abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63836920

Het vorige deel: Slank de Kerst in #355, met dure lipgloss

Voor wie is "Slank de herfst in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

En sommige mensen mochten het al opgemerkt hebben, de regelmatige bezoekers van deze reeks zijn iets intiemer geworden dan we allemaal gedacht hadden, want we kennen elkaar vanaf nu bij de voornaam!
Mocht je een probleempje hebben met namen onthouden, dan wil dit misschien wel helpen:

Conleche = Colette
Miss_S = Saskia
Principessa = King
motorbloempje/Faithy = Gaby

Mocht je door de slowchat de afvaltips niet meer zien? Dan is dit jouw topic!

Momenteel is het SHE-dieet erg hot. Wil je weten wat het inhoudt, klik dan hier

Thuis trainen doe je zo:
klik

Eten doe je zo:

schema 1
schema 2
schema 3
schema 4

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! De OP is hier te vinden.
pi_63836952
Hoe leen je dan van je creditcard? Ga je daar dan mee pinnen of zo? Bij mij wordt het gewoon afgeschreven. Ow wacht ik heb ook zo'n bijenkorfkaart en daar hoef ik niet het hele bedrag te betalen, maar dat mag dan ook in gedeeltes. Dat doe ik nooit, maar als ik dat wel zou doen, dan ga je dus rente betalen??
  zondag 7 december 2008 @ 22:50:19 #3
236335 neen
schone schijn
pi_63836961
Hehe, volgens mij lijk ik wel een beetje op PF weinig tijd in school steken, teveel op fok rondhangen, weinig slapen.

Wat dom is dat zeg wanneer ga ik dat eens veranderen
het lijkt niet wat het is
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 7 december 2008 @ 22:50:26 #4
163650 Greys
pi_63836973
Kwak, dat van Amerika is me inmiddels duidelijk.
Heb even goed gelezen, ik las te snel.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_63836985
Ik heb wel eens geld opgenomen met een CC, dat kost 4,50 per keer..
pi_63836994
quote:
Op zondag 7 december 2008 22:42 schreef kwakveense het volgende:

[..]

omdat ik nu ernstig het topic kaap even in spoiler
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 7 december 2008 @ 22:52:01 #7
163650 Greys
pi_63837030
Maar Kwak, EERST die creditcard afbetalen en wel zo snel mogelijk! En dan je roodstand en dan pas je moeder en broertje. En knierten tot je er bij neervalt de komende tijd. Zo snel mogelijk alles aflossen. Dat is flink afzien, maar wat zal je je daarna goed voelen. Want zoals SHE ook al zegt, dit blijft maar boven je hoofd hangen joh, je blijft je hier maar zorgen om maken. En dat beïnvloedt alles.
Als je 700 euro overhoudt na je vaste lasten moet dat best goed kunnen!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zondag 7 december 2008 @ 22:52:02 #8
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_63837032
Ik heb niet eens een creditcard.

Wel 1000 euro op mijn spaarrekening! Dat is tenminste iets waar ik controle over kan hebben dus dat doe ik dan ook graag

Maar goed ik ga nu in bed liggen en Friends kijken tot ik in slaap val, anders ga ik toch maar piekeren

Tschuess!
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
pi_63837071
quote:
Op zondag 7 december 2008 22:50 schreef neen het volgende:
Hehe, volgens mij lijk ik wel een beetje op PF weinig tijd in school steken, teveel op fok rondhangen, weinig slapen.

Wat dom is dat zeg wanneer ga ik dat eens veranderen
Hm. Waarom zijn wij zo kneuzig. Nou ja jij niet, jij had toch dat gespierde lichaam? Of was dat kaas?
  zondag 7 december 2008 @ 22:53:18 #10
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_63837072
De beste beslissing die ik ooit heb genomen is het weg doen van mijn cc.
Ik had er altijd zakelijk 1 ( company card ) en was zo gewend aan dat ding dat toen ik er zelf 1 nam, ik in no time op -5000 stond.
Het heeft me een jaar gekost om dat weg te werken, tegen torenhoge rente.

Daarna heb ik nooit meer een nieuwe genomen. Als ik nu een cc nodig heb, dan vraag ik die van mijn lief of pappie en betaal dan meteen cash de aankoop.
CC's zijn echt nare dingen
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 7 december 2008 @ 22:53:51 #11
163650 Greys
pi_63837093
quote:
Op zondag 7 december 2008 22:50 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik heb wel eens geld opgenomen met een CC, dat kost 4,50 per keer..
CC's geven alleen maar ellende voor de meesten.
Ik heb niet eens een CC.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zondag 7 december 2008 @ 22:54:24 #12
236335 neen
schone schijn
pi_63837114
quote:
Op zondag 7 december 2008 22:53 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

Hm. Waarom zijn wij zo kneuzig. Nou ja jij niet, jij had toch dat gespierde lichaam? Of was dat kaas?
Helaas, dat is kaas
pi_63837118
quote:
Op zondag 7 december 2008 22:49 schreef conleche het volgende:
Hoe leen je dan van je creditcard? Ga je daar dan mee pinnen of zo? Bij mij wordt het gewoon afgeschreven. Ow wacht ik heb ook zo'n bijenkorfkaart en daar hoef ik niet het hele bedrag te betalen, maar dat mag dan ook in gedeeltes. Dat doe ik nooit, maar als ik dat wel zou doen, dan ga je dus rente betalen??
Si . Zodra je een bedrag langer dan de eerste afbetalingstermijn open laat staan, wordt je rente in rekening gebracht. Daar leven de creditcardmaatschappijen van.. Dus die rente is fors.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_63837124
Woah, met mijn CC bestelde ik iid opeens voor 200 euro per maand aan kleding Dat is dus mijn spaargeld wat ik niet meer heb
pi_63837143
quote:
Op zondag 7 december 2008 22:54 schreef neen het volgende:

[..]

Helaas, dat is kaas
Oh Nee okee dan ben je wel een faler. En.. het zit in ons, er is niets aan te doen. Wij zullen ons leven slijten op fok.
pi_63837169
Mijn CC is met gelijk aflossen. Ik had hem weg gedaan, maar heb hem nu weer. En ik heb hem niet geactiveerd en dat is misschien maar beter ook
  zondag 7 december 2008 @ 22:56:26 #17
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_63837194
quote:
Op zondag 7 december 2008 22:49 schreef conleche het volgende:
precies, opnemen als ik tot mn roodlimiet sta, dat soort werk... lenen als ik even niks meer heb. tandarts betalen. vloerbedekking....

ik heb t slecht geld omgaan van mn ouders ge-erfd... vandaar dat ik mn moeder wel echt móet terugbetalen...anders redden zij het ook niet.
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 7 december 2008 @ 22:56:31 #18
163650 Greys
pi_63837198
PF, jou even als voorbeeld nemende:
Waarom heb jij uberhaupt in godsnaam een CC?
Da's een serieuze en niet aanvallend bedoelde vraag.
Waarom?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_63837211
Ik heb er al jaren een of twee als je die van de bijenkorf meetelt en ik heb er alleen maar plezier van. Hoe koop je anders online in Amerika enzo?? Maar ik ben wel zo verstandig dat ik er geen duizenden euro's op uitgeef hoor. Ik hou wel altijd in mijn achtergoofd hoeveel er nog op m'n rekening staat.

Je kan ook nergens meer een auto huren zonder cc volgens mij...
  zondag 7 december 2008 @ 22:57:36 #20
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_63837246
quote:
Op zondag 7 december 2008 22:45 schreef Greys het volgende:

[..]

Maar Kwak, wat voor buitenlandse aankopen voor je werk zijn dat dan? Want je loopt nu steeds maar geld uit te geven wat je niet hebt? Ik moet even terug gaan lezen hoor (excuses, heb het niet meegekregen ) maar je gaat naar Amerika en je moet je hotel met CC betalen? Kan je met dat soort dingen niet beter wachten tot je financiële situatie het toelaat? Of is dat al te laat?
ah je had al bijgelezen: ik heb een beurs voor onderzoek, die betalen alles, behalv de eerste dag dat ik te vroeg aan kom, en de paar dagen die ik later vertrek om zo goedkoop mogelijk new york nog mee te pikken. dat is nu al afgesproken zo dus kan ook neit meer terug.

en dat ebtaal ik us van mn "stagevergoeding" van daar.

en idd. ik móet in de Sates mn CC gebruiken, als onderpand en als betaalmiddel, voor de hotels etc.

maar ik ga een gesprek aanvragen bij de bank, en dan n CC omzetten naar een "direct aflossen".
  zondag 7 december 2008 @ 22:58:59 #21
236335 neen
schone schijn
pi_63837290
quote:
Op zondag 7 december 2008 22:55 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

Oh Nee okee dan ben je wel een faler. En.. het zit in ons, er is niets aan te doen. Wij zullen ons leven slijten op fok.
Inderdaad, laten we het gewoon een bijzondere levensstijl noemen. Maar toch moet het roer om
pi_63837326
quote:
Op zondag 7 december 2008 22:56 schreef Greys het volgende:
PF, jou even als voorbeeld nemende:
Waarom heb jij uberhaupt in godsnaam een CC?
Da's een serieuze en niet aanvallend bedoelde vraag.
Waarom?
Uh.. zodat ik op vakantie gewoon geld uit kon geven zonder te onthouden of ik nog wel geld had. En zodat ik niet zonder geld, vliegticket what ever in een vreemd land kwam. Of zo. (zomer 2007)

En daarna om te bestellen van asos.com omdat het via m'n vader altijd wel kon maar niet NU meteen als er NU een aanbieding/uitverkoopje was en m'n shoppingbag bleef maar 2 uur gevuld.. En dan kon ik niet zo vaak en veel kopen zonder vragen te krijgen.

En zodat ik toch uit kon gaan of feestjes kon geven ook al had ik op dat moment geen geld (Ik mag pas sinds september rood staan, daarvoor niet want ik was geen student. O drie keer raden... Ik heb het meteen genomen)

Nou ja zodat ik gewoon geld uit kon geven wanneer ik er zin in had
en niet er op hoefde te letten dat ik het NU niet had omdat ik niet kon wachten op volgende maand en ook niet kon plannen met geld.. Nog steeds niet.

En het gaf een soort onafhankelijk gevoel.. Zo van haa ik heb geld!

gemakzucht, luiheid, hebzucht
  zondag 7 december 2008 @ 23:00:41 #23
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_63837345
Goedenavond.

Ben weer vrij van werk. Weer 9,5 uur gewerkt. Fakkin' druk vanmiddag.
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
  zondag 7 december 2008 @ 23:01:21 #24
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_63837365
quote:
Op zondag 7 december 2008 22:45 schreef SHE het volgende:

[..]

lang verhaal she...knipje

Wat denk jij?
ik denk dat je gelijk hebt. wel met diens verstande dat ik het nu ook prima zou kunnen redden van 700 over nad e vaste lasen per maand, maar dat dat dus twee jaar lang 500 is geweest (max.) en ik in die periode steeds dieper vast geraakt ben, financieel. en met 700 per maand over los je dat niet zomaar effe snel op.

maar je hebt gelijk. ik moet een kasboek. (doe ik nu incidenteel) en ik moet naar de bank.

en ik moet controle over mn leven zónder dat dat in de vorm van eten is...
pi_63837424
quote:
Op zondag 7 december 2008 23:00 schreef boem-dikkie het volgende:
Goedenavond.

Ben weer vrij van werk. Weer 9,5 uur gewerkt. Fakkin' druk vanmiddag.
Woah, centjes !!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')