quote:Op maandag 8 december 2008 18:33 schreef wyccie het volgende:
Ik stond daar heel triest met mijn bordje voor de magnetron te wachten tot het eten klaar was. Opeens had ik een idee: ik kan ook gaan zitten, dat wacht makkelijker.
Doet me denken aan een kat die gevoerd wordtquote:
Welnee, in ruil voor die cadeautjes geloven ze alles...quote:Op maandag 8 december 2008 17:44 schreef wyccie het volgende:
[..]
Is het heel erg dat ik het raar vind dat die kinderen echt geloven dat Sinterklaas echt is, dat ze niet doorhebben dat het raar is dat hij Nederlands spreekt terwijl hij uit Spanje komt, dat zijn mijter niet klopt?
Nee, ik weet niet wat ik met die ovenschotel moet doen.... er is nog driekwart over.quote:Op maandag 8 december 2008 18:39 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
laat me raden, een niet zo lekkere ovenschotel?
Hebben we in Nederland doggybags?quote:Op maandag 8 december 2008 19:05 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nee, ik weet niet wat ik met die ovenschotel moet doen.... er is nog driekwart over.![]()
Dit was een lekkere doggybag van mijn etentje van gisteren (Chinees).
Bijna overal. Alleen wordt je vaak scheef aangekeken als je erom vraagt.quote:Op maandag 8 december 2008 19:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hebben we in Nederland doggybags?
Ow...quote:Op maandag 8 december 2008 19:15 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Bijna overal. Alleen wordt je vaak scheef aangekeken als je erom vraagt.
Tja, we worden hier in Nederland ook helemaal niet opgevoed met het concept doggybag omdat je -zoals jij doet- hier je bord behoort leeg te eten.quote:Op maandag 8 december 2008 19:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ow...![]()
Heb ze hier werkelijk nog nooit gezien en meestal eet ik ook gewoon mijn bordje leeg...
In Rotterdam zijn er wel wat echte Chinese restaurants. Gewoon om vragen.quote:Op maandag 8 december 2008 19:25 schreef Nembrionic het volgende:
Ik heb het hier in Nederland trouwens nog nooit gedaan.
In een zakje kun je allerlei bakjes doen.quote:Op maandag 8 december 2008 19:29 schreef wyccie het volgende:
Het is inderdaad geen zakje. Dat lekt toch gewoon door?
Ja bij een Chinees/Indisch restaurant snap ik het trouwens wel hoor.quote:Op maandag 8 december 2008 19:32 schreef wyccie het volgende:
[..]
In Rotterdam zijn er wel wat echte Chinese restaurants. Gewoon om vragen.
Mijn vader had veel besteld met de gedachte dat ik het dan mee naar huis kan nemen. Hij heeft ook wel door dat ik geen al te beste kokkin ben.
Ik at het altijd met suiker en dat heb ik toen ook weer geprobeerd. Maar het heeft gewoon geen bite meer. Het is te vloeibaar/glibberig.quote:Op maandag 8 december 2008 20:08 schreef wyccie het volgende:
En met wat suiker ook niet?
En chocola mag niet?quote:Op maandag 8 december 2008 20:09 schreef iamredleader het volgende:
In de categorie Brinta Fruitvit, er zijn iets van 20 soorten Muesli met fruit oid. Tinuviel weet wel wat ze lekker vindt... maar ik pak gewoon het eerste het beste groene pak uit de schappen, wat tot hilarische taferelen leidt... had ik onlangs iets met chocola
Dan moet je het dikker maken. Ik vind het lekker als de lepel er net in kan blijven staan.quote:Op maandag 8 december 2008 20:09 schreef Nembrionic het volgende:
Ik at het altijd met suiker en dat heb ik toen ook weer geprobeerd. Maar het heeft gewoon geen bite meer. Het is te vloeibaar/glibberig.
Dat heb ik ook wel eens geprobeerd, maar op de vroege ochtend vind ik muesli nog te veel kauwwerk.quote:Op maandag 8 december 2008 20:09 schreef iamredleader het volgende:
In de categorie Brinta Fruitvit, er zijn iets van 20 soorten Muesli met fruit oid.
ja, dat is net beton.quote:Op maandag 8 december 2008 20:02 schreef wyccie het volgende:
Alleen Brinta vult. Dat ga ik deze winter eten.
Het schoonmaken van schaaltjes met ingedroogde Brintaresten is echt moeilijk!
zo'n soort opmerking achtervolgt mij nog steedsquote:Op maandag 8 december 2008 18:11 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik ben niet zo duur, maar ik heb wel goede smaak en inrichttalent
quote:Op maandag 8 december 2008 18:33 schreef wyccie het volgende:
Ik stond daar heel triest met mijn bordje voor de magnetron te wachten tot het eten klaar was. Opeens had ik een idee: ik kan ook gaan zitten, dat wacht makkelijker.
wat betreft die deal van ons he, mag ik een voorstel doen ipv bloemenquote:
Pm maarquote:Op maandag 8 december 2008 20:28 schreef Etcetera het volgende:
wat betreft die deal van ons he, mag ik een voorstel doen ipv bloemen
Jeff Buckley en Jan Wolkersquote:Op maandag 8 december 2008 20:23 schreef B.ertha het volgende:
Mijn zus gaat twee vissen kopen en ze zoekt nog namen. Het moeten literaire legendes of muzieklegendes zijn. Of historische helden. Of zoiets. Of iets bizars. Haar woorden.
Mogelijkheden:
Johny Cash
Elvis Presley
Copernicus
Julius Caesar
Alexander de grote
Shakespeare
Fisherman & Friend
zoiets, maar dan minder cliché, zegt ze. Of leuk gecombineerd. Weten jullie nog wat?
Als je dat lekker vindt dan moet je aan de havermoutpapquote:Op maandag 8 december 2008 20:16 schreef wyccie het volgende:
Dan moet je het dikker maken. Ik vind het lekker als de lepel er net in kan blijven staan.
en terugquote:
Dat was echt het eerste dat door mijn hoofd schootquote:Op maandag 8 december 2008 20:33 schreef TradeMarkie het volgende:
Jeff Buckley
Dat was tenslotte een geboren zwemmerquote:Op maandag 8 december 2008 20:40 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat was echt het eerste dat door mijn hoofd schoot
Ik denk dat die stelling debunked isquote:Op maandag 8 december 2008 20:42 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Dat was tenslotte een geboren zwemmer
Nee, die heb ik expres weggelaten. Daar zit een ENORM irritant stemmetje in.quote:Op maandag 8 december 2008 20:59 schreef wyccie het volgende:
Je vergeet Will en Grace.
Starbuck en Lee Leoben Sam Lee DeRestVanDeBemanningquote:Op maandag 8 december 2008 20:59 schreef iamredleader het volgende:
Mel en Inara
Tigh en Adama
Lunch en dinner
Jut en Julquote:Op maandag 8 december 2008 21:02 schreef Yurithemaster het volgende:
Jut en Jil kan ook nog
Gemiste grap.quote:Op maandag 8 december 2008 21:03 schreef Ofyles2 het volgende:
Starbucks verkoopt alleen slootwater.
quote:Op maandag 8 december 2008 21:03 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Starbuck en Lee Leoben Sam Lee DeRestVanDeBemanning
Hm, zie post van Nemquote:Op maandag 8 december 2008 21:03 schreef Ofyles2 het volgende:
Starbucks verkoopt alleen slootwater.
Ik kan helaas geen duo's vormen met mezelf, ik opereer graag alleen.
Nagasaki en Hiroshima?quote:Op maandag 8 december 2008 21:08 schreef wyccie het volgende:
Hara en Kiri
Kami en Kaze
Bonsai en boom
Samurai en Pizzacat
Ook voor de mijnequote:
Oh dan zit je natuurlijk helemaal niet te wachten op flauw grapjesquote:Op maandag 8 december 2008 21:11 schreef MaJo het volgende:
Helaas was de optimistische MaJo van gisteren van korte duur
Vandaag ziek naar huis gegaan van mijn werk, ben super misselijk. Niets helptEn nu druk aan het leren voor mijn tentamen morgen, ben gisteren pas begonnen
Maar is niet echt een moeilijk vak dus moet wel lukken.
En de beste naam voor een vis is Spinvis natuurlijk
Nee hoor, want je gaat nu lekker badderen en dan komt het weer goed.quote:Op maandag 8 december 2008 21:11 schreef MaJo het volgende:
Helaas was de optimistische MaJo van gisteren van korte duur
Ben weer in Utrecht waar ik geen bad hebquote:Op maandag 8 december 2008 21:17 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nee hoor, want je gaat nu lekker badderen en dan komt het weer goed.
Niet bepaald neequote:Op maandag 8 december 2008 21:16 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oh dan zit je natuurlijk helemaal niet te wachten op flauw grapjes
Okay, that's it. Vanaf vandaag een week lang geen flauw grappen meer.quote:Op maandag 8 december 2008 21:19 schreef MaJo het volgende:
[..]
Niet bepaald nee
Overigens zijn ze zo voor de hand liggend dat ik ze in mijn hoofd al lang gemaakt heb
Daar hebbben jullie de Emotibomb toch voor?quote:Op maandag 8 december 2008 21:19 schreef MaJo het volgende:
Ben weer in Utrecht waar ik geen bad heb
Maar ga zo wel even douchen ja
En die andere ook al een 9, dat is niet slechtquote:Op maandag 8 december 2008 22:04 schreef Etcetera het volgende:
weer een cijfer erbij7,2 op Marketing
Krijg jij je cijfers 's avonds?quote:Op maandag 8 december 2008 22:04 schreef Etcetera het volgende:
weer een cijfer erbij7,2 op Marketing
O ja, dat had je in mijn tijd natuurlijk niet...quote:Op maandag 8 december 2008 22:10 schreef Etcetera het volgende:
ik krijg mail als een docent een cijfer doorvoert
De gene die dat verzonnen heeft...quote:Op maandag 8 december 2008 21:57 schreef MadMaster het volgende:
Wou even melden dat mw. MM enorm tevreden is met haar Lush-spulletjes en wilde dat illustreren.
Krijg je o.a. dit:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
MaJo, wat weet jij hier van
quote:Op maandag 8 december 2008 21:57 schreef MadMaster het volgende:
Wou even melden dat mw. MM enorm tevreden is met haar Lush-spulletjes en wilde dat illustreren.
Krijg je o.a. dit:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
MaJo, wat weet jij hier van
quote:Op maandag 8 december 2008 22:17 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
De gene die dat verzonnen heeft...
had waarschijnlijk nog hoger dan een 7,2 voor marketing
En mw. MM maar papier afpellen afgelopen zaterdag...quote:Op maandag 8 december 2008 22:19 schreef MaJo het volgende:
[..]Dat is de naked campaign
Medewerkers gingen naakt de straat op om mensen erop attent te maken dat we zo weinig mogelijk gebruik maken van verpakkingsmateriaal
Dat is allemaal gerecycledquote:Op maandag 8 december 2008 22:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En mw. MM maar papier afpellen afgelopen zaterdag...
Had het hele tasje in Sinterklaaspapier gedaan waarin dus 2 door jou ingepakte pakketjes zaten met daarin weer diverse zakjes met Lush-produkten.
Dat choco-kerstman-bruisgeval was haar favoriet overigens. Hebben jullie die ook na Kerst, al dan niet in andere vorm?...
Dan is het goed...quote:
Dan heeft ze pech, want na gisteren de kop en vandaag z'n lichaam is Santa nu op.quote:Nee chocolate Santa is er alleen met kerst helaas....
Een oud-huisgenoot van mij heeft dat gedaan. Die is dagen bezig geweest om een nieuwe kamer na te bouwen in 3DSMax (van bouwtekeningen), met de ramen op de goede plek zodat hij op de pc kon kijken hoe het licht op elk willekeurig tijdstip van de dag zou vallenquote:Op maandag 8 december 2008 15:56 schreef Soempie het volgende:
Nog even en je kunt voor ons in 3D de inrichting ontwerpen, Ets!
De mannenmanier is veel spannenderquote:Op maandag 8 december 2008 17:54 schreef wyccie het volgende:
[..]
De meubels monteren bedoel ik. Onderdelen sorteren en gewoon de handleiding gebruiken.
Hardcore cereal-eter meldt zichquote:Op maandag 8 december 2008 20:03 schreef wyccie het volgende:
Cornflakes vullen niet, dat eet ik voor de lol. Het liefst Frosties.
Brinta Goedemorgen vond ik écht niet lekker, dat spul nam ik ook alleen maar als er te weinig tijd voor iets anders was of als de supplies daarvan ontbraken. Toen kwam ik er achter dat het gemengd met een flinke portie Nesquik minder smerig is, maar nog steeds niet lekker.quote:Op maandag 8 december 2008 20:08 schreef wyccie het volgende:
En met wat suiker ook niet?
Ik zie dat er ook Brinta Fruitvit is, met rozijnen, suiker en wat vitamines, magnesium etc. Hopelijk kan ik dat in de supermarkt hier vinden.
In zulke situaties combineerde ik altijd met yoghurt.quote:Op dinsdag 9 december 2008 00:22 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Hardcore cereal-eter meldt zich. Voor deze week: Coco Pops Rocks. Morgenochtend waarschijnlijk met vla omdat ik geen melk in huis heb
. Niet aan gedacht om dat te halen
quote:Op maandag 8 december 2008 21:21 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Okay, that's it. Vanaf vandaag een week lang geen flauw grappen meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |