Yep, je verwacht dat je gedurende het gevecht klappen gaat krijgen, maar op het moment dat die klap komt verwacht je ´m natuurlijk niet. Je bent je aan het verdedigen en het gaat allemaal tamelijk snel.quote:Op donderdag 18 december 2008 03:39 schreef northernlight81 het volgende:
[..]
Als je aan het vechten bent verwacht je toch klappen of niet? Ondanks dat je verdediging het dan laat afweten zie je de klap wel komen en gaat je hoofd automatisch met de klap mee naar achter.
Daarnaast wat iemand eerder al zei. Als je een klap krijgt gaat je hoofd automatisch mee naar achter, dat dempt de klap grotendeels. Lig je op de grond kan je hoofd niet naar achter en vang je de gehele trap met je gezicht op.
Maar de klap tegen Remy was wel deels op zijn handschoen, hij weerde wel degelijk af. Maar geen idee hoe hard die klappen en trap aankwamen. Heb zelf geen vechtervaring en nooit een harde klap op mijn kop gehad.
Nou, een levenslange schorsing was toch niet echt realistisch, vanwege inderdaad, cash.quote:Op zondag 21 december 2008 03:43 schreef Ylias het volgende:
Voor alle klagers die Badr Hari levenslang geschorst wilden zien:
K1: Geen schorsing voor Badr Hari
YOKOHAMA - K-1-vechter Badr Hari wordt niet geschorst voor zijn misdragingen in de K-1-finale tegen Remy Bonjasky. De Marokkaan verliest wel zijn K-1-titel in het zwaargewicht (-100 kilogram), die hij in juni van dit jaar prolongeerde. Ook moet hij deze kampioensgordel inleveren. Ook raakt hij de tweede plaats van de laatste K-1-finale kwijt. Eerder werd al bekend dat Hari al z'n prijzengeld van het laatste K1-toernooi kwijtraakt. Desondanks is het wel de zwaarste straf ooit in de K-1-geschiedenis.
Hari schopte in de finale een op de grond liggende Bonjasky en kreeg daarvoor een rode kaart. Het K-1-reglement bevat geen bepaling die het mogelijk maakt een vechter te schorsen. Naar aanleiding van het incident rond Hari heeft de K-1-bond de regels aangepast. Na een rode kaart kan voortaan een schorsing van maximaal een jaar worden opgelegd.
Echt niet leuk en echt niet aardig wat Badr Hari heeft gedaan, maar Badr Hari is Big Bussines in de K1.
Negatieve reclame is ook reclame.
klopt ook welquote:Op zondag 21 december 2008 03:43 schreef Ylias het volgende:
Voor alle klagers die Badr Hari levenslang geschorst wilden zien:
K1: Geen schorsing voor Badr Hari
YOKOHAMA - K-1-vechter Badr Hari wordt niet geschorst voor zijn misdragingen in de K-1-finale tegen Remy Bonjasky. De Marokkaan verliest wel zijn K-1-titel in het zwaargewicht (-100 kilogram), die hij in juni van dit jaar prolongeerde. Ook moet hij deze kampioensgordel inleveren. Ook raakt hij de tweede plaats van de laatste K-1-finale kwijt. Eerder werd al bekend dat Hari al z'n prijzengeld van het laatste K1-toernooi kwijtraakt. Desondanks is het wel de zwaarste straf ooit in de K-1-geschiedenis.
Hari schopte in de finale een op de grond liggende Bonjasky en kreeg daarvoor een rode kaart. Het K-1-reglement bevat geen bepaling die het mogelijk maakt een vechter te schorsen. Naar aanleiding van het incident rond Hari heeft de K-1-bond de regels aangepast. Na een rode kaart kan voortaan een schorsing van maximaal een jaar worden opgelegd.
Echt niet leuk en echt niet aardig wat Badr Hari heeft gedaan, maar Badr Hari is Big Bussines in de K1.
Negatieve reclame is ook reclame.
Hoax, anders hadden we het overal gelezenquote:Op maandag 22 december 2008 12:46 schreef jehovaguerilla het volgende:
Ik heb gehoord dat ze elkaar in het uitgaansleven tegen zijn gekomen en daar nog even verder zijn gegaan
lijkt me ook sterk;quote:Op maandag 22 december 2008 14:03 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Hoax, anders hadden we het overal gelezen![]()
Niet elke relmarokkaan heet Badr
quote:Once I was through to the baggage claim I saw Saki with all his guys and all of Mike's guys together waiting for their bags. I grabbed mine and went to the toilet to take a piss. When I got back I noticed at the very next baggage belt another flight from Tokyo had landed and people were coming through to get their luggage, when I noticed Remy Bonjasky standing with his girlfriend. I half expected Badr to run over and continue the fight right there in the airport, nothing happened though, as Mike's guys just quietly left with their bags. At this point I went over, congratulated Remy and got a quick pic with him.
bronquote:AMSTERDAM - Tijdens het It’s Showtime-wereldtitelgevecht is K-1-vechter Badr Hari zaterdagavond opnieuw in de fout gegaan. Tijdens zijn partij tegen Hesdy Gerges negeerde hij in de tweede ronde een stopteken van de scheidsrechter. De Amsterdammer trapte zijn tegenstander in het gezicht. Daarop werd Hari gediskwalifeerd en eindigde het vechtsportgala in mineur. Het publiek keerde zich massaal tegen Hari.
Badr Hari
Na afloop toonde Hari geen berouw en weigerde hij zijn excuses aan te bieden. Zijn teamgenoot Melvin Manhoef, die eerder op de avond zijn partij tegen Gokhan Saki verloor, sprak het publiek wel toe en bood zijn verontschuldigingen aan.
Het is niet voor het eerst dat Hari doorvecht na een stopteken van de scheidsrechter. Dat gebeurde eerder in de grote K1-finale in 2008 in Yokohama tegen Remy Bonjasky. Hari werd toen ook
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben inmiddels overleden
Als hij perse wilt doorvechten als zijn tegenstander ligt moet hij maar MMA gaan doen. Ik wil hem wel zien tegen fedor.quote:Op zondag 30 mei 2010 13:09 schreef Mylene het volgende:
Ik schop dit topic even omhoog.
Badr Hari is weer de fout ingegaan.
[..]
bron
En toch hè? Is Badr Hari een lekker ding.
Ik denk dat fedor hem binnen 2 minuten in submission heeft.quote:Op zondag 30 mei 2010 13:23 schreef ikhouvannoodles het volgende:
[..]
Als hij perse wilt doorvechten als zijn tegenstander ligt moet hij maar MMA gaan doen. Ik wil hem wel zien tegen fedor.
Marokkanen lekker vindenquote:Op zondag 30 mei 2010 13:09 schreef Mylene het volgende:
Ihttp://www.youtube.com/watch?v=MulfKzlMvUg
En toch hè? Is Badr Hari een lekker ding.
Dan heeft hij echt een probleem. Hari bedoel ik danquote:Op zondag 30 mei 2010 13:23 schreef ikhouvannoodles het volgende:
[..]
Als hij perse wilt doorvechten als zijn tegenstander ligt moet hij maar MMA gaan doen. Ik wil hem wel zien tegen fedor.
iig geen prijzengeld, en je teent een contract dat je je onder andere sportief hoort te gedargen, dus ook geen geld van de organisator als ie pech heft en geen sponsor geldquote:Op zondag 30 mei 2010 13:22 schreef Mylene het volgende:
Krijgt ie naast schorsing nou ook een boete ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |