de sponsoring.
Wel erg positief dat er een koper is, hoe meer auto's hoe beter.
pi_64450715
kimi had nooit bij het beste team allertyden moeten weggaan ... zometeen zit hij alleen nog maar te zuipen
pi_64451254
quote:
Op maandag 29 december 2008 00:03 schreef nagel72 het volgende:
kimi had nooit bij het beste team allertyden moeten weggaan ... zometeen zit hij alleen nog maar te zuipen
Het beste team allertijde doel je mee op McLaren neem ik aan?

Die waren in Kimi's tijd daar niet de beste. Zij konden hem geen auto geven die het volhield tot het eind.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_64451257
quote:
Op maandag 29 december 2008 00:03 schreef nagel72 het volgende:
Maar kimi zit nog bij het beste team allertijden
  maandag 29 december 2008 @ 11:43:51 #255
130370 bodylotion
Since 16.09.05
pi_64459505
quote:
Op maandag 29 december 2008 00:22 schreef Trystar het volgende:

[..]

ongetwijfeld.

...en nu maar hopen dat ze volgend seizoen de zaken wel voor elkaar hebben
Please, make yourself uncomfortable.
pi_64462338
quote:
Carlos Slim ontkent gesprekken met Honda

De Mexicaanse zakenman Carlos Slim heeft laten weten niet in gesprek te zijn met Honda over een overname van het Formule 1-team. Afgelopen weekend berichtte de Italiaanse krant La Stampa dat Slim, de oprichter van telecombedrijf Telmex, een van de vier potentiële kopers van de renstal uit Brackley zou zijn.

"Carlos Slim heeft het team van Honda niet gekocht en voert daar ook geen gesprekken over. Alle berichten over dit onderwerp zijn op niets gebaseerd en zijn dus niet waar", las een verklaring van Telmex. Ook Ross Brawn, de teambaas van Honda, heeft laten weten dat er niets van het verhaal waar is. "Was het maar waar. Helaas is dit niet meer dan pure speculatie door de media", vertelde Brawn tegen de Britse krant The Daily Telegraph. "Dit gerucht is een geheel eigen leven gaan leiden."

Volgens het artikel in La Stampa zou Bruno Senna, die wordt gesponsord door een dochteronderneming van Telmex, voor het team gaan rijden, naast Jenson Buton
pi_64463263
quote:
Op maandag 29 december 2008 11:43 schreef bodylotion het volgende:

[..]

ongetwijfeld.

...en nu maar hopen dat ze volgend seizoen de zaken wel voor elkaar hebben
Ja want het aantal fouten wat ferrari dit jaar heeft gemaakt is echt om te huilen. Zag gisteren nog het jaar overzicht, maar ze hadden de zaken dit jaar echt niet voor elkaar. Pitstops gingen fout, motoren gingen stuk. Hopelijk kijken ze zelf het jaaroverzicht ook even en gaan ze eens goed kijken hoe dit allemaal te verbeteren.
pi_64463350
quote:
Op zondag 28 december 2008 13:25 schreef RBMaurice het volgende:
'Alonso voor vier jaar naar Ferrari'

Voor 4 jaar, zou wel erg lang zijn voor iemand die al moeite heeft zijn team één dag niet aan te vallen als het niet goed gaat Maar goed, als het klopt is het wel zo goed als zeker het einde van Kimi in de F1
Geloof er geen zak van.. Briatore wil zijn lieveling gewoon houden, net als Ron Dennis Lewis ook niet zomaar zal laten gaan.

En hoevaak dit al wel niet geroepen is. Volgens mij is het meer een wens van een paar spanjaarden dan dat het werkelijkheid is.
pi_64463646
Ik geloof persoonlijk eerder dat Alonso naar Ferrari gaat dan dat er een Zuid Amerikaanse miljairdair is die ze geld via Honda gaat verspillen aan F1
Where facts are few, experts are many.
pi_64496813
quote:
Ecclestone: "Button moet een rustjaar nemen"

Bernie Ecclestone adviseert Jenson Button om er een jaartje tussenuit te gaan. Volgens de Formule 1-baas is het voor de 28-jarige Britse coureur beter om een seizoen over te slaan dan weer een jaar lang in de achterhoede rond te rijden.

"Het is erg jammer, want hij is drie jaar lang trouw gebleven aan Honda", vertelde Ecclestone maandag tegen de Britse krant The Daily Telegraph. "Jenson hoort echter thuis bij een topteam. Ik zie hem dan ook liever er een jaartje tussenuit gaan en daarna bij een van de topteams instappen dan dat hij volgend jaar weer in een langzame auto moet rondrijden."

Sinds de beslissing van Honda om uit de Formule 1 te stappen, zit Button zonder stoeltje voor 2009. In 2006 won de Brit nog de Hongaarse Grand Prix met een Honda. Afgelopen jaar scoorde hij slechts drie punten, dankzij een zesde plek in Spanje.
pi_64505241
quote:
Op maandag 29 december 2008 00:22 schreef Trystar het volgende:

[..]

Volgens sanger is dat Williams. Volgens mijn eigen inzicht Mercedes (en niet McLaren/Mercedes) omdat zij 75% van de races waar ze aan meededen wonnen.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  dinsdag 30 december 2008 @ 23:38:02 #262
34586 kepler
No bounce, no play
pi_64516887
Weet iemand waar ik het jaaroverzicht van RTL GP kan vinden? Staat niet op RTL Gemist
The line is a dot to you!
pi_64519322
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 23:38 schreef kepler het volgende:
Weet iemand waar ik het jaaroverzicht van RTL GP kan vinden? Staat niet op RTL Gemist
Hier kun je de torrent downloaden.
Ik heb hem even naar me mediafire account geupload, aangezien je een invite (die ik helaas niet kan geven) moet hebben om toegang te krijgen tot die site.
  woensdag 31 december 2008 @ 00:31:46 #264
34586 kepler
No bounce, no play
pi_64519375
quote:
Op woensdag 31 december 2008 00:30 schreef Trystar het volgende:

[..]

Hier kun je de torrent downloaden.
Ik heb hem even naar me mediafire account geupload, aangezien je een invite (die ik helaas niet kan geven) moet hebben om toegang te krijgen tot die site.
Super! Bedankt!
The line is a dot to you!
pi_64531906
quote:
Hamilton krijgt koninklijke onderscheiding

Lewis Hamilton gaat het nieuwe jaar in met een speciale onderscheiding van de Britse koningin. De wereldkampioen mag zich vanaf nu Member of the British Empire noemen. Het is een eer voor de Engelsman, die dan ook uiterst dankbaar was voor de onderscheiding.

"Het is een eer en een voorrecht om deze onderscheiding te ontvangen van Hare Majesteit de Koningin", liet Hamilton weten. "Het is een overweldigende afsluiter van een geweldig jaar. De steun die ik vanuit Engeland heb gekregen was fantastisch en enorm motiverend. Ik ben er dan ook enorm dankbaar voor."

Met zijn onderscheiding is Hamilton nu in het gezelschap van onder andere David Beckham, Steven Gerrard, Hugh Laurie (bekend van de serie House) en Kylie Minogue, die allemaal eenzelfde lintje ontvingen.
pi_64532989
quote:
Op woensdag 31 december 2008 14:07 schreef Trystar het volgende:

[..]

Dat was ook wel bijna te verwachten. Anyway ik hoop dat we komend seizoen net zo'n seizoen krijgen als afgelopen jaar.
pi_64533354
quote:
Op woensdag 31 december 2008 14:35 schreef TravelCharlie het volgende:

[..]

Dat was ook wel bijna te verwachten. Anyway ik hoop dat we komend seizoen net zo'n seizoen krijgen als afgelopen jaar.
Ik mag toch hopen van niet! Dan wint die neger weer
vosss is de naam,
pi_64535097
quote:
Op woensdag 31 december 2008 14:46 schreef vosss het volgende:

[..]

Hij heet Hamilton, niet die neger....
pi_64535438
Alonso wint volgend seizoen
pi_64536253
Thnx voor die torrent!

Hamilton for champion 2009
Where facts are few, experts are many.
pi_64553294
De neger.
pi_64553366
quote:
Op woensdag 31 december 2008 15:38 schreef Trystar het volgende:

[..]

Hij heet Hamilton, niet die neger....
Het is een neger en je weet wie ik bedoel. Jeez, what the fuck is your problem
vosss is de naam,
pi_64553647
quote:
Op woensdag 31 december 2008 14:46 schreef vosss het volgende:

[..]

Beter dan die omhoog gevallen drugsbaron of die bezopen Ariër
Calm down, please!
pi_64569077
Trystar , zie je mij nu zeuren? Ik weet donders goed dat Googol het gewoon over Massa en Kimi heeft.

Dat maakt toch niet uit? Je kan het beestje toch gewoon bij zn naam noemen?
vosss is de naam,
pi_64574507
quote:
Op woensdag 31 december 2008 14:07 schreef Trystar het volgende:

[..]
Dus zelfs als je niet overtuigend wint, wint door een andermans beslissing en eigenlijk nog niets bewezen hebt wordt je al geëerd? En de Engelsen zelf zijn ook niet superblij met hem, zo zien ze niet graag een engelsman winnen. Nouja, bij dit soort dingen ben je enkel een man als je weigert..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')