abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 8 december 2008 @ 11:21:37 #251
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_63846673
quote:
Op maandag 8 december 2008 11:19 schreef Putdeksels het volgende:
Jorien is gewoon een verkapte jood die het leuk vind om te trollen, zoveel is nu wel duidelijk.

Die 'frisse wind' moet bestaan uit het verkopen van een bepaalde groep spelers in de winterstop.
Te beginnen met:
-Timmer
-Lucius
-De Cler

En eventueel:
-Makaay
Hofland

Haal je Hofs, Van Wolfswinkel, El-Akchaoui en een goede CV ervoor terug.
Jullie lijken Ajax wel
Ik ben inmiddels overleden
pi_63846747
quote:
Op maandag 8 december 2008 11:19 schreef Putdeksels het volgende:
Jorien is gewoon een verkapte jood die het leuk vind om te trollen, zoveel is nu wel duidelijk.

Die 'frisse wind' moet bestaan uit het verkopen van een bepaalde groep spelers in de winterstop.
Te beginnen met:
-Timmer
-Lucius
-De Cler

En eventueel:
-Makaay
Hofland

Haal je Hofs, Van Wolfswinkel, El-Akchaoui en een goede CV ervoor terug.
van Bronckhorst is ook waardeloos... Maar ja dat is natuurlijk jullie clubicoon
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
  maandag 8 december 2008 @ 11:28:27 #253
235657 Putdeksels
van de straat
pi_63846818
quote:
Op maandag 8 december 2008 11:24 schreef Longmen het volgende:

[..]

van Bronckhorst is ook waardeloos... Maar ja dat is natuurlijk jullie clubicoon
Van Bronckhorst kan nog steeds prima uit de voeten op linksback.
Ook heeft hij vorig seizoen op het middenveld geweldige wedstrijden gespeeld. Dit seizoen wil het alleen nog niet.

En Hofs is nog altijd verhuurd, die kan je dus kostenloos terughalen.
Feyenoord!
"Feyenoord zit in mijn hart. Maar Feyenoord, dat zijn de mensen, dat zijn de supporters. Door hen ontstaat het Feyenoord-gevoel." Henk Fräser
  maandag 8 december 2008 @ 11:30:51 #254
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_63846871
quote:
Op maandag 8 december 2008 11:28 schreef Putdeksels het volgende:

[..]

Van Bronckhorst kan nog steeds prima uit de voeten op linksback.
Ook heeft hij vorig seizoen op het middenveld geweldige wedstrijden gespeeld. Dit seizoen wil het alleen nog niet.

En Hofs is nog altijd verhuurd, die kan je dus kostenloos terughalen.
Je moet gewoon ander systeem spelen, verbeek maakt zelfde fout als marwijk door maar met 1 spits te spelen.

Koop gewoon een spits er bij. En ga anders spelen.
pi_63846898
quote:
Op maandag 8 december 2008 11:30 schreef jorienvdherik het volgende:

Van welk geld?
  maandag 8 december 2008 @ 11:32:39 #256
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_63846904
quote:

[..]

Je moet gewoon ander systeem spelen, verbeek maakt zelfde fout als marwijk door maar met 1 spits te spelen.

1 Spits maakt geen reet uit.
Maar dan moet die spits wel in de spits lopen ipv rond de middencirkel
  maandag 8 december 2008 @ 11:33:30 #257
235657 Putdeksels
van de straat
pi_63846923
quote:

[..]

Dat vind ik al een tijdje. Deze verkapte 4-3-3 is gewoon een achterhaald kutsysteem.

Werd dat andere systeem niet gespeeld toen Tomasson nog fit was
-edit- Die ene wedstrijd dat ze samen in de basis hebben gestaan
Feyenoord!
"Feyenoord zit in mijn hart. Maar Feyenoord, dat zijn de mensen, dat zijn de supporters. Door hen ontstaat het Feyenoord-gevoel." Henk Fräser
  maandag 8 december 2008 @ 11:34:39 #258
139407 jorienvdherik
pi_63846954
quote:
Op maandag 8 december 2008 11:32 schreef Longmen het volgende:

[..]

Van welk geld?
Zoeken ze daar maar uit
  maandag 8 december 2008 @ 11:36:07 #259
235657 Putdeksels
van de straat
pi_63846991
quote:
Op maandag 8 december 2008 11:32 schreef Longmen het volgende:

[..]

Van welk geld?
Van de paar knaken die Timmer, Lucius, De Cler, Buijs, Greene en eventueel Makaay en Hofland nog moeten opbrengen.
Feyenoord!
  maandag 8 december 2008 @ 11:38:57 #260
235657 Putdeksels
van de straat
pi_63847060
De Guzman loopt trouwens ook gratis de deur uit deze zomer, die raak je op deze manier aan de straatstenen niet meer kwijt.

Heb nog steeds valse hoop dat hij zijn contract gaat verlengen.
quote:
Jonathan de Guzman ook pas na winterstop terug

Feyenoord kan op zijn vroegst pas weer in het nieuwe jaar een beroep doen op Jonathan De Guzman. De middenvelder blijkt een scheurtje in zijn meniscus te hebben opgelopen. Vandaag volgt een mri-scan waaruit moet blijken of rust danwel een operatie de beste behandelmethode vormt.
Feyenoord!
pi_63847095
quote:
Op maandag 8 december 2008 11:36 schreef Putdeksels het volgende:

[..]

Van de paar knaken die Timmer, Lucius, De Cler, Buijs, Greene en eventueel Makaay en Hofland nog moeten opbrengen.
Makaay doet het wel aardig de laatste weken toch? Het zit m.i. in de instelling van de spelers niet in de spits, en de dramatische verdediging natuurlijk.
Misschien hebben wij nog wel een afdankertje voor jullie. Rommedahl hebben?
pi_63847116
Wat ik zo triest vind is het feit dat de spelers die zeiken over Verbeek zijn werkwijze juist het minste recht van spreken hebbem. Timmer, Lucius en De Cler zijn echt de drie slechtst presterende spelers van het seizoen en dan beginnen ze nog te zeiken ook .
pi_63847144
Hofland en Makaay moeten gewoon blijven, zij halen juist regelmatig een voldoende.
  maandag 8 december 2008 @ 11:42:55 #264
235657 Putdeksels
van de straat
pi_63847152
quote:
Op maandag 8 december 2008 11:40 schreef Longmen het volgende:

[..]

Makaay doet het wel aardig de laatste weken toch? Het zit m.i. in de instelling van de spelers niet in de spits, en de dramatische verdediging natuurlijk.
Tuurlijk. Maar dit seizoen doe je toch nergens meer voor mee.

Heb al tijdenlang het gevoel dat Makaay het niet naar zijn zin heeft bij Feyenoord. Mocht er nog een club 4 of 5 miljoen voor hem willen betalen in de winterstop (Ten Cate?) dan mag hij wat mij betreft wiebelen.

We kunnen het geld goed gebruiken.
Feyenoord!
pi_63847187
Zoveel krijg je nooit voor Makaay.
  maandag 8 december 2008 @ 11:45:23 #266
235657 Putdeksels
van de straat
pi_63847200
quote:
Op maandag 8 december 2008 11:42 schreef Sloggi het volgende:
Hofland en Makaay moeten gewoon blijven, zij halen juist regelmatig een voldoende.
Hofland haalt altijd een paar wedstrijden achter elkaar een voldoende. Om vervolgens weer een dikke onvoldoende te scoren. Gisteren ook weer gigantisch in de fout bij de 0-3.

Misschien ben ik wel niet zo objectief, heb het nooit zo op Hofland gehad. Domme verdediger.
Feyenoord!
  maandag 8 december 2008 @ 11:47:54 #267
235657 Putdeksels
van de straat
pi_63847255
quote:
Op maandag 8 december 2008 11:41 schreef Sloggi het volgende:
Wat ik zo triest vind is het feit dat de spelers die zeiken over Verbeek zijn werkwijze juist het minste recht van spreken hebbem. Timmer, Lucius en De Cler zijn echt de drie slechtst presterende spelers van het seizoen en dan beginnen ze nog te zeiken ook .
Dat is typerend voor slechte voetballers. Altijd de schuld bij anderen proberen te leggen.
Feyenoord!
pi_63847268
@ Je eerste reactie: kan wel zijn, maar het is nog altijd de beste verdediger die we hebben. Timmer, Lucius en De Cler zijn vervangbaar en schijnbaar de grootste stoorzender. Laat die spelers dan vertrekken en ga op zoek naar haalbare vervangers.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 08-12-2008 11:49:06 ]
  maandag 8 december 2008 @ 12:03:09 #269
37809 Doezelhaar
Tot het gaatje...
pi_63847584
De Guzman gratis de deur uit deze zomer? Oei...
Denk dat Jonathan prima voor AZ zou kunnen spelen..
pi_63847590
quote:
Op maandag 8 december 2008 11:36 schreef Putdeksels het volgende:

[..]

Dat is het probleem en de gok die Feyenoord heeft genomen.
Ze hebben zo goed als geen restwaarde meer.
  maandag 8 december 2008 @ 12:11:08 #271
235657 Putdeksels
van de straat
pi_63847744
quote:
Op maandag 8 december 2008 12:03 schreef sjimz het volgende:

[..]

Dat is het probleem en de gok die Feyenoord heeft genomen.
Ze hebben zo goed als geen restwaarde meer.
Daarom juist. Verkopen nu je er nog iets voor kan vangen en overnieuw beginnen.

Gegokt en verloren, dat kan gebeuren in de voetballerij. Denk dat iedere TD op dat moment voor die spelers had gekozen. Met uitzondering van Greene, Lucius en Buijs.
Feyenoord!
pi_63847791
quote:
Op maandag 8 december 2008 12:03 schreef Doezelhaar het volgende:
De Guzman gratis de deur uit deze zomer? Oei...
Denk dat Jonathan prima voor AZ zou kunnen spelen..
Alsof De Guzman op AZ zit te wachten. Die is gewoon toe aan een totaal nieuwe omgeving denk ik. HSV is misschien, net als voor van der Vaart destijds, een goede club voor hem om weer opnieuw te beginnen.
pi_63847802
quote:
Op maandag 8 december 2008 12:11 schreef Putdeksels het volgende:

[..]

Gegokt en verloren, dat kan gebeuren in de voetballerij. Denk dat iedere TD op dat moment voor die spelers had gekozen. Met uitzondering van Greene, Lucius en Buijs.
Inderdaad.
Als je weet dat je spelers als Makaay, Hofland en Van Bronckhorst kan halen dan moet je dat ook gelijk doen.
Dat het later tegenvalt kan gebeuren maar dat weet je nooit van te voren.
Voor het zelfde geld hadden ze Feyenoord wel naar CL gebracht wat dus meer inkomsten met zich meebrengt en je als club een grotere aantrekkingskracht geeft.
pi_63847900
Al dat gelul in de ruimte van Jorientje en Crane. We moeten dit, we moeten zus, we moeten zo maar WAARMEE DAN? Er is nog geeneens geld om de trainer te ontslaan, af te kopen en een nieuwe trainer te halen. Om dan op de proppen te komen met een plan om al je doorgewinterde spelers maar te verkopen en daarna nieuwe spelers te halen is lachwekkend. Hallo, denk je nou echt dat je (veel) geld krijgt voor spelers waar de club van af wil ipv dat ze wegwillen omdat ze toe zijn aan een grotere club? Natuurlijk niet, en al helemaal niet als je laat doorschemeren dat ze allemaal mogen opdonderen. En zonder Makaay zijn we lam, en als ook hij geen goede ballen krijgt dan winnen we nooit wat. Als vervolgens Makaay ook geen pepernoot raakt dan winnen we nooit. Dus die wil je ook niet verkopen of kwijt raken. De gedachte alleen alll!!!! -_-

Ik ben het overigens met de meesten hier eens in dat Verbeek moet blijven. Als we nu de trainer gaan ontslaan, dan geven we in aan amateurisme - iets wat Bosz wilde wegwerken. De spelers hebben een contract getekend en hebben te luisteren naar de coach. Als je elke dag moet trainen van hem, dan train je. Kijk naar wat je verdient, kijk naar hoe je presteert en kijk eens naar hoe je voorheen presteerde. Denken ze nou echt dat ze enige credibility hebben door nu te klagen over de coach? Als de meest verbale tegenstander van de coach Theo Lucius is dan weet je het wel.

Oh en Bruins moet centraal achter de spitsen spelen.
pi_63847936
quote:
Op maandag 8 december 2008 12:14 schreef sjimz het volgende:

[..]

Inderdaad.
Als je weet dat je spelers als Makaay, Hofland en Van Bronckhorst kan halen dan moet je dat ook gelijk doen.
Voor het zelfde geld hadden ze Feyenoord wel naar CL gebracht wat dus meer inkomsten met zich meebrengt en je als club een grotere aantrekkingskracht geeft.
Helemaal mee eens.

Ik zie hier vaak dat ze liever hadden gehad dat er spelers gehaald werden die nog een talent zijn en verder konden doorgroeien. Dat had achteraf ook helemaal verkeerd kunnen uitpakken, deze spelers hebben vaak tijd nodig om zich aan te passen, helemaal bij een grote club als Feyenoord. Als het dan voor geen meter draait dan is de kans aanwezig dat jonge spelers helemaal gaan blokkeren, terwijl je bij spelers als van Bronckhorst en Makaay meer kans hebt dat ze er direct staan en niet bezwijken onder de druk.

Achteraf heeft het wellicht niet goed uitgepakt, maar om daar iemand op af te rekenen is wel erg makkelijk. Volgens mij liep iedere Feyenoorder zo'n beetje met de hoofd in de wolken toen die 4 routiniers werden gehaald, kan me in ieder geval de hossana nog herinneren ten tijde van de eerste training van het vorige seizoen.
pi_63847968
Alsof iemand Lucius nog wil hebben, en andersom. Die gaat na dit jaar mooi terug naar FC
pi_63848063
quote:
Op maandag 8 december 2008 12:22 schreef TerroRobbie het volgende:
Alsof iemand Lucius nog wil hebben, en andersom. Die gaat na dit jaar mooi terug naar FC
Dan wil toch nog iemand Lucius hebben
pi_63848082
Ja maar niet voor betalen
  maandag 8 december 2008 @ 12:36:06 #279
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_63848240
quote:

[..]

Buijs was toendertijd ook een logische aankoop. Alleen nooit gebruikt zoals bij Grunn. Tjah, daar kan je als speler ook niets aan doen
  † In Memoriam † maandag 8 december 2008 @ 12:37:53 #280
135486 Manu82
How you doin'?
pi_63848287
quote:
Op maandag 8 december 2008 12:21 schreef Blawh het volgende:

[..]
Achteraf heeft het wellicht niet goed uitgepakt, maar om daar iemand op af te rekenen is wel erg makkelijk. Volgens mij liep iedere Feyenoorder zo'n beetje met de hoofd in de wolken toen die 4 routiniers werden gehaald, kan me in ieder geval de hossana nog herinneren ten tijde van de eerste training van het vorige seizoen.
De eerste wedstrijden van Feyenoord waren ook gewoon goed vorig jaar
Some memories are best forgotten
Room 23
pi_63848348
Een speler als Lucius moet gewoon gratis en voor niets de deur gewezen worden, wanneer niemand er voor wil betalen. Voegt niets toe, maar zet wel de grootste snavel op. Ik vind ook niet dat hij ooit de credits heeft opgebouwd om uberhaupt te mogen zeuren.
pi_63848413
quote:
Op maandag 8 december 2008 12:39 schreef BertMaalderink het volgende:
Een speler als Lucius moet gewoon gratis en voor niets de deur gewezen worden, wanneer niemand er voor wil betalen. Voegt niets toe, maar zet wel de grootste snavel op. Ik vind ook niet dat hij ooit de credits heeft opgebouwd om uberhaupt te mogen zeuren.
Onder Koeman was hij wel de leider. Onvoorstelbaar eigenlijk.
As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.
pi_63848498
quote:
Op maandag 8 december 2008 12:42 schreef BB-boy het volgende:

Onder Koeman was hij wel de leider. Onvoorstelbaar eigenlijk.
Die rol past hem niet. Lucuis was een zeer goede waterdrager bij PSV,maar de aftakeling heeft nogal ingezet. En hij heeft ook niet echt de voetballende capaciteiten om dat te verbloemen. Ik zeg niet dat hij overbodig is, maar wanneer zo iemand gaat lopen morren moet je er gewoon snel vanaf.
pi_63848516
quote:

[..]

Dat levert eigenlijk heel weinig geld op, dan krijg je een spits die nergens aan de bak kan. Kijk zo'n Wolfswinkel zal, met alle respect, wel 2x nadenken voor hij naar 010 gaat. het probleem is veel groter dan spelers die niet willen.
  maandag 8 december 2008 @ 12:52:32 #285
235657 Putdeksels
van de straat
pi_63848610
quote:
Op maandag 8 december 2008 12:47 schreef Longmen het volgende:

[..]

Dat levert eigenlijk heel weinig geld op, dan krijg je een spits die nergens aan de bak kan. Kijk zo'n Wolfswinkel zal, met alle respect, wel 2x nadenken voor hij naar 010 gaat. het probleem is veel groter dan spelers die niet willen.
Ik zeg ook niet direct dat je Makaay moet verkopen. Maar mocht er een club zo gek zijn om nog 4 á 5 miljoen voor de naam Makaay neer te leggen in de winterstop moet je toch wel gaan nadenken.

En wie weet verkoop je Derijck, De Guzman en Buijs wel alle drie in de winterstop. Met dat geld moet je toch wel iets kunnen uitrichten.
Derijck en Buijs samen voor anderhalve miljoen, De Guzman voor 5 tot 7 (?) miljoen.
Feyenoord!
pi_63848684
Als De Cler teveel boehoe doet, kan je hem natuurlijk ook lozen. Denk dat je daar nog wel wat voor kan vangen, of loopt z'n contract binnenkort af? Vind het normaal gesproken een nuttige speler hoor, en vorig seizoen een van de beste spelers van de selectie, maar zoals gezegd: morren is opzouten.

Kunnen ze wellicht El Akchaoui proberen te strikken, al zal die zeker niet goedkoop zijn.
pi_63848710
quote:
Op maandag 8 december 2008 12:52 schreef Putdeksels het volgende:

[..]

Ik zeg ook niet direct dat je Makaay moet verkopen. Maar mocht er een club zo gek zijn om nog 4 á 5 miljoen voor de naam Makaay neer te leggen in de winterstop moet je toch wel gaan nadenken.

En wie weet verkoop je Derijck, De Guzman en Buijs wel alle drie in de winterstop. Met dat geld moet je toch wel iets kunnen uitrichten.
Derijck en Buijs samen voor anderhalve miljoen, De Guzman voor 5 tot 7 (?) miljoen.
Er is ook nog eens schuld...
Ze zijn goed bezig met talenten, daar moet fey het van hebben de komende jaren lijkt me. Over een paar jaar is Wijnaldum een grote vis.
  maandag 8 december 2008 @ 13:00:18 #288
235657 Putdeksels
van de straat
pi_63848770
quote:
Op maandag 8 december 2008 12:56 schreef BertMaalderink het volgende:
Als De Cler teveel boehoe doet, kan je hem natuurlijk ook lozen. Denk dat je daar nog wel wat voor kan vangen, of loopt z'n contract binnenkort af? Vind het normaal gesproken een nuttige speler hoor, en vorig seizoen een van de beste spelers van de selectie, maar zoals gezegd: morren is opzouten.

Kunnen ze wellicht El Akchaoui proberen te strikken, al zal die zeker niet goedkoop zijn.
Stond laatst ergens in een tabloid dat Newcastle De Cler zou volgen, al weet ik niet hoe geloofwaardig dat bericht was.
Dan zou je hem eventueel nog kunnen ruilen met Krul.

El Akchaoui wil dolgraag voor Feyenoord spelen, al zal daar inderdaad wel een hoog prijskaartje aan hangen.
Feyenoord!
pi_63848830
Volgens Radio Rijnmond blijft Verbeek.
  maandag 8 december 2008 @ 13:04:15 #290
139407 jorienvdherik
pi_63848865
quote:
Op maandag 8 december 2008 12:14 schreef sjimz het volgende:

[..]

Inderdaad.
Over Hofland ben ik nog wel tevreden, gaat er tenminste nog voor
pi_63849448
Ja, met Hofland komt het denk ik wel goed. Heeft ook een groot aantal wedstrijden wél gepresteerd, waar anderen het lieten afweten. Hij moet constanter worden, maar dat is lastig als de rest van de ploeg ook zo wisselvallig als de neten is.
pi_63852088
quote:
Gertjan Verbeek hoeft zich zorgen te maken over zijn positie bij Feyenoord. De coach ontbrak vandaag bij de training van de Rotterdamse ploeg, maar dat was volgens directeur Eric Gudde zeker niet omdat Verbeek ontslagen zou zijn. Op de vraag of Verbeek de kerst haalt als coach van Feyenoord, was Gudde's antwoord duidelijk. Volgens Gudde haalt Verbeek niet alleen deze kerst, maar ook die van 2009.

Verbeek werd deze zomer naar de Kuip gehaald, als opvolger van Bert van Marwijk. De oud-bokser heeft ondanks de slechte resultaten nog altijd veel krediet bij het Legioen, maar binnen de spelersgroep neemt de onvrede toe. Volgens een artikel in De Telegraaf zou tachtig procent van de spelers uitgekeken zijn op de werkwijze van de Fries. Feyenoord wil de ingeslagen koers echter blijven volgen en steunt trainer Verbeek onvoorwaardelijk, zo weet RTV Rijnmond maandag te melden.
pi_63852108
quote:
Op maandag 8 december 2008 13:28 schreef BertMaalderink het volgende:
Ja, met Hofland komt het denk ik wel goed. Heeft ook een groot aantal wedstrijden wél gepresteerd, waar anderen het lieten afweten. Hij moet constanter worden, maar dat is lastig als de rest van de ploeg ook zo wisselvallig als de neten is.
Heel de verdediging is gewoon klote, zo'n Bahia man, wat een drama is dat. Dat dat geval zoveel wedstrijden speelt is echt ongelooflijk. Het enige dat ie goed kan is (onnodige) overtredingen maken.

Verder zie je ook dat bruins en Wijnaldum aan de buitenkant niet op hun plek staan. En voorin wordt er sowieso niet bewogen. Mensen lopen dan te zeiken op Bruins (vaak terecht dit seizoen) maar gisteren kon ie gewoon telkens niet met de bal. Had drie man voor zich staan en niemand die bewoog. Wat moet je dan?

En die Lucius weer een balverlies zeg en foute passes, net als Hofland trouwens.
pi_63852152
wanneer komt biseswar nou weer terug? daar hoor je helemaal niks meer over.

zo'n speler is nu wel hard nodig.
pi_63852173
Verbeek zit vanavond bij Holland Sport. Ik ben benieuwd wat hij te melden heeft. Een aantal supporters is een actie begonnen om te mailen naar Holland Sport (hollandsport@vpro.nl) dat ze achter Verbeek staan.
pi_63852477
Mailtje gestuurd .
pi_63852531
Wel stoer dat hij daar nu gewoon gaat zitten. Hoop echt dat hij aanblijft. De supporters die om zijn vertrek schreeuwen doen de club echt onherstelbare schade aan vrees ik. Wanneer ze hun zin krijgen dan.
  maandag 8 december 2008 @ 15:36:58 #298
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_63852725
Lijkt me wel mooi als in het eerst volgende thuisduel gewoon alleen de naam van Verbeek gescandeerd wordt en niet die van spelers.

Maar dat lukt nooit. .
The Most Incredible, Baby
  maandag 8 december 2008 @ 15:47:32 #299
144213 Adidah
Het was wraak
pi_63853073
quote:
Op maandag 8 december 2008 15:36 schreef RedGuy het volgende:
Lijkt me wel mooi als in het eerst volgende thuisduel gewoon alleen de naam van Verbeek gescandeerd wordt en niet die van spelers.

Maar dat lukt nooit. .
Waarom heeft Verbeek bij sommigen zoveel krediet? Was hij vroeger donateur of zo?
pi_63853074
En dat lompe stuk uit de Telegraaf blijft maar aangehaald worden hoor. God, wie gelooft er nou alles wat er te lezen valt in die krant :\
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')