Misschien moet je je computer dan maar eens op gaan schonen enzo. Ik heb een Fujitsu Siemens Amilo L1310g, daar draait hij op. Kijk de specs zelf maar na.quote:Op vrijdag 19 december 2008 15:02 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Inderdaad aangezien C&C3 op mijn athlon 64 met 2GB geheugen en Radeon 9700PRO nog moeite heeft.
Ja, alles op low.quote:Op vrijdag 19 december 2008 15:39 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Misschien moet je je computer dan maar eens op gaan schonen enzo. Ik heb een Fujitsu Siemens Amilo L1310g, daar draait hij op. Kijk de specs zelf maar na.
Wordt het spelplezier dan minder? Je moet gewoon niet zo'n reacties plaatsen als je er de ballen verstand van hebt.quote:
Ja dan wordt het spelplezier minder. Als dat niet zo was werd er niet zo verschrikkelijk veel verdient aan nieuwe grafische kaarten.quote:Op vrijdag 19 december 2008 20:28 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Wordt het spelplezier dan minder? Je moet gewoon niet zo'n reacties plaatsen als je er de ballen verstand van hebt.
| 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 | The following are the official minimum system requirements for C&C 3: Tiberium Wars. OS: Windows XP, or Windows Vista (32-bit; 64-bit versions of Vista are not supported) CPU: 2.0GHz or higher, or AMD equivalent RAM: 512 MB or more Disk Drive: 8x or faster DVD drive for retail SKUs Not required for digitally downloaded version Hard Drive: 8.0 GB or more of free space Video: GeForce4, ATI Radeon 8500 or greater Note: ATI Radeon 9200 and 9250 PCI, NVIDIA Geforce 4 MX cards are not supported. Sound: DirectX 9.0c compatible sound card |
Onzin, jij zei dat C&C3 op jouw Mac draait. Ik zeg dat dat niet zo bijzonder is omdat C&C 3 het ook op mijn 3 jaar oude laptop draait. En het speelt prima.quote:Op vrijdag 19 december 2008 20:32 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja dan wordt het spelplezier minder. Als dat niet zo was werd er niet zo verschrikkelijk veel verdient aan nieuwe grafische kaarten.
En er geen ballen verstand van heb? Ik heb meerdere macs en een windows PC. Men zegt hier dat je op een mac niet kan gamen en ik geef aan dat je op een mac tegenwoordig steeds beter kan gamen met redelijk recente games. Als voorbeeld geef ik C&C3 welke niet gek oud is, en Spore.
Vervolgens kom jij met de opmerking dat je die ook op je PC kan spelen... eh ja... dat is nooit de discussie geweest en doet ook nog eens niets af aan mijn opmerking.
Dus wellicht doe je er verstandig aan om je laatste opmerking op jezelf toe te passen helderste sterretje aan het firmament....
quote:Op vrijdag 19 december 2008 20:43 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Onzin, jij zei dat C&C3 op jouw Mac draait. Ik zeg dat dat niet zo bijzonder is omdat C&C 3 het ook op mijn 3 jaar oude laptop draait. En het speelt prima.
Nu niet de rollen om gaan draaien vriend.
Ik heb nergens een waarde oordeel over gaming op een pc gegeven stupide bokkelul. Gamen op een MAC in OSX is wel bijzonder omdat er tot 2 jaar terug nauwelijks games voor verschenen.quote:Op maandag 8 december 2008 21:22 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik heb net nog C&C3 gespeeld op mijn 13" macbook. Gewoon native in OSX. En spore speel ik ook regelmatig.
Gamen gaat dus steeds beter op een mac. Het is niet zozeer de hardware als wel de ondersteuning van gamedevelopers richting Mac. En voor de rest zal ik altijd een mac aanraden boven een windows machine.
Jou nemen we al een lange tijd niet meer serieus dus doe geen moeite...quote:Op vrijdag 19 december 2008 20:44 schreef dottinator het volgende:
Mac is prima om te gamen hoor, of zijn we soms vergeten dat de MacBook Pro de snelste laptop is?
Altijd die projectie.....quote:Op vrijdag 19 december 2008 20:46 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Jou nemen we al een lange tijd niet meer serieus dus doe geen moeite...
Foutief.quote:Op vrijdag 19 december 2008 20:44 schreef dottinator het volgende:
Mac is prima om te gamen hoor, of zijn we soms vergeten dat de MacBook Pro de snelste laptop is?
De snelste notebook die ze in 2007 getest hadden is een Macbook Pro. Er zijn snellere laptops, for that matter.quote:The fastest Windows Vista notebook we've tested this year (through 10/25/07) is a Mac.
Moet je nu echt jezelf verdedigen door bewust niet in te gaan op waar ik het over heb? Ik zei dat dat spel ook goed draait op mijn oude laptop. Jij beweerde van niet. En het is dus wel zo.quote:Op vrijdag 19 december 2008 20:45 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
[..]
Ik heb nergens een waarde oordeel over gaming op een pc gegeven stupide bokkelul. Gamen op een MAC in OSX is wel bijzonder omdat er tot 2 jaar terug nauwelijks games voor verschenen.
Nogmaals als je niet weet waar je over praat, plaats dan geen stupide opmerkingen
Wat kom jij nu ineens, had jij zelf geen Mac?quote:Op vrijdag 19 december 2008 20:47 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Foutief.
[..]
De snelste notebook die ze in 2007 getest hadden is een Macbook Pro. Er zijn snellere laptops, for that matter.
Heeft te maken met vorige topics, de persoon in kwestie weet wel waar ik op doel. Ook hier weet je waarschijnlijk niet precies waar je op reageert, reageer dan gewoon niet...quote:
Ik heb inderdaad een Mac, is daarbij mijn recht om jou te corrigeren ontnomen?quote:Op vrijdag 19 december 2008 20:49 schreef dottinator het volgende:
[..]
Wat kom jij nu ineens, had jij zelf geen Mac?
Eh nee, zie de system specs.quote:Op vrijdag 19 december 2008 20:49 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Moet je nu echt jezelf verdedigen door bewust niet in te gaan op waar ik het over heb? Ik zei dat dat spel ook goed draait op mijn oude laptop. Jij beweerde van niet. En het is dus wel zo.
Ja je bent inderdaad een aardig epic fail, mijn godquote:Helaas
Dus als je een Mac hebt moet je meegaan in het verstrekken van foutieve informatie?quote:Op vrijdag 19 december 2008 20:49 schreef dottinator het volgende:
[..]
Wat kom jij nu ineens, had jij zelf geen Mac?
quote:Op vrijdag 19 december 2008 20:51 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad een Mac, is daarbij mijn recht om jou te corrigeren ontnomen?
Als ik ergens een hekel aan heb is het wel als een Mac fanboy weer met dat ene PCWorld artikel aan komt zetten, inclusief de verdraaide quote. Je bent eens schande voor ons allemaal.
Ik reageer op jou. Jij bent ook niet serieus te nemen in dit topic aangezien je met argumenten gaat strooien die volledig buiten scope zijn. Als je me niet begrijpt doe je er misschien ook verstandig aan niet te reageren.quote:Op vrijdag 19 december 2008 20:51 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Heeft te maken met vorige topics, de persoon in kwestie weet wel waar ik op doel. Ook hier weet je waarschijnlijk niet precies waar je op reageert, reageer dan gewoon niet...
Kan je er soms niet tegen dat Mac gebruikers slimmer zijn?quote:Op vrijdag 19 december 2008 20:46 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Jou nemen we al een lange tijd niet meer serieus dus doe geen moeite...
Het is niet bijzonder dat er steeds meer recente games naar de Mac geport worden, omdat je één van die spellen ook in Windows kunt spelen op een outdated machine?quote:Op vrijdag 19 december 2008 20:43 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Onzin, jij zei dat C&C3 op jouw Mac draait. Ik zeg dat dat niet zo bijzonder is omdat C&C 3 het ook op mijn 3 jaar oude laptop draait.
Je beweerde ook dat mijn laptopje dat spel niet kon draaien, benadrukt door de "quote:Op vrijdag 19 december 2008 20:51 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Eh nee, zie de system specs.
Daarnaast plaats jij als waarde oordeel dat het niet bijzonder is. Dat heb ik ook nergens beweerd.
[..]
Ja je bent inderdaad een aardig epic fail, mijn god
Ik denk dat je het allemaal net iets te serieus neemt..quote:Op vrijdag 19 december 2008 20:51 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad een Mac, is daarbij mijn recht om jou te corrigeren ontnomen?
Als ik ergens een hekel aan heb is het wel als een Mac fanboy weer met dat ene PCWorld artikel aan komt zetten, inclusief de verdraaide quote. Je bent eens schande voor ons allemaal.
Die discussie ga ik niet meer met je aan. Je weet dat je het fout hebt. En daarbij doet de link die je geeft het niet, je moet je bookmarks eens nakijkenquote:Op vrijdag 19 december 2008 20:53 schreef dottinator het volgende:
[..]
Kan je er soms niet tegen dat Mac gebruikers slimmer zijn?
Idd.quote:Op vrijdag 19 december 2008 20:53 schreef leolinedance het volgende:
[..]
![]()
Overigens vind ik het wel typerend dat je 'ons allemaal' gebruikt
Ik beweerde dat ik het betwijfelde.quote:Op vrijdag 19 december 2008 20:55 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Je beweerde ook dat mijn laptopje dat spel niet kon draaien, benadrukt door de ""smiley. Daarna krabbel je terug met 'ja maar wel op low'
![]()
Wie faalt hier nu hard
ALS het al draait dan draait het kut met alle settings op low.quote:
Volgens mij ben jij degene die altijd een beetje overfanatiek is in Mac gerelatieerde topicsquote:Op vrijdag 19 december 2008 20:56 schreef dottinator het volgende:
[..]
Ik denk dat je het allemaal net iets te serieus neemt..
Ik kan altijd zo lachen om jou briljante logica.quote:Op vrijdag 19 december 2008 20:57 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Die discussie ga ik niet meer met je aan. Je weet dat je het fout hebt. En daarbij doet de link die je geeft het niet, je moet je bookmarks eens nakijken![]()
Ok, prima.quote:Op vrijdag 19 december 2008 20:57 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik beweerde dat ik het betwijfelde.
[..]
ALS het al draait dan draait het kut met alle settings op low.
Moeilijk he, een samenhangend verhaal maken van losse posts? Niet verrassend want je eerste reactie met betrekking tot mijn opmerking sloeg ook als een lul op een drumstel.
Nou... excuses voor je vrije interpretatie van mijn uitspraken lijkt me minimaal wel op z'n plaats.quote:
Ga aan de hand van dat ene artikel maar eens na:quote:Op vrijdag 19 december 2008 21:00 schreef dottinator het volgende:
[..]
Ik kan altijd zo lachen om jouw briljante logica.
Gast..pak een biertje ofzoquote:Op vrijdag 19 december 2008 21:02 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nou... excuses voor je vrije interpretatie van mijn uitspraken lijkt me minimaal wel op z'n plaats.
Ja, zo werkt het natuurlijk niet.quote:Op vrijdag 19 december 2008 21:06 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ga aan de hand van dat ene artikel maar eens na:
Je hebt 100 mensen. Hoeveel Windows en hoeveel Mac gebruikers met een diploma zullen daar respectievelijk gemiddeld tussen zitten? Het artikel geeft het al aan, de ruime meerderheid van de gediplomeerden tussen die 100 mensen gebruikt een Windows systeem. Dus delete die bookmark nou maar, daar zet je je argumenten geen kracht mee bij.
Is overigens totaal niet relevant voor de discussie. TS, weet je al wat het gaat worden?
Is het verschil tussen absoluut en relatief nou echt zo moeilijk te snappen? Gemiddeld genomen heeft een Mac gebruiker een hoger opleidingsniveau dan een Windows gebruiker, dus gemiddeld genomen zijn Mac gebruikers slimmer.quote:Op vrijdag 19 december 2008 21:06 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ga aan de hand van dat ene artikel maar eens na:
Je hebt 100 mensen. Hoeveel Windows en hoeveel Mac gebruikers met een diploma zullen daar respectievelijk gemiddeld tussen zitten? Het artikel geeft het al aan, de ruime meerderheid van de gediplomeerden tussen die 100 mensen gebruikt een Windows systeem. Dus delete die bookmark nou maar, daar zet je je argumenten geen kracht mee bij.
Is overigens totaal niet relevant voor de discussie. TS, weet je al wat het gaat worden?
Want?quote:
Eh nee, zie de eerder geposte systeem specs.quote:Dan kun jij ook je excuses aanbieden voor het onderschatten van mijn laptop
Ik zou eerder stellen dat mensen slimme mensen sneller geneigd zijn een Mac te kopen.quote:Op vrijdag 19 december 2008 21:12 schreef dottinator het volgende:
[..]
Is het verschil tussen absoluut en relatief nou echt zo moeilijk te snappen? Gemiddeld genomen heeft een Mac gebruiker een hoger opleidingsniveau dan een Windows gebruiker, dus gemiddeld genomen zijn Mac gebruikers slimmer.
Hetgeen nog steeds als resultaat heeft dat Mac gebruikers gemiddeld genomen slimmer zijnquote:Op vrijdag 19 december 2008 21:14 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ik zou eerder stellen dat mensen slimme mensen sneller geneigd zijn een Mac te kopen.
Gaaf man, de 1939-1945 kaart spelen.quote:Op vrijdag 19 december 2008 21:12 schreef dottinator het volgende:
[..]
Is het verschil tussen absoluut en relatief nou echt zo moeilijk te snappen? Gemiddeld genomen heeft een Mac gebruiker een hoger opleidingsniveau dan een Windows gebruiker, dus gemiddeld genomen zijn Mac gebruikers slimmer.
...uitleg?quote:Op vrijdag 19 december 2008 21:16 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Gaaf man, de 1939-1945 kaart spelen.
Ben jij in real life ook zo vermoeiend?quote:Op vrijdag 19 december 2008 21:13 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Want?
[..]
Eh nee, zie de eerder geposte systeem specs.
En toch zijn er meer slimme mensen die een Windows PC kopenquote:Op vrijdag 19 december 2008 21:14 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ik zou eerder stellen dat mensen slimme mensen sneller geneigd zijn een Mac te kopen.
Als je geen discussie kan winnen moet je hem ook niet aangaan. Reageer dus gewoon ontopic of volg je eigen advies op.quote:Op vrijdag 19 december 2008 21:20 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ben jij in real life ook zo vermoeiend?
Ben ik al aan het doen. Overigens valt van personen zoals jij geen discussie te winnen.quote:Op vrijdag 19 december 2008 21:21 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Als je geen discussie kan winnen moet je hem ook niet aangaan. Reageer dus gewoon ontopic of volg je eigen advies op.
Vreemd, ik zie steeds weer reacties van je verschijnen. Je snapt blijkbaar je eigen advies OOK al niet.quote:
Je bedoelt mensen die geldige argumenten hebben?quote:Overigens valt van personen zoals jij geen discussie te winnen.
En zie daar het absolute verschil...quote:Op vrijdag 19 december 2008 21:20 schreef leolinedance het volgende:
[..]
En toch zijn er meer slimme mensen die een Windows PC kopen
He kansloze harry, hou op zegquote:Op vrijdag 19 december 2008 21:25 schreef Swetsenegger het volgende:
Maar ga je nog ontopic antwoord op de vragen geven of zal ik maar gewoon ff een topicreportje invullen vroo trollen? Gezien je reactie op dottinator is dit blijkbaar ook niet het eerste topic waarin je dat doet.....
Nou... kom quote die reacties eens dan.quote:Op vrijdag 19 december 2008 21:27 schreef leolinedance het volgende:
[..]
He kansloze harry, hou op zegKun je eerst even je eigen reacties nalezen en die van je vriendje in andere topics? Ik ga geen woorden aan jou vuilmaken, stakker
Dat is geen vergelijk. Hier wordt gekeken naar het gebruik onder alle mensen, ongeacht afkomst. Het verglijk wat jij noemt is niet gelijkwaardig omdat Amerika een veel grotere kans heeft om deze te 'winnen'. Bij de PC - Mac vergelijking is dit niet zo.quote:Op vrijdag 19 december 2008 21:26 schreef dottinator het volgende:
[..]
En zie daar het absolute verschil...
In de VS wonen ook meer hoogopgeleiden dan in Nederland, betekent dit dat de Amerikanen slimmer zijn dan wij?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |