Mooie lijst...quote:Op vrijdag 26 december 2008 19:39 schreef Apogist het volgende:
Hallo animefans
ik zit nu al een poosje met een groot probleemik kan namelijk geen series vinden die ik graag wil zien. Ik ben een beetje vastgelopen en de laatste tijd komen er nou niet echt series uit waarvan ik denk "hier wil ik mijn tijd aan besteden"
Aniway, ik hoop dus dat hier mensen zijn die een paar goede series kunnen aanraden![]()
ik heb nu 2 series op het oog:
Toward the Terra
History's Strongest Disciple Kenichi
Stel meestal niet echt eisen aan series maar merk toch wel dat ik me meer vermaakt heb bij series die enigzins "serieus" zijn en vaak historical setting hebben tevens ook wat meer action orientated. Verder vinnik ik character development ook altijd wel fijn![]()
oh hier is mijn animelijstje http://myanimelist.net/animelist/blackice123 (vanmiddag ff aangemaakt) dit is ongeveer wat ik over 4 jaar heb gekeken en ik denk dat ongeveer 2/3 erin staat, de rest ben ik allemaal de naam van vergeten of was niet noemenswaardig
ohja, alltime favourite is nogsteeds berserk![]()
(ik lees net in dit draadje dat fma season 2 komt, nice)
euhw, maar hoezo een remake?quote:Op vrijdag 26 december 2008 19:46 schreef wdn het volgende:
Niet te veel verwachten van fma2. Het is een remake en niet een nieuw verhaal
Hij gaf een 5 voor Elfenliedquote:Op vrijdag 26 december 2008 20:27 schreef wdn het volgende:
De anime week af van de manga. Deze keer gaan ze de manga volledig volgen,
Slecht een 4 voor Elfen lied he?Hmmm
Ik wist dat je daarop zou reageren.quote:Op vrijdag 26 december 2008 20:27 schreef wdn het volgende:
Hm?quote:Op vrijdag 26 december 2008 20:43 schreef Kuwaro het volgende:
[..]
Hij gaf een 5 voor Elfenlied![]()
Ik vond Elfenlied een 7.
Eerste episode was verrassend maar verder viel het wel tegen
hahaquote:Op vrijdag 26 december 2008 20:27 schreef wdn het volgende:
Het enige probleem is dat velen denken "COAL~! Bl00D~!"quote:Op vrijdag 26 december 2008 20:52 schreef Apogist het volgende:
[..]
haha
Ik moet toegeven dat ik snap dat sommigen het een fantastische anime vonden maar ik kon mezelf er niet toe zetten om het zelfs uit te kijken. Veel vrienden van mij vonden het echt geweldig , mij broer ook.
maar misschien zit ik er ook helemaal naast he, aangezien ik maar 7/8 episodes heb gezien, msischien toch niet zo'n goede indruk gekregen van de show![]()
Ik volg nu net Toward the Terra. 2 epsiodes gezien. Kan er relatief weinig info over vinden.
De serie doet me trouwens nu al erg denken aan jyu oh sei.
Hmm..quote:
FSN & SnS hierzoquote:Op vrijdag 26 december 2008 20:45 schreef Kuwaro het volgende:
Ken iemand Fate Stay Night of Shakugan no Shana ?![]()
Of Witchblade
Ja alledriequote:Op vrijdag 26 december 2008 20:45 schreef Kuwaro het volgende:
Of Witchblade
Ik ben ook vrij transparantquote:
allebij , en fate/stayquote:Op vrijdag 26 december 2008 20:45 schreef Kuwaro het volgende:
Of Witchblade
Ik kon niet eens door de eerste komen.quote:Op vrijdag 26 december 2008 23:34 schreef Kuwaro het volgende:
Short movies met Shana-tan zijn zeer leuk
heb 'r over gehoord, maar niet gezienquote:Op zaterdag 27 december 2008 00:15 schreef Agiath het volgende:
Ben nu sinds lange tijd weer iets aan het kijken
Monster
Maar dat kennen jullie zeker al?
quote:Op zaterdag 27 december 2008 00:18 schreef zquing het volgende:
heb 'r over gehoord, maar niet gezien
Een vriend van mij kijkt er naar.quote:Op zaterdag 27 december 2008 00:15 schreef Agiath het volgende:
Ben nu sinds lange tijd weer iets aan het kijken
Monster
Maar dat kennen jullie zeker al?
Het begint wat traag, maar het schijnt idd enorm goed te zijnquote:Op zaterdag 27 december 2008 00:19 schreef Kuwaro het volgende:
[..]
Een vriend van mij kijkt er naar.
Het schijnt zeer goed te zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |