Of kletst ie gewoon weer uit z'n nek???quote:Op woensdag 10 december 2008 17:31 schreef bastibro het volgende:
Is dat mogelijk op Arubaans grondgebied en . .
Is dat mogelijk zonder Rudy`s toestemming en . .
Door wie wordt de Rijksrecherche aangestuurd?
Zeg dat wel.quote:Op woensdag 10 december 2008 15:27 schreef bolsena het volgende:
Tja, al die getuigenverklaringen...ik heb al gezegd en geschreven dat je veel van die verklaringen niet zo heel serieus moet nemen.
Je kletst (weer eens) uit je nek. Er is nog helemaal geen Rijksrecherche onderzoek in gang gezet. Sterker nog er is nog niet eens een aanvraag onderweg voor het instellen van een Rijksrecherche onderzoek.quote:Op woensdag 10 december 2008 18:30 schreef johan555 het volgende:
Je leest het vast wel in de krant ,fox is ook al op Aruba
Heb jij enig idee mrB?quote:Op woensdag 10 december 2008 19:43 schreef mrBhimself het volgende:
[..]
Je kletst (weer eens) uit je nek. Er is nog helemaal geen Rijksrecherche onderzoek in gang gezet. Sterker nog er is nog niet eens een aanvraag onderweg voor het instellen van een Rijksrecherche onderzoek.
Bewijs anders maar eens dat er wel een onderzoek gestart is!
Volgens mij zou het ideaal zijn wanneer de Rijksrecherche erop wordt gezetquote:Op woensdag 10 december 2008 19:55 schreef johan555 het volgende:
Waneer ze een onderzoek doen hangen ze dat nooit aan de grote klok .
Maar ik kreeg door dat ze een onderzoek gestart zijn .
Maar we merken het vanzelf wel .
Je loopt hier zelf constant te verkondigen dat je bewijzen wilt zien en geen vage beweringen. Welnu je doet zelf niet anders! Bewijs maar eens dat er een onderzoek gestart is, ik ben er van overtuigd dat je dat niet gaat lukken. Je verzint het ter plekke en probeert het dan als feiten aan de andere posters te 'verkopen'; erg doorzichtig allemaal.quote:Op woensdag 10 december 2008 19:55 schreef johan555 het volgende:
Waneer ze een onderzoek doen hangen ze dat nooit aan de grote klok .
Maar ik kreeg door dat ze een onderzoek gestart zijn .
Maar we merken het vanzelf wel .
Ik weet dat er (nog) geen onderzoek is gestart. Het is wel mogelijk een onderzoek uit te voeren, maar daarvoor is toestemming nodig van de Minister van Justitie op Aruba. Meestal wordt dit in overleg met de PG op Aruba aangekaart. In principe worden dergelijke onderzoeken uitgevoerd door de 'eigen rijksrecherche' op Aruba en de Antillen, de zogenaamde 'Landsrecherche'.quote:Op woensdag 10 december 2008 19:59 schreef bastibro het volgende:
[..]
Heb jij enig idee mrB?
Is dat mogelijk op Arubaans grondgebied en . . ?
Is dat mogelijk zonder Rudy`s toestemming . . ?
Oh en wie is de minister van Justitie op Aruba ?quote:Op woensdag 10 december 2008 20:15 schreef mrBhimself het volgende:
[..]
Ik weet dat er (nog) geen onderzoek is gestart. Het is wel mogelijk een onderzoek uit te voeren, maar daarvoor is toestemming nodig van de Minister van Justitie op Aruba. Meestal wordt dit in overleg met de PG op Aruba aangekaart. In principe worden dergelijke onderzoeken uitgevoerd door de 'eigen rijksrecherche' op Aruba en de Antillen, de zogenaamde 'Landsrecherche'.
Zij werken veel samen met een vast team van de rijksrecherche en 'Antillen kenners' van de KLPD die dan weer ondersteuning verlenen aan de rijksrecherche.
Ha, ha de enige die hier ongeloofwaardig is ben jij johan, dat hele rijksrecherche onderzoek heb je uit je duim gezogen.quote:Op woensdag 10 december 2008 20:15 schreef johan555 het volgende:
Zoals ik al zei je leest het wel in de krant binnenkort .
Ben jij tegen een onderzoek dan ofzo ?
En denk eens na Mr B denk je dat Croes dit gaat roepen al hij geen onderzoek wil ??
Dan komt hij toch enorm ongeloofwaardig over !
Natuurlijk niet, maar wel tegen vermoedens die als feiten worden gepresenteerdquote:Op woensdag 10 december 2008 20:15 schreef johan555 het volgende:
Zoals ik al zei je leest het wel in de krant binnenkort .
Ben jij tegen een onderzoek dan ofzo ?
Ik vermoed dat Croes uit frustratie en woede, gewoon terug wilde slaan, en daarbij interessant wilde doen met onbewijsbare vermoedens, zonder over de gevolgen hiervan na te denken.quote:En denk eens na Mr B denk je dat Croes dit gaat roepen al hij geen onderzoek wil ??
Dan komt hij toch enorm ongeloofwaardig over !
Ik ben wel heel goed op de hoogte Johan, lees nog maar eens terug. Maar het is goed dat je kennis nu weer verrijkt is met het woord 'Landsrecherche'. En dat je nu bekend bent met het verschil tussen de Rijksrecherche en de Landsrecherche. Heb ik mijn educatieve taak weer volbracht vandaag.quote:Op woensdag 10 december 2008 21:07 schreef johan555 het volgende:
Ja want je bent niet echt goed op de hoogte
2. Strafrechtelijk onderzoek wordt op verzoek van de Minister of
de hoofdofficier van justitie, dan wel door de procureur-generaal
zelfstandig gelast.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |