Shame on youquote:Op dinsdag 9 december 2008 15:54 schreef DJMO het volgende:
oh diaan ik vergeet helemaal te zeggen tegen jou dat ik het zo fijn vind voor je dat je kleine gedraaid is*schaam*
fijn dat je geslaagd bent bij de ikea etc ik ben net terug van kerstcadeaus halen, ben redelijk geslaagd, maar mijn rug protesteert aan alle kanten en ook mijn blaas/bekken omgeving is niet blij met me geloof ik
Grappig, bij Twan heb ik juist een telefonische intake gehad en nu bij de tweede is ze thuis gekomen... zo is het weer verschillend bij elk kraambureau. Heb je ook al het kraamdossier gekregen? Dat vind ik wel een leuk boek, helemaal nadat de kraamverzorgster weg is. Ik heb die van Twan nog en lees hem af en toe.quote:Op dinsdag 9 december 2008 16:17 schreef Dakota het volgende:
Zijzelf is idd niet de kraamhulp maar een consulente. DJMO, ze komt langs omdat het de eerste is, bij een tweede doen ze dat niet meer.
Mijn vriend en ik wonen klein, hij zit in de ziektewet dus is de hele dag thuis, we zijn samen einzelgangers, tweinzelgangers dus. Het huishouden stelt geen drol voor. Verder heb ik genoeg ervaring met verse babietjes i.v.m aupairverleden, ik heb ooit op een kinderdagverblijf gewerkt en ik heb dus 4 zusjes en een broertje onder de 12 jaar waarbij ik erg veel heb geholpen. Ik denk dus niet dat ik veel hulp nodig zou hebben.. alleen voor borstvoeding en de gezondheidschecks.quote:Op dinsdag 9 december 2008 16:22 schreef Estrys het volgende:
Mij lijkt kraamzorg wel erg fijn en ik wil dan ook gewoon de uren waar ik recht op heb. Waarom zou je vooraf al zeggen dat je minder wil eigenlijk? Bij een eerste weet je dat toch helemaal niet wat fijn is? Ik heb aangegeven dat ik het prettig vind wanneer ze ook het eten klaar maakt, (dat vroeg die intaker, dus jaaaa koken is niet onze hobby. . Mijn man vroeg of we zo iemand niet voor altijd in kunnen huren.
Een map waarbij de eerste dagen worden bijgehouden jaquote:Op dinsdag 9 december 2008 16:28 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Grappig, bij Twan heb ik juist een telefonische intake gehad en nu bij de tweede is ze thuis gekomen... zo is het weer verschillend bij elk kraambureau. Heb je ook al het kraamdossier gekregen? Dat vind ik wel een leuk boek, helemaal nadat de kraamverzorgster weg is. Ik heb die van Twan nog en lees hem af en toe.
Ok snappet. Ik heb zelfs aangegeven dat wij een stagiaire geen enkel probleem vinden, zonder overleg met manlief overigens. Mijn man zei dat ze dan wel onder de 24 jaar moest zijn en blond haar moest hebbenquote:Op dinsdag 9 december 2008 16:29 schreef Dakota het volgende:
[..]
Mijn vriend en ik wonen klein, hij zit in de ziektewet dus is de hele dag thuis, we zijn samen einzelgangers, tweinzelgangers dus. Het huishouden stelt geen drol voor. Verder heb ik genoeg ervaring met verse babietjes i.v.m aupairverleden, ik heb ooit op een kinderdagverblijf gewerkt en ik heb dus 4 zusjes en een broertje onder de 12 jaar waarbij ik erg veel heb geholpen. Ik denk dus niet dat ik veel hulp nodig zou hebben.. alleen voor borstvoeding en de gezondheidschecks.
Op zich kan het zeker wel dat je geen hulp nodig hebt en het allemaal prima redt.quote:Op dinsdag 9 december 2008 16:29 schreef Dakota het volgende:
[..]
Mijn vriend en ik wonen klein, hij zit in de ziektewet dus is de hele dag thuis, we zijn samen einzelgangers, tweinzelgangers dus. Het huishouden stelt geen drol voor. Verder heb ik genoeg ervaring met verse babietjes i.v.m aupairverleden, ik heb ooit op een kinderdagverblijf gewerkt en ik heb dus 4 zusjes en een broertje onder de 12 jaar waarbij ik erg veel heb geholpen. Ik denk dus niet dat ik veel hulp nodig zou hebben.. alleen voor borstvoeding en de gezondheidschecks.
quote:Op dinsdag 9 december 2008 16:20 schreef Dakota het volgende:
En die Hello Kitty zaal is werkelijk afschuwelijk. Ik heb zelf een paar hello kitty sokken en een toilettas maar dat is meer omdat ze bij de H&M af en toe niets anders lijken te verkopen.
Als je nou een Doraverloskamer post dan ga ik waarschijnlijk over mijn nek..ik heb zo'n afkeer tegen die kleine trol
als er nu iets misgaat ben jij de schuldige, dat snap je wel hequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |