Tijd voor Evy bedoel je?quote:Op zondag 7 december 2008 21:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
'Users die niet in één hokje passen'
quote:
Gouwe ouwe:quote:Op zondag 7 december 2008 21:38 schreef rhubarbje het volgende:
Leuk
dikke discussie hier terwijl ze nu bij dit was het nieuws ontzettend bezig over internet discussies haha
quote:
Did I step on your patch now darling?quote:
Haha tofquote:
Hmmm, dat zegt me dan weer niets...quote:Op zondag 7 december 2008 21:47 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Vertel
We hebben al;
* Wortels
* Ontplofte mollen
Evy is de positieve tegenhanger...quote:Op zondag 7 december 2008 21:47 schreef S95Sedan het volgende:
Vertel
We hebben al;
* Wortels
* Ontplofte mollen
Wii?quote:
My thoughts exactly!quote:Op zondag 7 december 2008 21:32 schreef MissMSX het volgende:
Het is net een soap hier zeg... kijk je een paar maanden niet mee, snap je nog steeds de verhaallijn
Nixxx!!!quote:
en bedankt...quote:
ik kwam even zeggen dat ik het heel fideel van plaatje vond dat hij in [OUD] gepost heeft om me te feliciteren!quote:Op zondag 7 december 2008 21:54 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nixxx!!!
Kom je felicitaties in ontvangst nemen?
Van harte hoor paps! Ik las dat de bevalling niet al te soepel is verlopen (zachtjes uitgedrukt) ... Ik hoop dat ze snel weer helemaal OK is
[triangel] Ting [/triangel]quote:Op zondag 7 december 2008 21:57 schreef Burdie het volgende:
CL, houden jouw eierstokken het nog vol?
De mijne rammelen intussen zo hard dat de jostiband er jaloers op zou zijn.
Mijn eierstokken verschrompelen bij kinderen van een jaar of 5, maar bij baby's smelt ik wel helemaal wegquote:Op zondag 7 december 2008 21:57 schreef Burdie het volgende:
CL, houden jouw eierstokken het nog vol?
De mijne rammelen intussen zo hard dat de jostiband er jaloers op zou zijn.
Hij heeft al wel hele mooie pruillipjesquote:Op zondag 7 december 2008 21:59 schreef nixxx het volgende:
[..]
[triangel] Ting [/triangel]
als ik eierstokken had zouden ze ook rammelen hij is gewoon zo lief! hij slaapt heel veel en als hij wakker is is hij ook niet huilerig
Daar durf ik niet te postenquote:Op zondag 7 december 2008 21:57 schreef nixxx het volgende:
[..]
ik kwam even zeggen dat ik het heel fideel van plaatje vond dat hij in [OUD] gepost heeft om me te feliciteren!
oooh en even een plaatje van ons kindje
[ afbeelding ]
Klinkt goedquote:Op zondag 7 december 2008 21:59 schreef nixxx het volgende:
[..]
[triangel] Ting [/triangel]
als ik eierstokken had zouden ze ook rammelen hij is gewoon zo lief! hij slaapt heel veel en als hij wakker is is hij ook niet huilerig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |