En paul bosvelt standinquote:Op maandag 8 december 2008 17:51 schreef reetveter het volgende:
Waarom zet je er Makaay niet gelijk naast
Weet ik niet, maar ze hebben maar 1 ster dus ze hebben ruimte genoeg op hun shirtquote:Op maandag 8 december 2008 17:55 schreef Plastic_Power het volgende:
Waar komt het Jupiler League-logo?
het aloude adagium van opgestroopte mouwen en een kloddertje glijmiddelquote:Op maandag 8 december 2008 17:26 schreef Fha het volgende:
Gelukkig zijn die shirts ook niet bedoeld om er ontzettend sexy uit te zien.
Kan iemand dat gescheurde ajax-spanddoek ook nog even plaatsen?quote:
Als je denkt dat het niet erger kanquote:
Hoezo? Het gaat toch hardstikke goed?quote:Op maandag 8 december 2008 23:08 schreef de_gebruiker het volgende:
Ik als feyenoord supporter en rotterdammer moet eerlijk toegeven dat alles erg slecht is bij feyenoord...
slechte resultaten
Nee, gelukkig gaat het met psv primaquote:Op maandag 8 december 2008 23:09 schreef de_boswachter het volgende:
Bwahahaha. Elke 2 weken carnaval in de kuip met die shirts. Valt er tenminste nog WAT te vieren.
Ach, het houd ze in ieder geval van de straatquote:Op maandag 8 december 2008 23:15 schreef de_boswachter het volgende:
Opdoeken die sociale wao club. Supporters is driekwart uitkeringtrekker, man wat een tuig daar in dat stadion keer op keer.
Je kraamt onzin uit. Feyenoord heeft relatief gezien rijke supporters (Bron: onderzoek VI) en paupers heb je overal.quote:Op maandag 8 december 2008 23:15 schreef de_boswachter het volgende:
Opdoeken die sociale wao club. Supporters is driekwart uitkeringtrekker, man wat een tuig daar in dat stadion keer op keer.
Dat dus.quote:Op dinsdag 9 december 2008 15:32 schreef Urquhart het volgende:
Goedkope shirts bij goedkope club. Prima combinatie
Nu spelen ze in de Mickey mouse league, volgend seizoen in de Donald duck league inclusief matrozenpakjequote:Op woensdag 10 december 2008 17:25 schreef skippy22 het volgende:
Past toch mooi bij die mickey mouse club
Allemaal door blijven hossen dus.quote:Op woensdag 10 december 2008 11:10 schreef Schokbreker het volgende:
[..]
Dat dus.
Ik hoorde ook dat die badkuip op instorten staat
Doet hij dat elke keer nadat hij een wedstrijd glansrijk verliest?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |