quote:Op donderdag 11 december 2008 19:14 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Het zou me niks verbazen als we hier te maken hebben met een nieuwe 'David Harkema' uit de koker van Martine Hafkamp.
Als uitsmijter, was de uitspraak van Jef heel erg mild.quote:Op donderdag 11 december 2008 20:32 schreef Murmeli het volgende:
Ik dacht even dat jef die 3 dozen met een keukenmes ging afslachten
maar helaas niet...was wel mooi geweest
Dat was nog te mild, hij had gewoon uit zn vel moeten springen en ze de huid vol moeten schelden of te lijf gaan. veel beter. En dan rene inhuren om ze te killenquote:Op donderdag 11 december 2008 20:57 schreef Perico het volgende:
[..]
Als uitsmijter, was de uitspraak van Jef heel erg mild.
Het was veel effectiever als hij had gezegd: jullie hebben Dorothea vermoord.
Want zonder de moordwijven had ze echt nooit een schrammetje opgelopen.
Ik ook. En ik dacht die gaat na Bing ff een boekje open doen.quote:Op donderdag 11 december 2008 22:05 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
En wat Jef betreft, ik dacht de hele tijd dat hij keihard rond ging schreeuwen wat de dames hadden gedaan
Precies!quote:Op donderdag 11 december 2008 22:08 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik ook. En ik dacht die gaat na Bing ff een boekje open doen.
Ik wist dat er slecht nieuws ging komen.quote:Op donderdag 11 december 2008 22:00 schreef themauster het volgende:
Collega Koert Jan de Bruijn, die de rol van Dennis op zich nam, zal ook zijn gezicht weer op de set laten zien.
Inderdeedy... voor mij, het slechtst denkbare nieuws. Opgeruimd stond toch netjes?quote:Op donderdag 11 december 2008 22:12 schreef vencodark het volgende:
Ik wist dat er slecht nieuws ging komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |