quote:Op zondag 30 mei 2010 13:19 schreef boem-dikkie het volgende:
Wat een schande voor de sport die kerel. Keer op keer.
quote:Op zondag 30 mei 2010 13:46 schreef Kriegel het volgende:
Badr Hari
Vieze rel mocro. Vertegenwoordigt alles wat fout is aan die gasten.
Kijk mij mensen kennenquote:
Dat is Melvin Manhoef, die mag om respect vragen op zo'n event.quote:Op zondag 30 mei 2010 14:44 schreef PLAE@ het volgende:
zijn teamgenoot ook die 30x vraagt om respect voor zichzelf
Dat denk ik niet, want ondanks al zijn grillen is ie nog steeds de beste en populairste vechter. Wellicht hier niet meer, maar in Japan nog steeds wel. Badr is een beetje de kip met de gouden eieren wat dat betreft, die lozen ze niet zomaar. Als ze ballen hadden zouden ze het wel doen, maar ik zie Simon Rutz iig niet snel een standpunt innemen.quote:Op zondag 30 mei 2010 13:48 schreef ukga het volgende:
het zal gelukkig niet lang duren voordat ie uitgekakt wordt door publiek, én organisatoren en sponsoren. We zullen snel van hem af zijn
quote:Op zondag 30 mei 2010 15:06 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Omdat ie gisteren hetzelfde weer flikte
Dat je er om moet vragen is zielig.quote:Op zondag 30 mei 2010 14:54 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Dat is Melvin Manhoef, die mag om respect vragen op zo'n event.
precies. ga nou niet zeiken op manhoef. Das tenminste iemand met hart voor de sport en een hart met sportiviteit.quote:Op zondag 30 mei 2010 16:07 schreef Chooselife het volgende:
Overigens is mijn respect voor Manhoef en Saki groeiende. Ik zag daar oprechte sportiviteit en respect, na de wedstrijd. Dat doet me deugd.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |