Zeker, echt tof dat ze dat doen.quote:Op donderdag 25 december 2008 13:28 schreef sjimz het volgende:
[..]
Sowieso omdat het een goede sponsor is!
Dat shirt heb ik! Erg mooi inderdaadquote:Op woensdag 24 december 2008 02:10 schreef sezten het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
En van Villarreal
[ afbeelding ]
Zalig
zou je wel denken, ook al lijkt het er echt uit te zien.quote:Op zondag 28 december 2008 17:35 schreef S-Two het volgende:
Ik kom hier nooit, dus wellicht is de volgende site al vaker voorbij gekomen, maar iemand ervaring met de volgende site: http://www.thefootballshirt.com/ ?
Tegen deze prijzen moet het wel nep zijn, maar als het er een beetje goed uitziet is zo'n shirt wel te kopen voor trainen of dergelijke.
Die is wel heel stoer idd! Zweden heeft volgens mij wel patent op prima shirts.quote:Op woensdag 21 januari 2009 21:40 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Dat nieuwe shirt van Zweden![]()
![]()
[ afbeelding ]
Gaaf ding!quote:Op woensdag 21 januari 2009 21:40 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Dat nieuwe shirt van Zweden![]()
![]()
[ afbeelding ]
weet je toevallig of deze ook in NL te bestellen is?quote:Op zondag 28 december 2008 19:19 schreef Zjakkie het volgende:
[..]
Dat shirt heb ik! Erg mooi inderdaad
De volgende wordt een Mexicaans shirt, vanwege een vakantie van een familielid daar naartoe. Van de shirts die ik gevonden heb vind ik die van Atlas het mooiste.
[ afbeelding ]
of ietsje groter (die van vorig seizoen):
[ afbeelding ]
uksoccershop.com levert ook in het buitenland. Verder zou ik het ook niet weten.quote:Op donderdag 22 januari 2009 21:10 schreef DeTolk het volgende:
[..]
weet je toevallig of deze ook in NL te bestellen is?
Dat zullen ze niet elke dag krijgen, Milan en Inter in 1 bestelling.quote:Op donderdag 22 januari 2009 20:30 schreef DuvelDuvel het volgende:
Binnenkort die van Inter en Ac Milan bestellen. Moet alleen nog even zeker weten wat de rugnummers zijn van Chivu en Seedorf. Seedorf is tien en Chivu 5 dacht ik.
OMG mijn positieve beeld van jou in één klap weggevaagd.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 23:24 schreef Chuck_Norris het volgende:
Ik zit er aan te denken om deze te halen.
[ afbeelding ]
En dan met Vieira op de achterkant. Of zijn er betere naamsuggesties?
Cruz.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 23:24 schreef Chuck_Norris het volgende:
Ik zit er aan te denken om deze te halen.
[ afbeelding ]
En dan met Vieira op de achterkant. Of zijn er betere naamsuggesties?
Haterquote:Op dinsdag 27 januari 2009 23:37 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
OMG mijn positieve beeld van jou in één klap weggevaagd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |