abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64136752
quote:
Op donderdag 18 december 2008 03:39 schreef northernlight81 het volgende:

[..]

Als je aan het vechten bent verwacht je toch klappen of niet? Ondanks dat je verdediging het dan laat afweten zie je de klap wel komen en gaat je hoofd automatisch met de klap mee naar achter.
Daarnaast wat iemand eerder al zei. Als je een klap krijgt gaat je hoofd automatisch mee naar achter, dat dempt de klap grotendeels. Lig je op de grond kan je hoofd niet naar achter en vang je de gehele trap met je gezicht op.

Maar de klap tegen Remy was wel deels op zijn handschoen, hij weerde wel degelijk af. Maar geen idee hoe hard die klappen en trap aankwamen. Heb zelf geen vechtervaring en nooit een harde klap op mijn kop gehad.
Yep, je verwacht dat je gedurende het gevecht klappen gaat krijgen, maar op het moment dat die klap komt verwacht je ´m natuurlijk niet. Je bent je aan het verdedigen en het gaat allemaal tamelijk snel.

Als je een klap aan ziet komen kun je ´m vaak ontwijken. Da´s echter vaak ook niet het geval, anders zou het gevecht ook tamelijk saai zijn.
pi_64199346
Voor alle klagers die Badr Hari levenslang geschorst wilden zien:

K1: Geen schorsing voor Badr Hari

YOKOHAMA - K-1-vechter Badr Hari wordt niet geschorst voor zijn misdragingen in de K-1-finale tegen Remy Bonjasky. De Marokkaan verliest wel zijn K-1-titel in het zwaargewicht (-100 kilogram), die hij in juni van dit jaar prolongeerde. Ook moet hij deze kampioensgordel inleveren. Ook raakt hij de tweede plaats van de laatste K-1-finale kwijt. Eerder werd al bekend dat Hari al z'n prijzengeld van het laatste K1-toernooi kwijtraakt. Desondanks is het wel de zwaarste straf ooit in de K-1-geschiedenis.

Hari schopte in de finale een op de grond liggende Bonjasky en kreeg daarvoor een rode kaart. Het K-1-reglement bevat geen bepaling die het mogelijk maakt een vechter te schorsen. Naar aanleiding van het incident rond Hari heeft de K-1-bond de regels aangepast. Na een rode kaart kan voortaan een schorsing van maximaal een jaar worden opgelegd.

Echt niet leuk en echt niet aardig wat Badr Hari heeft gedaan, maar Badr Hari is Big Bussines in de K1.
Negatieve reclame is ook reclame.
  Forum Admin zondag 21 december 2008 @ 12:04:18 #178
232445 crew  Specularium
pi_64202960
quote:
Op zondag 21 december 2008 03:43 schreef Ylias het volgende:

YOKOHAMA - K-1-vechter Badr Hari wordt niet geschorst voor zijn misdragingen in de K-1-finale tegen Remy Bonjasky. De Marokkaan verliest wel zijn K-1-titel in het zwaargewicht (-100 kilogram), die hij in juni van dit jaar prolongeerde. Ook moet hij deze kampioensgordel inleveren. Ook raakt hij de tweede plaats van de laatste K-1-finale kwijt. Eerder werd al bekend dat Hari al z'n prijzengeld van het laatste K1-toernooi kwijtraakt. Desondanks is het wel de zwaarste straf ooit in de K-1-geschiedenis.

Hari schopte in de finale een op de grond liggende Bonjasky en kreeg daarvoor een rode kaart. Het K-1-reglement bevat geen bepaling die het mogelijk maakt een vechter te schorsen. Naar aanleiding van het incident rond Hari heeft de K-1-bond de regels aangepast. Na een rode kaart kan voortaan een schorsing van maximaal een jaar worden opgelegd.

Echt niet leuk en echt niet aardig wat Badr Hari heeft gedaan, maar Badr Hari is Big Bussines in de K1.
Nou, een levenslange schorsing was toch niet echt realistisch, vanwege inderdaad, cash.
Maar dit lijkt me redelijk zwaar voor een vechter.
  zondag 21 december 2008 @ 12:19:43 #179
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_64203327
quote:
Op zondag 21 december 2008 03:43 schreef Ylias het volgende:

klopt ook wel

laat hem met een jaartje maar weer vechten
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
pi_64221533
Ik denk dat de straf voor Hari wel zwaar genoeg is. Hoeft echt geen schorsing bij.
  maandag 22 december 2008 @ 12:46:40 #181
108856 jehovaguerilla
Huilie counter @ 263
pi_64241187
Ik heb gehoord dat ze elkaar in het uitgaansleven tegen zijn gekomen en daar nog even verder zijn gegaan
The Holy Roman Church has been in power for two thousand years, and is responsible for great suffering and sexual repression.Despite all that, it has also given us the Catholic schoolgirl uniform, so I hereby declare all its sins forgiven.
  maandag 22 december 2008 @ 14:03:13 #182
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_64243828
quote:
Op maandag 22 december 2008 12:46 schreef jehovaguerilla het volgende:
Ik heb gehoord dat ze elkaar in het uitgaansleven tegen zijn gekomen en daar nog even verder zijn gegaan
Hoax, anders hadden we het overal gelezen

Niet elke relmarokkaan heet Badr
Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
pi_64243899
je titel inleveren. dat is pas een straf......
goed bezig die organisatie. dat geeft een duidelijk signaal af.
pi_64250350
quote:
Op maandag 22 december 2008 14:03 schreef TeenWolf het volgende:

[..]

Hoax, anders hadden we het overal gelezen

Niet elke relmarokkaan heet Badr
lijkt me ook sterk;

http://forum.kakutougi.info/showthread.php?t=11133
quote:
Once I was through to the baggage claim I saw Saki with all his guys and all of Mike's guys together waiting for their bags. I grabbed mine and went to the toilet to take a piss. When I got back I noticed at the very next baggage belt another flight from Tokyo had landed and people were coming through to get their luggage, when I noticed Remy Bonjasky standing with his girlfriend. I half expected Badr to run over and continue the fight right there in the airport, nothing happened though, as Mike's guys just quietly left with their bags. At this point I went over, congratulated Remy and got a quick pic with him.
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
  zondag 30 mei 2010 @ 13:09:12 #185
16715 Mylene
*schatje*
pi_82096310
Ik schop dit topic even omhoog.

Badr Hari is weer de fout ingegaan.
quote:
AMSTERDAM - Tijdens het It’s Showtime-wereldtitelgevecht is K-1-vechter Badr Hari zaterdagavond opnieuw in de fout gegaan. Tijdens zijn partij tegen Hesdy Gerges negeerde hij in de tweede ronde een stopteken van de scheidsrechter. De Amsterdammer trapte zijn tegenstander in het gezicht. Daarop werd Hari gediskwalifeerd en eindigde het vechtsportgala in mineur. Het publiek keerde zich massaal tegen Hari.

Badr Hari

Na afloop toonde Hari geen berouw en weigerde hij zijn excuses aan te bieden. Zijn teamgenoot Melvin Manhoef, die eerder op de avond zijn partij tegen Gokhan Saki verloor, sprak het publiek wel toe en bood zijn verontschuldigingen aan.

Het is niet voor het eerst dat Hari doorvecht na een stopteken van de scheidsrechter. Dat gebeurde eerder in de grote K1-finale in 2008 in Yokohama tegen Remy Bonjasky. Hari werd toen ook
bron

En toch hè? Is Badr Hari een lekker ding .
pi_82096395
Nu dus 1 jaar schorsing?
pi_82096585
Wat een kankermongool
Feyenoord Rotterdam
pi_82096652
Naar welke minuut moet ik scrollen?
Eens met wat hierboven staat
  zondag 30 mei 2010 @ 13:19:06 #189
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_82096702
Wat een schande voor de sport die kerel. Keer op keer.
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
pi_82096729
5:10 voldoet.
Feyenoord Rotterdam
  zondag 30 mei 2010 @ 13:20:13 #191
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_82096748
quote:
Op zondag 30 mei 2010 13:17 schreef Splutje het volgende:
Naar welke minuut moet ik scrollen?
Vanaf 5:10 ongeveer.
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
  zondag 30 mei 2010 @ 13:22:11 #192
16715 Mylene
*schatje*
pi_82096829
Krijgt ie naast schorsing nou ook een boete ?
  zondag 30 mei 2010 @ 13:23:22 #193
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_82096884
Hij leert het waarschijnlijk nooit , misschien maar eens voor een wat langere periode schorsen
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben inmiddels overleden
pi_82096905
quote:
Op zondag 30 mei 2010 13:09 schreef Mylene het volgende:
Ik schop dit topic even omhoog.

Badr Hari is weer de fout ingegaan.
[..]

bron

Als hij perse wilt doorvechten als zijn tegenstander ligt moet hij maar MMA gaan doen. Ik wil hem wel zien tegen fedor.
Noodles
  zondag 30 mei 2010 @ 13:38:00 #195
115571 NielsTriple
(Verbannen)
pi_82097445
quote:
Op zondag 30 mei 2010 13:23 schreef ikhouvannoodles het volgende:

[..]

Als hij perse wilt doorvechten als zijn tegenstander ligt moet hij maar MMA gaan doen. Ik wil hem wel zien tegen fedor.
Ik denk dat fedor hem binnen 2 minuten in submission heeft.
Acht van de negen stemmen in mijn hoofd zeggen me dat ik niet gek ben, de negende neuriet de Tetris melodie.
ɹǝıɥ ɥɔız ʇpuıʌǝq n
  zondag 30 mei 2010 @ 13:43:55 #196
97111 ukga
Siewosie baas
pi_82097638
quote:
Op zondag 30 mei 2010 13:09 schreef Mylene het volgende:
Ihttp://www.youtube.com/watch?v=MulfKzlMvUg

Marokkanen lekker vinden

btw is Hesdy ook niet zo een lieverdje buiten de ring. hij heeft al eens een half jaar gezeten wegens geweldmisdrijven en andere dingen zijn gebeurt in het dorp waar ie woonden.
Jammer dat Hariu de vechtsport weer eens een slechte naam wilt geven. vieze stakker
  zondag 30 mei 2010 @ 13:44:49 #197
100476 Parkinson_XTC
Ripper is a gangster
pi_82097671
tsja, blijft gewoon straattuig...

zo, bam op z´n nase en neer. 4:31
-= http://moontroop.tumblr.com =-
Monkey on the car
pi_82097705
quote:
Op zondag 30 mei 2010 13:23 schreef ikhouvannoodles het volgende:

[..]

Dan heeft hij echt een probleem. Hari bedoel ik dan
<>
  zondag 30 mei 2010 @ 13:45:35 #199
97111 ukga
Siewosie baas
pi_82097707
quote:
Op zondag 30 mei 2010 13:22 schreef Mylene het volgende:
Krijgt ie naast schorsing nou ook een boete ?
iig geen prijzengeld, en je teent een contract dat je je onder andere sportief hoort te gedargen, dus ook geen geld van de organisator als ie pech heft en geen sponsor geld
  zondag 30 mei 2010 @ 13:46:35 #200
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_82097742
Badr Hari

Vieze rel mocro. Vertegenwoordigt alles wat fout is aan die gasten.
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')