quote:Op zondag 7 december 2008 11:35 schreef Fortitudo het volgende:
ik denk gelijkspelletje of een krappe overwinning. het hangt er echter vanaf wanneer het eerste doelpunt valt.
quote:Op maandag 17 november 2008 00:42 schreef Fortitudo het volgende:
ik vind oleguer een miskoop tot nu toe.
quote:Op maandag 17 november 2008 00:42 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
En dat baseer je waarop?
Je anti-Ajax bril?
quote:Op maandag 17 november 2008 00:43 schreef Fortitudo het volgende:
voor dat bedrag had je ook een grindheim of granqvist kunnen kopen. stuk jonger en getalenteerder.
ajax zocht een ervaren en leidende verdediger die er meteen stond. dat oleguer ervaren is, daar is geen discussie over mogelijk. het is echter geen natuurlijk leider en ik viond hem niet beter dan een vertonghen of vermaelen. ook stond hij er niet meteen en staat hij nog steeds niet stabiel te verdedigen.
Zozo, selectief quoten. Wil je een lintje?quote:
Hij kreeg een keer de bal op het middenveld en speelde 'm direct door naar voren. Zo moet dat ook. Dat verschrikkelijke terugspelen op de verdediging, wat heeft dat voor nut? Zodat Oleguer 'm weer terug kan tikken naar Vermeer?quote:Op zondag 7 december 2008 14:54 schreef peaceman het volgende:
[..]
Speelde verdienstelijk, beter dan vele anderen.
quote:Op zondag 7 december 2008 14:54 schreef RayMania het volgende:
Ik vond Oleguer de wedstrijden hiervoor een redelijke indruk geven, dus ik ga hem nog niet afschrijven. Lindgren daarentegen....
En dit moet in het Ajax topic omdat?quote:Op zondag 7 december 2008 15:25 schreef Fortitudo het volgende:
zo goed als twente nu speelt zeg![]()
wat een beleving in vergelijking met ajax
geef hen de tijd, dat komt wel goedquote:Op zondag 7 december 2008 15:26 schreef versteegrob het volgende:
Wat vonden jullie van de aanval? Komt er nog niet echt lekker uit en Dario/Sulemjani kregen nog net echt mogelijkheden
om de vergeljking met ajax te trekken qua spel en belevingquote:Op zondag 7 december 2008 15:27 schreef _Mike_ het volgende:
Kut NAC staat achter, als ze vandaag niet winnen gaan ze er volgende week weer vol op...
[..]
En dit moet in het Ajax topic omdat?
Lekker boeiend. Wij winnen ook onze slechte wedstrijden. Kampioenen!quote:Op zondag 7 december 2008 15:29 schreef Fortitudo het volgende:
[..]
om de vergeljking met ajax te trekken qua spel en beleving
quote:Op zondag 7 december 2008 15:25 schreef Fortitudo het volgende:
Okay, ik moet je vandaag wel gelijk geven maar alsnog boeiend.quote:Op zondag 7 december 2008 15:29 schreef Fortitudo het volgende:
[..]
om de vergeljking met ajax te trekken qua spel en beleving
Dat zou inderdaad geweldig zijnquote:
quote:Op zondag 7 december 2008 15:33 schreef Radegast het volgende:
Ajax are ready to make a January bid for Celtic striker Jan Vennegoor of Hesselink. (Sunday Express)
Dit meen je nietquote:Op zondag 7 december 2008 15:33 schreef Radegast het volgende:
Ajax are ready to make a January bid for Celtic striker Jan Vennegoor of Hesselink. (Sunday Express)
Aub niet zeg.quote:Op zondag 7 december 2008 15:33 schreef Radegast het volgende:
Veel clubs, zag je de paar goals van PSV, NAC en groningen combineren ook lekker.quote:Op zondag 7 december 2008 15:25 schreef Fortitudo het volgende:
het einde van Sno dusquote:Op zondag 7 december 2008 15:33 schreef Radegast het volgende:
Dat gebeurd ook echt niet, het moet een versterking zijn hequote:Op zondag 7 december 2008 15:41 schreef Mr.Mills het volgende:
Nee niet die simpele kop van een Vennegoor aub.
quote:Op zondag 7 december 2008 15:33 schreef Radegast het volgende:
Hij liep voor spek en bonen over het veld.quote:Op zondag 7 december 2008 15:50 schreef bloodysunday het volgende:
Ik heb de wedstrijd niet gezien, deed Cvitanich het een beetje aardig?
Ik vond hem tegenvallen, hij werd na ongeveer een uur (correct me if i'm wrong) gewisseld voor Leonardo. Maar goed, hij wist natuurlijk wedstrijdritme.quote:Op zondag 7 december 2008 15:50 schreef bloodysunday het volgende:
quote:
Moeilijk te beoordelen; hij heeft geen bal gehadquote:Op zondag 7 december 2008 15:50 schreef bloodysunday het volgende:
Hoi Gabriquote:Marco van Basten gaf voor de camera van de NOS aan dat zijn elftal nog een aanjager mist, iemand die op de juiste momenten buffelt en de ploeg op sleeptouw neemt. Volgens Van Basten was dat een van de problemen zeker de eerste helft bij Ajax. Volgens Van Basten is dat ook aan de technische staf om dat er in de huidige groep ook in te brengen, maar zou het helpen jongens erbij te hebben die dat van nature hebben.
Vraag me af wat hij telkens in het Ajax topic komt doen.quote:Op vrijdag 5 december 2008 19:45 schreef Fortitudo het volgende:
psv denkt aan terugkopen verdediger alex. hij heeft zelf ook wel oren naar deze overgang.
Ja ok maar behalve dat Gabri hoort gewoon in de basis.quote:Op zondag 7 december 2008 15:55 schreef _Mike_ het volgende:
Gabri was/is geblesseerd vandaag
Dat is zo duidelijk inderdaad. Jammer dat van Basten dat zelf niet helemaal door lijkt te hebben.quote:Op zondag 7 december 2008 @ 15:54 schreef Wooldoor het volgende:
Grappig dat tweede bericht op ajax netwerk:
[..]
Hoi Gabri
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |