quote:Op zondag 7 december 2008 22:42 schreef kwakveense het volgende:
[..]
omdat ik nu ernstig het topic kaap even in spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
Hm. Waarom zijn wij zo kneuzig. Nou ja jij niet, jij had toch dat gespierde lichaam? Of was dat kaas?quote:Op zondag 7 december 2008 22:50 schreef neen het volgende:
Hehe, volgens mij lijk ik wel een beetje op PFweinig tijd in school steken, teveel op fok rondhangen, weinig slapen.
Wat dom is dat zegwanneer ga ik dat eens veranderen
CC's geven alleen maar ellende voor de meesten.quote:Op zondag 7 december 2008 22:50 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik heb wel eens geld opgenomen met een CC, dat kost 4,50 per keer..
Helaas, dat is kaasquote:Op zondag 7 december 2008 22:53 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Hm. Waarom zijn wij zo kneuzig. Nou ja jij niet, jij had toch dat gespierde lichaam? Of was dat kaas?
Siquote:Op zondag 7 december 2008 22:49 schreef conleche het volgende:
Hoe leen je dan van je creditcard? Ga je daar dan mee pinnen of zo? Bij mij wordt het gewoon afgeschreven. Ow wacht ik heb ook zo'n bijenkorfkaart en daar hoef ik niet het hele bedrag te betalen, maar dat mag dan ook in gedeeltes. Dat doe ik nooit, maar als ik dat wel zou doen, dan ga je dus rente betalen??
Ohquote:
precies, opnemen als ik tot mn roodlimiet sta, dat soort werk... lenen als ik even niks meer heb. tandarts betalen. vloerbedekking....quote:Op zondag 7 december 2008 22:49 schreef conleche het volgende:
Hoe leen je dan van je creditcard? Ga je daar dan mee pinnen of zo? Bij mij wordt het gewoon afgeschreven. Ow wacht ik heb ook zo'n bijenkorfkaart en daar hoef ik niet het hele bedrag te betalen, maar dat mag dan ook in gedeeltes. Dat doe ik nooit, maar als ik dat wel zou doen, dan ga je dus rente betalen??
ah je had al bijgelezen: ik heb een beurs voor onderzoek, die betalen alles, behalv de eerste dag dat ik te vroeg aan kom, en de paar dagen die ik later vertrek om zo goedkoop mogelijk new york nog mee te pikken. dat is nu al afgesproken zo dus kan ook neit meer terug.quote:Op zondag 7 december 2008 22:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar Kwak, wat voor buitenlandse aankopen voor je werk zijn dat dan? Want je loopt nu steeds maar geld uit te geven wat je niet hebt? Ik moet even terug gaan lezen hoor (excuses, heb het niet meegekregen) maar je gaat naar Amerika en je moet je hotel met CC betalen? Kan je met dat soort dingen niet beter wachten tot je financiële situatie het toelaat? Of is dat al te laat?
Inderdaad, laten we het gewoon een bijzondere levensstijl noemen. Maar toch moet het roer omquote:Op zondag 7 december 2008 22:55 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
OhNee okee dan ben je wel een faler. En.. het zit in ons, er is niets aan te doen. Wij zullen ons leven slijten op fok.
Uh.. zodat ik op vakantie gewoon geld uit kon geven zonder te onthouden of ik nog wel geld had. En zodat ik niet zonder geld, vliegticket what ever in een vreemd land kwam. Of zo. (zomer 2007)quote:Op zondag 7 december 2008 22:56 schreef Greys het volgende:
PF, jou even als voorbeeld nemende:
Waarom heb jij uberhaupt in godsnaam een CC?
Da's een serieuze en niet aanvallend bedoelde vraag.
Waarom?
ik denk dat je gelijk hebt. wel met diens verstande dat ik het nu ook prima zou kunnen redden van 700 over nad e vaste lasen per maand, maar dat dat dus twee jaar lang 500 is geweest (max.) en ik in die periode steeds dieper vast geraakt ben, financieel. en met 700 per maand over los je dat niet zomaar effe snel op.quote:
Woah, centjesquote:Op zondag 7 december 2008 23:00 schreef boem-dikkie het volgende:
Goedenavond.
Ben weer vrij van werk. Weer 9,5 uur gewerkt. Fakkin' druk vanmiddag.
quote:
ja dat ga ik ook doen/ doe ik ook.quote:Op zondag 7 december 2008 23:04 schreef Greys het volgende:
Als je 500 of zelfs 700 overhoudt na aftrek van de vaste lasten moet het toch echt goed te doen zijn?
Ik deed het jaren van minder. Maar ik hoefde daarvan ook geen lening(en) af te lossen, dus dat is misschien geen goede vergelijking.
KNIERTEN Kwak! Kasboek! Elke cent opschrijven en er een sport van maken om van zo min mogelijk geld zo leuk mogelijk te leven. Niet je kop in het zand steken, deal with it. Als jij een tijdje heel erg je best doet, moet het echt goed te doen zijn om er vrij snel weer veel beter voor te staan.
Oh en Kwak? Niets HOPEN dat het lukt, je hebt het helemaal zelf in de hand dus je gaat ZORGEN dat het lukt.quote:Op zondag 7 december 2008 23:18 schreef kwakveense het volgende:
jah. ik hoop dat t lukt allemaal... thnx voor t meedenken en t schoppen in de juiste richting...
enneh SHE... had je nog concrete ideeën voor mn "zoektocht naar controle"? (mag ook per PM als t tips zijn waar anderen niks aan hebben)
ik bedoelde meer of de bank me wil helpen dingen op n rijtje te krijgenquote:Op zondag 7 december 2008 23:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh en Kwak? Niets HOPEN dat het lukt, je hebt het helemaal zelf in de hand dus je gaat ZORGEN dat het lukt.
Ja ik!!quote:Op zondag 7 december 2008 23:24 schreef OldJeller het volgende:
Gaat er al iemand van deze reeks nu met het gewenste gewicht/een slanke taille de kerst in?
Oke. Sorryquote:Op zondag 7 december 2008 23:23 schreef kwakveense het volgende:
[..]
ik bedoelde meer of de bank me wil helpen dingen op n rijtje te krijgendat hoop ik. anders moet ik t zelf doen en blijft t nog even wat langer iets stressvoller.... maar mn bestdoen ga ik toch! knierten FTW
Ja hoorquote:Op zondag 7 december 2008 23:24 schreef OldJeller het volgende:
Gaat er al iemand van deze reeks nu met het gewenste gewicht/een slanke taille de kerst in?
Oh, het is voor het eerst dat ik hem langs zie komenquote:Op zondag 7 december 2008 23:31 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Die vraag komt hij om de zoveel maanden stellen
als ik echt wil knierten moet ik idd. luxe als een tv en internet abbonnement ook wegdoen...quote:Op zondag 7 december 2008 23:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Oke. Sorry
Het gáát je lukken Kwakkie! Als Co het kon redden met Dynastie op een zw-wit tv, kan jij dit ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |