Hoe ziet de duivel er eigenlijk uit volgens de Islam?quote:Op zondag 7 december 2008 00:55 schreef Meki het volgende:
De dagen erna zullen alle bedevaartgangers naar Mina terugkeren voor het gooien van stenen naar pilaren, die de duivel voorstellen.
knorretjequote:Op zondag 7 december 2008 01:40 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Hoe ziet de duivel er eigenlijk uit volgens de Islam?
'Origineel'.quote:Op zondag 7 december 2008 01:31 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Zelfs op dit punt zijn de moslims niet origineel. Het vereren van een kubusvormige huis was al een gebruik in het zoroastrisme.
Ik weet dat het niet de eerste keer is, maar m.i. is het streven dat elke moslim die ertoe in staat is het ook ooit moet doen simpelweg niet haalbaar vanwege het grote aantal moslims op de wereld en een beperkt aantal keren dat de Hadj is en een beperkt aantal toegelaten bezoekers.quote:Op zondag 7 december 2008 01:34 schreef IHVK het volgende:
iblis dit ìs niet de eerste keer en natuurlijk zijn er problemen. dat is ook wel te verwachten. Meki verkeerd plaatje, dat is de berg Ararat in Turkije. die opmerking over marokko.nl is btw kinderachtig.
De duivel kan je heel veel kwaad doen,maar hij kan dat alleen d.m.v. zijn influisteringen;quote:Op zondag 7 december 2008 01:40 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Hoe ziet de duivel er eigenlijk uit volgens de Islam?
Wel sprookjesquote:Op zondag 7 december 2008 01:42 schreef zarGon het volgende:
[..]
'Origineel'..
Kijk, mijn geloof is lekker origineel. Ik ben Christen en Christendom was eerder dan de Islam. Hahaha, * wijst, jij bent lekker niet origineel..
Kom op zeg, het is geen kinderspel.
Zou kunnen maar ik denk het niet.quote:
Mijn ouders zijn er op dit momentquote:Op zondag 7 december 2008 01:45 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Lijkt me best mooi om een keer bij te zijn Meki. Heb jij al plannen gemaakt voor een bedevaart?
DAT HEET JE GEWETENquote:Op zondag 7 december 2008 01:43 schreef Meki het volgende:
[..]
De duivel kan je heel veel kwaad doen,maar hij kan dat alleen d.m.v. zijn influisteringen;
wanneer u,of jij iets goeds wilt doen voor iemand,bijvoorbeeld boodschappen voor je moeder doen,terwijl er een goede voetbalwedstrijd,of een film op tv is.Je hebt 2 stemmetjes in jezelf,eentje van jezelf die het goede wilt doen,in dit geval de boodschappen voor je moeder doen,en eentje die is van de duivel,de sheytaan,die zegt:''hey joh,kijk die actie van Ronaldinho,je gaat die acties van hem toch niet missen omdat je even boodschappen moet gaan doen voor je moeder'' ?
Jij gaat dan nadenken,maar je instinct die je hebt gekregen van Allah zegt altijd dat je het goede moet doen,maar veel mensen die onderdrukken dit gevoel en dat is een echt slechte zaak,want je doet het slechte,en je laat het goede.
Plus een duivel is djin een geest
Waarom luister jij vaak naar dat slechte stemmetje dan?quote:Op zondag 7 december 2008 01:43 schreef Meki het volgende:
[..]
De duivel kan je heel veel kwaad doen,maar hij kan dat alleen d.m.v. zijn influisteringen;
wanneer u,of jij iets goeds wilt doen voor iemand,bijvoorbeeld boodschappen voor je moeder doen,terwijl er een goede voetbalwedstrijd,of een film op tv is.Je hebt 2 stemmetjes in jezelf,eentje van jezelf die het goede wilt doen,in dit geval de boodschappen voor je moeder doen,en eentje die is van de duivel,de sheytaan,die zegt:''hey joh,kijk die actie van Ronaldinho,je gaat die acties van hem toch niet missen omdat je even boodschappen moet gaan doen voor je moeder'' ?
Jij gaat dan nadenken,maar je instinct die je hebt gekregen van Allah zegt altijd dat je het goede moet doen,maar veel mensen die onderdrukken dit gevoel en dat is een echt slechte zaak,want je doet het slechte,en je laat het goede.
Plus een duivel is djin een geest
Zijn de moslims niet origineel. Het is sowieso één grote grap. Het vereren van een kubusvormig huis, en een zwarte steen terwijl dit reeds gedaan werd voordat Allah zijn pedofiele handlanger het recht gaf om te moorden in de naam van de islam.quote:
Strax worden ze allebei vertrapt, hebben jullie het daarover gehad voor zij vertrokken?quote:Op zondag 7 december 2008 01:47 schreef Meki het volgende:
[..]
Mijn ouders zijn er op dit moment
Ik ga wanneer ik er op financieel er goed op zit.
dat is waar. maar als we dit islamitisch bekijken. alle geboden moet men uitvoeren zolang het mogelijk is. Als het niet mogelijk was (dus ook logistiek) dan is men het ook niet verplicht. dat is bij het bidden en vasten zo maar ook bij de bedevaart.quote:Op zondag 7 december 2008 01:43 schreef Iblis het volgende:
[..]
Ik weet dat het niet de eerste keer is, maar m.i. is het streven dat elke moslim die ertoe in staat is het ook ooit moet doen simpelweg niet haalbaar vanwege het grote aantal moslims op de wereld en een beperkt aantal keren dat de Hadj is en een beperkt aantal toegelaten bezoekers.
Er wordt altijd zo makkelijk geroepen dat ‘elke moslims die ertoe in staat is het moet doen’, maar daarvoor moet je 20 miljoen moslims per jaar toelaten – en dat gaat nooit werken.
Mijn ouders zijn bestolen door een malafide reisbureau die van me ouders 7.000 euro heeft bestolen... en waarvan 800 moslims in Amsterdam niet konden gaan omdat de eigenaar van de reisbureau met 3 miljoen euro is gevlucht.quote:Op zondag 7 december 2008 01:46 schreef Iblis het volgende:
Meki: Ben jij zelf al eens geweest? Of wil je aankomend jaar gaan? Of stel je het nog even uit?
dat is weer een heel andere discussie. maar goed ik ben weg.quote:Op zondag 7 december 2008 01:48 schreef El_Matador het volgende:
Als moslims net zo enthousiast zouden worden over andersdenkenden als over een of andere steen in een "heilige" stad, zou het helemaal niet zo gek zijn. Helaas. Het blijft een leeghoofdige kutreligie.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |