Ja godverdomme zeker wel! duurt al veels te lang dat meeten!quote:Op zondag 7 december 2008 22:34 schreef Siaor het volgende:
[..]
*prrrrrrrs*
Babe, wij moeten ook is gaan daten verdomme!
Niet heul slechtquote:
Jaaah zekerquote:Op zondag 7 december 2008 23:35 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Ja godverdomme zeker wel! duurt al veels te lang dat meeten!
Ey btw geil wijf, als we nou gaan meeten moeten we ook echt wel wat fakkin vets gaan doen
Dus waar heb je zin in?
Remmie!!!quote:
Nou we hebben een aantal opties :pquote:Op zondag 7 december 2008 23:45 schreef Siaor het volgende:
[..]
Jaaah zeker![]()
Eerst ff op m'n loon wachtenWat is daar te doen dan!
Mn topic is een succes!quote:Op zondag 7 december 2008 23:58 schreef Nickenator het volgende:
Dit topic heeft een aardige wending gekregen
Wel geinig. Ander muziekje voor erbij:
(Martin Sexton - Diner)
N~
True, dat zal ik ook niet. Congrtz!!!quote:Op maandag 8 december 2008 00:12 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Mn topic is een succes!Dat kan je niet ontkennen
![]()
![]()
Dus wat gaan we nou doen dan?quote:Op maandag 8 december 2008 00:13 schreef Nickenator het volgende:
[..]
True, dat zal ik ook niet. Congrtz!!!![]()
N~
Miauw, kweet 't niet. Verzin 's wat. Ik ben easy-going, dus als het geen dingen betreft als naakt door hartje Amsterdam rennen ben ik er wss wel voor in.quote:
quote:Op maandag 8 december 2008 00:17 schreef Nickenator het volgende:
[..]
Miauw, kweet 't niet. Verzin 's wat. Ik ben easy-going, dus als het geen dingen betreft als naakt door hartje Amsterdam rennen ben ik er wss wel voor in.
N~
Sorry man, ik ben niet zo'n fan van hardcorequote:Op maandag 8 december 2008 00:16 schreef Kali-Mist1 het volgende:
even wat stevigers omdat het alweer na 12-en is, een hardcore-classic voor de liefhebber!
Kom maar terug als je niet buiten de shop hoeft te bedelen voor een grammetje.quote:Op maandag 8 december 2008 00:23 schreef porsche1 het volgende:
mag ik hier bij de stoere jongens chillen?
dat hoef ik niet meer, mag ik nu wel chillen?quote:Op maandag 8 december 2008 00:24 schreef Nosh het volgende:
[..]
Kom maar terug als je niet buiten de shop hoeft te bedelen voor een grammetje.
vooruit.quote:Op maandag 8 december 2008 00:25 schreef porsche1 het volgende:
[..]
dat hoef ik niet meer, mag ik nu wel chillen?
quote:Op maandag 8 december 2008 00:21 schreef Nickenator het volgende:
[..]
Sorry man, ik ben niet zo'n fan van hardcore
Sommige nummers vind ik wel vet (Nosferatu - Cameltoe bijv) maar mijn voorkeur gaat uit naar DnB.
Dat vind ik een leuke. Duurt effe voor die goed bezig is, en let niet op de clip, die is vaag.
N~
PS: Oh, sorry dat je die moeite van je batterijen heb genomen dan
brap!quote:
Ohhh dit is de moeite waard om wat albums van te .. kopen.quote:
Ik heb echt de hele avond al het gevoel dak iets fouts wou horen..quote:Op maandag 8 december 2008 00:16 schreef Kali-Mist1 het volgende:
even wat stevigers omdat het alweer na 12-en is, een hardcore-classic voor de liefhebber!
quote:Op maandag 8 december 2008 00:32 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Ik heb echt de hele avond al het gevoel dak iets fouts wou horen..Dank je wel bij deze
![]()
Mag je vinden..quote:Op maandag 8 december 2008 00:32 schreef Emimich het volgende:
Ik vind Red_Cat eigenlijk vrij lelijk.
Smaken verschillen he. Vast en zeker ook genoeg mensen die dat over jou zeggen.quote:Op maandag 8 december 2008 00:32 schreef Emimich het volgende:
Ik vind Red_Cat eigenlijk vrij lelijk.
DNBquote:Op maandag 8 december 2008 00:35 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
No problemo!
Om nog ff in de DnB sfeer te blijven, hier een commerciele classic!
Waarmee je impliciet aangeeft dat je het ermee eens bent. De vraag is dan ook, hoe gaat het met je eigenwaarde en zelfvertrouwen in de wetenschap dat je ronduit lelijk bent?quote:Op maandag 8 december 2008 00:35 schreef Red_Cat het volgende:
Mag je vinden..
Wat jij wil gozert.. Weet wel zeker dat jij er vast niet veel beter uit zal zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |