Wowquote:Op zondag 7 december 2008 20:10 schreef Ripley het volgende:
Misschien krijgen we een wii van mijn werk. Yeay! Yeay! Yeay!
Dat is 2 tellen werk een apparaat toevoegen aan je netwerk.quote:Op zondag 7 december 2008 20:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hij weet er juist best veel van, hij heeft hier alle netwerken etc aangelegd, fixt computers en dat soort dingen. Maar de Wii kan hij wel online krijgen maar hij heeft daar geen zin in (volgens mij ook omdat ik eerst zei dat ik niet online hoefde en nu wil ik het ineens wel), maar met de PSP snapte hij er ook geen barst van waarom het niet wil. Het is idd simpel, je hoeft alleen het wachtwoord in te voeren, maar ik krijg de melding dat er geen verbinding gemaakt wordt. Hij is er een uur mee bezig geweest, maar het lukte niet.
Voor die Wii moet je hem dan maar gewoon even lief aankijken.quote:Op zondag 7 december 2008 20:07 schreef CherryLips het volgende:
Hij weet er juist best veel van, hij heeft hier alle netwerken etc aangelegd, fixt computers en dat soort dingen. Maar de Wii kan hij wel online krijgen maar hij heeft daar geen zin in (volgens mij ook omdat ik eerst zei dat ik niet online hoefde en nu wil ik het ineens wel), maar met de PSP snapte hij er ook geen barst van waarom het niet wil. Het is idd simpel, je hoeft alleen het wachtwoord in te voeren, maar ik krijg de melding dat er geen verbinding gemaakt wordt. Hij is er een uur mee bezig geweest, maar het lukte niet.
er kon geen verbinding worden gemaakt met het toegangspunt controleer de beveiligingsinstellingen van het WLAN en probeer het opnieuwquote:Op zondag 7 december 2008 20:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Voor die Wii moet je hem dan maar gewoon even lief aankijken.Wat voor melding krijg je als je met je PSP verbinding probeert te maken met internet?
PSP is ook een bitch met online te krijgen, die van mij wilde enkel WPA2 slikken, maar dan moest ik het wachtwoord perse in hoofdletters in mijn router zettenquote:Op zondag 7 december 2008 20:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
er kon geen verbinding worden gemaakt met het toegangspunt controleer de beveiligingsinstellingen van het WLAN en probeer het opnieuw
quote:
Je kan je PSP vrijdag meenemen, kan ik voor je kijken of het mij hier lukt. Kan ik het vergelijken met de instellingen van mijn PSP. Kleine kans, maar misschien zien we zonet dat ene vinkje dat aan of uit had moeten staan...quote:Op zondag 7 december 2008 20:14 schreef CherryLips het volgende:
er kon geen verbinding worden gemaakt met het toegangspunt controleer de beveiligingsinstellingen van het WLAN en probeer het opnieuw
Typisch, ik heb 'm ook met WPA2 en een wachtwoord met hoofdletters, kleine letters, cijfers en leestekens...quote:Op zondag 7 december 2008 20:16 schreef kwaakvaak het volgende:
PSP is ook een bitch met online te krijgen, die van mij wilde enkel WPA2 slikken, maar dan moest ik het wachtwoord perse in hoofdletters in mijn router zetten
PSP support ook geen WEPWPA zo uit m'n hoofd, hier alles maar op MAC-Filter gezet teminste ook geen gezeik met al die encryptie manieren.quote:Op zondag 7 december 2008 20:16 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
PSP is ook een bitch met online te krijgen, die van mij wilde enkel WPA2 slikken, maar dan moest ik het wachtwoord perse in hoofdletters in mijn router zetten
Ik had een van de eerste modellen misschien is dat anders? Alhoewel, ik had er gewoon een M33 firmware opstaanquote:Op zondag 7 december 2008 20:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Typisch, ik heb 'm ook met WPA2 en een wachtwoord met hoofdletters, kleine letters, cijfers en leestekens...
Zijn er nog vacatures?quote:Op zondag 7 december 2008 @ 20:10 schreef Ripley het volgende:
Misschien krijgen we een wii van mijn werk. Yeay! Yeay! Yeay!
Zou kunnen, ik heb de 'slim' versie.quote:Op zondag 7 december 2008 20:21 schreef kwaakvaak het volgende:
Ik had een van de eerste modellen misschien is dat anders? Alhoewel, ik had er gewoon een M33 firmware opstaan
quote:
Stil in één keer. En bij jou?quote:
Hier alles chill en tamelijk zondags.quote:
Klinkt goed. Eigenlijk moet ik mij nog even tien minuten kwaad maken. Dan is het bed weer verschoond en de kattenbakken ook. Tot op heden kan ik de motivatie nog niet opbrengen...quote:
Bed verschonen is ook kutwerk. Omdat ik best klein ben is het altijd een worsteling en eindig ik ergens in de hoek van het overtrek.quote:Op zondag 7 december 2008 20:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Klinkt goed. Eigenlijk moet ik mij nog even tien minuten kwaad maken. Dan is het bed weer verschoond en de kattenbakken ook. Tot op heden kan ik de motivatie nog niet opbrengen...
Ik ben niet klein maar ik vind het ook kutwerk. Net als het verschonen van de kattenbakken, doe ik ook niet graag ..quote:Op zondag 7 december 2008 20:55 schreef Kluts het volgende:
Bed verschonen is ook kutwerk. Omdat ik best klein ben is het altijd een worsteling en eindig ik ergens in de hoek van het overtrek.
Dan blijft het nooit lang onbevlekt...quote:
Moet dat dan?quote:
Bekend probleem.quote:Op zondag 7 december 2008 @ 20:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Klinkt goed. Eigenlijk moet ik mij nog even tien minuten kwaad maken. Dan is het bed weer verschoond en de kattenbakken ook. Tot op heden kan ik de motivatie nog niet opbrengen...
Wel om te kunnen zeggen dat je een schoon bed hebt. Enfin, bed is verschoond!quote:
Dat zeggen kan je altijd wel.quote:Op zondag 7 december 2008 @ 21:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wel om te kunnen zeggen dat je een schoon bed hebt. Enfin, bed is verschoond!
Ene Maria die kan je wel meer vertellen over onbevlekte ontvangenissen, dat scheelt misschien?quote:Op zondag 7 december 2008 21:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wel om te kunnen zeggen dat je een schoon bed hebt. Enfin, bed is verschoond!
Alleen als je voor een aparte SC voor singles bent, anders niet.quote:Op zondag 7 december 2008 21:15 schreef AirwiN het volgende:
Oeh, de eeuwenoude Singles versus R&P SC discussie loopt weer in Feedback. Zal ik er nog een tekstje aan wijden?
Wat is de meerwaarde als 90% van de mensen die hier zit ook daar zit?quote:Op zondag 7 december 2008 21:18 schreef Kluts het volgende:
Alleen als je voor een aparte SC voor singles bent, anders niet.
iddquote:Op zondag 7 december 2008 21:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat is de meerwaarde als 90% van de mensen die hier zit ook daar zit?
Omdat dit R&P is!quote:Op zondag 7 december 2008 21:20 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
idd
En waarom kan hier niet gesct worden over single dingen?
Ik zie het probleem ook niet, maar ik vind de argumenten krom. Ik mag graag lurken in singles en als je van een afstandje kijkt, dan valt het ook op hoe snel die nieuwelingen weer weg zijn. Net als hier eigenlijk. En ook daar komt het, net als hier, door een groep vaste SC'ers die maar beperkt reageren op de nieuwelingen. Maakt wat mij betreft niet uit, de doorzetters blijven wel hangen, maar om dat steevast als doorslaggevend argument te gebruiken is echt flauwekul.quote:Op zondag 7 december 2008 21:23 schreef Kluts het volgende:
De Singles SC trekt ook andere users aan, die niet in R&P posten. Veel mensen die eerst in Singles zaten, posten niet meer in R&P SC. Het is hier af en toe ook een beetje kliekerig, en als buitenstaander kom je hier denk ik niet zo snel posten.
Daarbij, wat maakt het uit om een extra SC te hebben? Mensen willen het, ik zie het probleem gewoonweg niet.
De mensen die er daadwerkelijk wat over te zeggen hebben vinden het wel degelijk boeiend...quote:Op zondag 7 december 2008 21:27 schreef S95Sedan het volgende:
Lekker boeiend of er meerdere SC zijn zolang er mensen zijn die er praten.
Dat zijn gewoon van die mensen die overal tegen zijn omdat ze niks beters te doen hebben.quote:Op zondag 7 december 2008 21:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De mensen die er daadwerkelijk wat over te zeggen hebben vinden het wel degelijk boeiend...
Anders word je ook geen moderator of admin natuurlijk...quote:Op zondag 7 december 2008 21:29 schreef S95Sedan het volgende:
Dat zijn gewoon van die mensen die overal tegen zijn omdat ze niks beters te doen hebben.
Die award voor beste discussievoerder ga je sowieso niet krijgen.quote:Op zondag 7 december 2008 21:29 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat zijn gewoon van die mensen die overal tegen zijn omdat ze niks beters te doen hebben.
Kan wel een heel verhaal eromheen verzinnen maar dat werkt ook nietquote:Op zondag 7 december 2008 21:31 schreef Kluts het volgende:
[..]
Die award voor beste discussievoerder ga je sowieso niet krijgen.
Goede vraag, dat is een beslissing die ooit eens is genomen in het verleden en die wordt tot op de dag van vandaag trouw nageleefd.quote:Op zondag 7 december 2008 21:30 schreef Kluts het volgende:
Ik vind het eigenlijk al belachelijk dat het zo'n gedoe is. Wat is erop tegen om een SC speciaal gericht op Singles te hebben? Ik zie daar het probleem gewoon niet van in en vind het gewoon een hoop gezeik.
De beleving wordt gecreëerd dat Singles een open SC is, bijvoorbeeld in vergelijking met de R&P SC. Ik bestrijd dat.quote:Op zondag 7 december 2008 21:30 schreef Kluts het volgende:
En ik persoonlijk vind dat er in R&P wel degelijk een ander sfeertje hangt dan in Singles. Ook al gaan sommigen snel weer weg, so what?
Jij kan dat misschien niet zo voelen, maar er zijn mensen die dat wel zo zien. Ik vind het wel degelijk een steekhoudend argument, maar het moet idd niet zo zijn dat dat het enige argument is. Dat ben ik met je eens.quote:Op zondag 7 december 2008 21:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Goede vraag, dat is een beslissing die ooit eens is genomen in het verleden en die wordt tot op de dag van vandaag trouw nageleefd.
[..]
De beleving wordt gecreëerd dat Singles een open SC is, bijvoorbeeld in vergelijking met de R&P SC. Ik bestrijd dat.
Begrijp mij niet verkeerd, ik ben niet tegen het bestaan van de Singles SC, of welke SC dan ook, maar kom dan ook met op zichzelfstaande argumenten die pleiten voor het bestaan van de Singles SC. Als ik nu in het feedback topic kijk zijn de redenen die ik zie allemaal gebaseerd op 'ja maar in vergelijking met de R&P SC....'. Sorry, dat vind ik argumenteren op lagere school niveau.
Ik doe nog een laatste poging tot het winnen van de award voor beste discussievoerder. Ik vrees alleen dat de beoordeling vooral gebeurd op inhoud en niet op vorm...quote:
Maar Air, users als jij, daar is geen allesomvattende usercategorie voor te bedenken.quote:Op zondag 7 december 2008 21:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik doe nog een laatste poging tot het winnen van de award voor beste discussievoerder. Ik vrees alleen dat de beoordeling vooral gebeurd op inhoud en niet op vorm...
Ik lees graag, daarnaast post ik alleen maar bagger. Mensen vinden het tof blijkbaarquote:Op zondag 7 december 2008 21:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik doe nog een laatste poging tot het winnen van de award voor beste discussievoerder. Ik vrees alleen dat de beoordeling vooral gebeurd op inhoud en niet op vorm...
Ik heb ook geen tegenargumenten. Wat mij betreft mag die SC er gewoon blijven.quote:Op zondag 7 december 2008 21:38 schreef Kluts het volgende:
Er zou misschien het een en ander aan de opzet moeten veranderen om het echt een aparte SC te maken, maar feit blijft dat ik ook geen enkel argument hoor waarom de Singles SC geen optie is.
Dude, het is Fok! Dat gaat niet samen met steekhoudende argumentenquote:Op zondag 7 december 2008 21:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Goede vraag, dat is een beslissing die ooit eens is genomen in het verleden en die wordt tot op de dag van vandaag trouw nageleefd.
[..]
De beleving wordt gecreëerd dat Singles een open SC is, bijvoorbeeld in vergelijking met de R&P SC. Ik bestrijd dat.
Begrijp mij niet verkeerd, ik ben niet tegen het bestaan van de Singles SC, of welke SC dan ook, maar kom dan ook met op zichzelfstaande argumenten die pleiten voor het bestaan van de Singles SC. Als ik nu in het feedback topic kijk zijn de redenen die ik zie allemaal gebaseerd op 'ja maar in vergelijking met de R&P SC....'. Sorry, dat vind ik argumenteren op lagere school niveau.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |