Het gaat over sex ehquote:
Een rijke fantasie is een goede vriend.quote:Op zondag 7 december 2008 18:03 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
ja maar jij bent een milf met rugklachten... ofzo..
ik wacht ook weer wel even totdat mli en el matador tot de conclusie komen dat ze elkaar gewoon dermate opgewonden hebben dat een van de twee per direct in een voertuig stapt om richting de ander te gaan, Vervolgens dampende sex in stilgezette lift met een snuit cocaine achter het neusschot, dan voor ze elkaar hun echte naam hebben verteld weer als twee vreemde schildpadden ieders eigen weg te kruipen, en tegen vrienden vertellen dat ze het weer met een vreemde gedaan hebben Ofzoiets...
Hij is te makkelijk, MLI. Te makkelijk.quote:
Hey MLIquote:
Mja dat en neg0rs blijkbaarquote:
Ja, die heeft hier eigenlijk niets te zoeken, die houdt helemaal niet van sex!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.compact en kleverig.
quote:Op zondag 7 december 2008 18:17 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, die heeft hier eigenlijk niets te zoeken, die houdt helemaal niet van sex!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar ik ben wel single
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
Ik was te moe om er echt van te genieten en de groep was te groot, maar het feest zelf was weer erg geslaagd.quote:
quote:Op zondag 7 december 2008 18:12 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Een rijke fantasie is een goede vriend.
Dat gifjequote:Op zondag 7 december 2008 18:20 schreef Elegy het volgende:
[..]
maar ik ben wel single [ afbeelding ]
Een oud Froggiaans spreekwoord zegt: op elk kwaakje past een kwakje.quote:
Dan was het in elk geval een leuke avondquote:Op zondag 7 december 2008 18:20 schreef MLI het volgende:
[..]
Ik was te moe om er echt van te genieten en de groep was te groot, maar het feest zelf was weer erg geslaagd.
Lekker toch? Geen verplichtingen, stomvervelende familiebezoeken met kerst of dat soort dingen?quote:Op zondag 7 december 2008 18:20 schreef Elegy het volgende:
[..]
maar ik ben wel single [ afbeelding ]
quote:Op zondag 7 december 2008 18:25 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee, maar ik open er dan ook niet elke week een topic over.
Oh, daar wil ik ook nog heen. Nee, issie niet zo best? Ik vind die Bond wel stoer. De vorige film vond ik erg goed.quote:Op zondag 7 december 2008 18:27 schreef Elegy het volgende:
Ik was naar Quantum of Solace geweest. Niet zo'n beste film eigenlijk.
Insinueer je nu dat ik dat wel doe dan?quote:Op zondag 7 december 2008 18:25 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee, maar ik open er dan ook niet elke week een topic over.
Zo oud ben je toch nog niet? Of gewoon jong moedert?quote:Op zondag 7 december 2008 17:56 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Niet anders dan toen het woord MILF nog niet zo ingeburgerd was en niemand dat van me zei.
Has been better. Maar gelukkig zal het ook wel beter worden in de toekomst.quote:
RealZeus moet het vormgeven van een Echte Oppergod dus nog een beetje leren?quote:Op zondag 7 december 2008 18:28 schreef MLI het volgende:
[..]
Insinueer je nu dat ik dat wel doe dan?![]()
Ik post er alleen over in de SC's. Jij klaagt ook maandelijks over je gebrek aan seks en ervaring en vrouwen en weet ik wat nog meer. Dus stop maar gewoon met je gewant je bent net zo anders als ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |