Ik zie het probleem ook niet, maar ik vind de argumenten krom. Ik mag graag lurken in singles en als je van een afstandje kijkt, dan valt het ook op hoe snel die nieuwelingen weer weg zijn. Net als hier eigenlijk. En ook daar komt het, net als hier, door een groep vaste SC'ers die maar beperkt reageren op de nieuwelingen. Maakt wat mij betreft niet uit, de doorzetters blijven wel hangen, maar om dat steevast als doorslaggevend argument te gebruiken is echt flauwekul.quote:Op zondag 7 december 2008 21:23 schreef Kluts het volgende:
De Singles SC trekt ook andere users aan, die niet in R&P posten. Veel mensen die eerst in Singles zaten, posten niet meer in R&P SC. Het is hier af en toe ook een beetje kliekerig, en als buitenstaander kom je hier denk ik niet zo snel posten.
Daarbij, wat maakt het uit om een extra SC te hebben? Mensen willen het, ik zie het probleem gewoonweg niet.
De mensen die er daadwerkelijk wat over te zeggen hebben vinden het wel degelijk boeiend...quote:Op zondag 7 december 2008 21:27 schreef S95Sedan het volgende:
Lekker boeiend of er meerdere SC zijn zolang er mensen zijn die er praten.
Dat zijn gewoon van die mensen die overal tegen zijn omdat ze niks beters te doen hebben.quote:Op zondag 7 december 2008 21:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De mensen die er daadwerkelijk wat over te zeggen hebben vinden het wel degelijk boeiend...
Anders word je ook geen moderator of admin natuurlijk...quote:Op zondag 7 december 2008 21:29 schreef S95Sedan het volgende:
Dat zijn gewoon van die mensen die overal tegen zijn omdat ze niks beters te doen hebben.
Die award voor beste discussievoerder ga je sowieso niet krijgen.quote:Op zondag 7 december 2008 21:29 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat zijn gewoon van die mensen die overal tegen zijn omdat ze niks beters te doen hebben.
Kan wel een heel verhaal eromheen verzinnen maar dat werkt ook nietquote:Op zondag 7 december 2008 21:31 schreef Kluts het volgende:
[..]
Die award voor beste discussievoerder ga je sowieso niet krijgen.
Goede vraag, dat is een beslissing die ooit eens is genomen in het verleden en die wordt tot op de dag van vandaag trouw nageleefd.quote:Op zondag 7 december 2008 21:30 schreef Kluts het volgende:
Ik vind het eigenlijk al belachelijk dat het zo'n gedoe is. Wat is erop tegen om een SC speciaal gericht op Singles te hebben? Ik zie daar het probleem gewoon niet van in en vind het gewoon een hoop gezeik.
De beleving wordt gecreëerd dat Singles een open SC is, bijvoorbeeld in vergelijking met de R&P SC. Ik bestrijd dat.quote:Op zondag 7 december 2008 21:30 schreef Kluts het volgende:
En ik persoonlijk vind dat er in R&P wel degelijk een ander sfeertje hangt dan in Singles. Ook al gaan sommigen snel weer weg, so what?
Jij kan dat misschien niet zo voelen, maar er zijn mensen die dat wel zo zien. Ik vind het wel degelijk een steekhoudend argument, maar het moet idd niet zo zijn dat dat het enige argument is. Dat ben ik met je eens.quote:Op zondag 7 december 2008 21:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Goede vraag, dat is een beslissing die ooit eens is genomen in het verleden en die wordt tot op de dag van vandaag trouw nageleefd.
[..]
De beleving wordt gecreëerd dat Singles een open SC is, bijvoorbeeld in vergelijking met de R&P SC. Ik bestrijd dat.
Begrijp mij niet verkeerd, ik ben niet tegen het bestaan van de Singles SC, of welke SC dan ook, maar kom dan ook met op zichzelfstaande argumenten die pleiten voor het bestaan van de Singles SC. Als ik nu in het feedback topic kijk zijn de redenen die ik zie allemaal gebaseerd op 'ja maar in vergelijking met de R&P SC....'. Sorry, dat vind ik argumenteren op lagere school niveau.
Ik doe nog een laatste poging tot het winnen van de award voor beste discussievoerder. Ik vrees alleen dat de beoordeling vooral gebeurd op inhoud en niet op vorm...quote:
Maar Air, users als jij, daar is geen allesomvattende usercategorie voor te bedenken.quote:Op zondag 7 december 2008 21:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik doe nog een laatste poging tot het winnen van de award voor beste discussievoerder. Ik vrees alleen dat de beoordeling vooral gebeurd op inhoud en niet op vorm...
Ik lees graag, daarnaast post ik alleen maar bagger. Mensen vinden het tof blijkbaarquote:Op zondag 7 december 2008 21:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik doe nog een laatste poging tot het winnen van de award voor beste discussievoerder. Ik vrees alleen dat de beoordeling vooral gebeurd op inhoud en niet op vorm...
Ik heb ook geen tegenargumenten. Wat mij betreft mag die SC er gewoon blijven.quote:Op zondag 7 december 2008 21:38 schreef Kluts het volgende:
Er zou misschien het een en ander aan de opzet moeten veranderen om het echt een aparte SC te maken, maar feit blijft dat ik ook geen enkel argument hoor waarom de Singles SC geen optie is.
Dude, het is Fok! Dat gaat niet samen met steekhoudende argumentenquote:Op zondag 7 december 2008 21:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Goede vraag, dat is een beslissing die ooit eens is genomen in het verleden en die wordt tot op de dag van vandaag trouw nageleefd.
[..]
De beleving wordt gecreëerd dat Singles een open SC is, bijvoorbeeld in vergelijking met de R&P SC. Ik bestrijd dat.
Begrijp mij niet verkeerd, ik ben niet tegen het bestaan van de Singles SC, of welke SC dan ook, maar kom dan ook met op zichzelfstaande argumenten die pleiten voor het bestaan van de Singles SC. Als ik nu in het feedback topic kijk zijn de redenen die ik zie allemaal gebaseerd op 'ja maar in vergelijking met de R&P SC....'. Sorry, dat vind ik argumenteren op lagere school niveau.
'Users die niet in één hokje passen'quote:Op zondag 7 december 2008 21:39 schreef Kluts het volgende:
Maar Air, users als jij, daar is geen allesomvattende usercategorie voor te bedenken.
True. Maar ik zie dat je naar bed moet, trusten!quote:Op zondag 7 december 2008 21:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb ook geen tegenargumenten. Wat mij betreft mag die SC er gewoon blijven.Mijn bezwaar zit hem in het gegeven dat men blijkbaar niet verder komt dan 'Singles SC moet blijven omdat R&P SC...'. Een goed pleidooi voor een Singles SC behoeft volgens mij geen vergelijking met een andere SC. En dat pleidooi heb ik tot op heden nog niet gezien.
Jij bent als geen ander bekend met mijn nimmer aflatende enthousiasme om proberen de wereld te verbeteren. En ja, te vaak is dat tegen beter weten in...quote:Op zondag 7 december 2008 21:41 schreef MissMSX het volgende:
Dude, het is Fok! Dat gaat niet samen met steekhoudende argumenten
De kattenbakken moeten eerst nog worden verschoond...quote:Op zondag 7 december 2008 21:43 schreef Kluts het volgende:
True. Maar ik zie dat je naar bed moet, trusten!
Tijd voor Evy bedoel je?quote:Op zondag 7 december 2008 21:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
'Users die niet in één hokje passen'
quote:
Gouwe ouwe:quote:Op zondag 7 december 2008 21:38 schreef rhubarbje het volgende:
Leuk
dikke discussie hier terwijl ze nu bij dit was het nieuws ontzettend bezig over internet discussies haha
quote:
Did I step on your patch now darling?quote:
Haha tofquote:
Hmmm, dat zegt me dan weer niets...quote:Op zondag 7 december 2008 21:47 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Vertel
We hebben al;
* Wortels
* Ontplofte mollen
Evy is de positieve tegenhanger...quote:Op zondag 7 december 2008 21:47 schreef S95Sedan het volgende:
Vertel
We hebben al;
* Wortels
* Ontplofte mollen
Wii?quote:
My thoughts exactly!quote:Op zondag 7 december 2008 21:32 schreef MissMSX het volgende:
Het is net een soap hier zeg... kijk je een paar maanden niet mee, snap je nog steeds de verhaallijn
Nixxx!!!quote:
en bedankt...quote:
ik kwam even zeggen dat ik het heel fideel van plaatje vond dat hij in [OUD] gepost heeft om me te feliciteren!quote:Op zondag 7 december 2008 21:54 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nixxx!!!
Kom je felicitaties in ontvangst nemen?
Van harte hoor paps! Ik las dat de bevalling niet al te soepel is verlopen (zachtjes uitgedrukt) ... Ik hoop dat ze snel weer helemaal OK is
[triangel] Ting [/triangel]quote:Op zondag 7 december 2008 21:57 schreef Burdie het volgende:
CL, houden jouw eierstokken het nog vol?
De mijne rammelen intussen zo hard dat de jostiband er jaloers op zou zijn.
Mijn eierstokken verschrompelen bij kinderen van een jaar of 5, maar bij baby's smelt ik wel helemaal wegquote:Op zondag 7 december 2008 21:57 schreef Burdie het volgende:
CL, houden jouw eierstokken het nog vol?
De mijne rammelen intussen zo hard dat de jostiband er jaloers op zou zijn.
Hij heeft al wel hele mooie pruillipjesquote:Op zondag 7 december 2008 21:59 schreef nixxx het volgende:
[..]
[triangel] Ting [/triangel]
als ik eierstokken had zouden ze ook rammelen hij is gewoon zo lief! hij slaapt heel veel en als hij wakker is is hij ook niet huilerig
Daar durf ik niet te postenquote:Op zondag 7 december 2008 21:57 schreef nixxx het volgende:
[..]
ik kwam even zeggen dat ik het heel fideel van plaatje vond dat hij in [OUD] gepost heeft om me te feliciteren!
oooh en even een plaatje van ons kindje
[ afbeelding ]
Klinkt goedquote:Op zondag 7 december 2008 21:59 schreef nixxx het volgende:
[..]
[triangel] Ting [/triangel]
als ik eierstokken had zouden ze ook rammelen hij is gewoon zo lief! hij slaapt heel veel en als hij wakker is is hij ook niet huilerig
Zoiets?quote:Op zondag 7 december 2008 22:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mijn eierstokken verschrompelen bij kinderen van een jaar of 5, maar bij baby's smelt ik wel helemaal weg. Vooral sinds m'n nicht is bevallen een half jaar geleden, ze heeft zooo'n lief kindje
![]()
![]()
.
Ik ben bang dat als ik kinderen zou krijgen het regelrechte monsters worden. Letterlijk en figuurlijk.
Van 5 tot 15 vind ik ze ook geen succes hoorquote:Op zondag 7 december 2008 22:03 schreef rhubarbje het volgende:
ik vraag me soms af of ik wel een vrouw ben
Ik ben allergisch voor kindjes denk ik
Echt niet, jouw kinderen worden echt wel van die kleine knuffelschatjes enzo...quote:
Gewoon even goede genen uitzoeken bij de papaquote:Op zondag 7 december 2008 22:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Echt niet, jouw kinderen worden echt wel van die kleine knuffelschatjes enzo...
ik van nul tot 15quote:Op zondag 7 december 2008 22:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Van 5 tot 15 vind ik ze ook geen succes hoor.
Je mag Air wel lenen hoorquote:Op zondag 7 december 2008 22:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gewoon even goede genen uitzoeken bij de papa.
Precies!quote:Op zondag 7 december 2008 22:07 schreef CherryLips het volgende:
Gewoon even goede genen uitzoeken bij de papa.
Die is in het ziekenhuis nog aan het herstellen, maar het gaat wel goede kant op, vandaag heeft ze ook weer stukje gelopen. Maar ja, zo'n keizersnee is echt geen pretje... trust me ..quote:Op zondag 7 december 2008 22:03 schreef Burdie het volgende:
[..]
Klinkt goed.
Hoe is het nu met ijsprinses?.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
Zullen we gaan oefenen?quote:Op zondag 7 december 2008 @ 22:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben bang dat als ik kinderen zou krijgen het regelrechte monsters worden. Letterlijk en figuurlijk.
en hij kan zo leuk smakken!quote:Op zondag 7 december 2008 22:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hij heeft al wel hele mooie pruillipjes.
quote:Op zondag 7 december 2008 22:09 schreef nixxx het volgende:
[..]
Die is in het ziekenhuis nog aan het herstellen, maar het gaat wel goede kant op, vandaag heeft ze ook weer stukje gelopen. Maar ja, zo'n keizersnee is echt geen pretje... trust me ..Daar gaat ze nog weken van moeten herstellenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moet jij maar goed voor d'r zorgen
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
Ik denk niet dat ze aartslui, nukkig, knorrig, betweterig, eigenwijs en irritant als goede genen beschouwd hoor. En dan laat ik het uiterlijke aspect nog buiten beschouwing...quote:
Krullenquote:Op zondag 7 december 2008 22:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze aartslui, nukkig, knorrig, betweterig, eigenwijs en irritant als goede genen beschouwd hoor. En dan laat ik het uiterlijke aspect nog buiten beschouwing...
Waarom denk je dat? Ik ben toch ook als een blok voor je gevallen?quote:Op zondag 7 december 2008 22:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze aartslui, nukkig, knorrig, betweterig, eigenwijs en irritant als goede genen beschouwd hoor. En dan laat ik het uiterlijke aspect nog buiten beschouwing...
Dat dan weer wel...quote:
Ik vraag mij nog steeds iedere dag af waarom...quote:Op zondag 7 december 2008 22:12 schreef MissMSX het volgende:
Waarom denk je dat? Ik ben toch ook als een blok voor je gevallen?
Right....quote:Op zondag 7 december 2008 22:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik vraag mij nog steeds iedere dag af waarom...
quote:
Kinderen zijn hinderen zei Vader Cats...quote:
TwistedBabequote:
quote:Op zondag 7 december 2008 22:31 schreef AirwiN het volgende:
Daar houden Nederlandse vrouwen van... Mannen die alles twee keer zeggen!
quote:Op zondag 7 december 2008 22:46 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb vanTwist
de letter 'Q' gekregen.
!
Yeay for me.quote:Op zondag 7 december 2008 22:46 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb vanTwist
de letter 'Q' gekregen.
!
jij bent best makkelijk he, ff lief met een Wiimote naar je zwaaien en chocolade letters strooien en voila iemand hangt al praktisch aan je cherrylipsquote:Op zondag 7 december 2008 22:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat is een levensgevaarlijk verzoek.
Vallen pasen en pinksteren deze keer op sint juttemis dan?quote:Op zondag 7 december 2008 22:42 schreef kwaakvaak het volgende:
Geduld is zo zonde van de tijd! In de tijd dat je zit te wachten totdat de oempaloempa's van fok uiteindelijk mijn bericht vertaald en opgeslagen hebben in chocolade letters in de marshmellow rivier ben ik al weer 3 vrouwen verder
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |