Zie jij een Spurs shirt?quote:Op dinsdag 23 december 2008 21:34 schreef sjimz het volgende:
Sowieso is het al een lelijke club maar het shirt is helemaal afgrijselijk
quote:Op dinsdag 23 december 2008 21:37 schreef Rikketik het volgende:
Vind hem meevallen eigenlijk. Maar het mooiste shirt blijft het derde shirt van vorig jaar.
Ja die is chillquote:Op dinsdag 23 december 2008 22:46 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
![]()
Arsenal
![]()
Die heb ik hier ook liggen. Ook een van mijn favorieten.
Fraai shirt.quote:
Eén van de betere uitshirts van de laatste jaren.quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:46 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
![]()
Arsenal
![]()
Die heb ik hier ook liggen. Ook een van mijn favorieten.
Echt een prachtig shirt, zo zonder shirtsponsor en die klassieke diagonale baanquote:
Jammer van die reclame op de broek en mouwquote:Op woensdag 24 december 2008 02:10 schreef sezten het volgende:
[ afbeelding ]
Zo simpel en tegelijk zo mooi!
[ afbeelding ]
![]()
Inderdaad, verpest het een beetje.quote:Op woensdag 24 december 2008 11:11 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Jammer van die reclame op de broek en mouw
Mooie krasloten.quote:Op woensdag 24 december 2008 20:33 schreef keeper het volgende:
Vind deze ook nog steeds wel wat hebben. Lekker jaren '80.
[ afbeelding ]
Mooi shirt. Sponsor irriteert niet hierop.quote:Op donderdag 25 december 2008 00:18 schreef the_legend_killer het volgende:
Deze vind ik zo vet he
[ afbeelding ]
Sowieso omdat het een goede sponsor is!quote:Op donderdag 25 december 2008 12:24 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Mooi shirt. Sponsor irriteert niet hierop.
Umbro achtig inderdaadquote:Op woensdag 24 december 2008 20:33 schreef keeper het volgende:
Vind deze ook nog steeds wel wat hebben. Lekker jaren '80.
[ afbeelding ]
Klopt, hij ligt hier nu ook plat. Later nog maar een keertje proberen.quote:Op zondag 28 december 2008 17:40 schreef pfaf het volgende:
Die hele site doet het hier niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |