gewaagd...quote:
Toch hequote:
En je doet een goed woordje voor mij zodat ik ook zoiets kan doenquote:Op zaterdag 6 december 2008 23:46 schreef BigKahuna het volgende:
Zo. Vandaag weer 8 mensen mogen inschrijven als donateur voor Stop Aids Now. Dat betekent dus voor mij 30 euro startsalaris + 8x7 euro + 20 euro bonus omdat ik meer dan 7 heb gehaald. Dat maakt bij elkaar 106 euro voor 3 uur aanbellen bij mensen.
Ow dat heb ik gemist danquote:Op zaterdag 6 december 2008 23:44 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Nee. De TT gaat over het onderwerp dat in het vorige deel besproken werd.
Mijn god wat een klotebaan.quote:Op zaterdag 6 december 2008 23:46 schreef BigKahuna het volgende:
Zo. Vandaag weer 8 mensen mogen inschrijven als donateur voor Stop Aids Now. Dat betekent dus voor mij 30 euro startsalaris + 8x7 euro + 20 euro bonus omdat ik meer dan 7 heb gehaald. Dat maakt bij elkaar 106 euro voor 3 uur aanbellen bij mensen.
en jou salaris word betaald door de donateus die jij zojuist aan de haak had geslagenquote:Op zaterdag 6 december 2008 23:46 schreef BigKahuna het volgende:
Haren.quote:Op zaterdag 6 december 2008 23:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Wat er al niet aan de strijkstok blijft hangen
wat?quote:
Ik vind het geweldig werkquote:Op zaterdag 6 december 2008 23:48 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Mijn god wat een klotebaan.![]()
Maargoed, je bent vast een keer de huid volgescholden door iemand zonder interesse. VETREL!
Ja. Dat klopt.quote:Op zaterdag 6 december 2008 23:49 schreef sezten het volgende:
[..]
en jou salaris word betaald door de donateus die jij zojuist aan de haak had geslagen
Dan zou je zo je 100+nogiets euro vergetenquote:Op zaterdag 6 december 2008 23:53 schreef BigKahuna het volgende:
Maar er was ook een chick van 25 ofzo die gehuld in niets dan een handdoek de deur open deed![]()
Prostitutie..quote:Op zaterdag 6 december 2008 23:55 schreef BigKahuna het volgende:
Maargoed, broekpaling je vindt het dus kutwerk. Kan jij me ander werk noemen waarbij je meer dan 30 euro per uur krijgt als 17jarige??
Heroïnedealen verdient 200 euro per deal hoor als koerierquote:Op zaterdag 6 december 2008 23:55 schreef BigKahuna het volgende:
Maargoed, broekpaling je vindt het dus kutwerk. Kan jij me ander werk noemen waarbij je meer dan 30 euro per uur krijgt als 17jarige??
ohquote:Op zaterdag 6 december 2008 23:54 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Om de klootviool mee te bespelen.
quote:
Oja, stom van me.quote:Op zaterdag 6 december 2008 23:57 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Heroïnedealen verdient 200 euro per deal hoor als koerier
Vraag me niet hoe ik het weet (of lok ik nu reacties uit)quote:
Ik zou niet durven.quote:Op zaterdag 6 december 2008 23:58 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Vraag me niet hoe ik het weet (of lok ik nu reacties uit)
Ik niet..quote:Op zaterdag 6 december 2008 23:57 schreef sezten het volgende:
[..]
ohik dacht aan strijkijzers enzo..
dan hadden wij een uniek gedachtenverschilquote:
NOU idd!quote:Op zondag 7 december 2008 00:01 schreef sezten het volgende:
[..]
dan hadden wij een uniek gedachtenverschil
Kanker, ik wil ook veel verdienenquote:Op zondag 7 december 2008 00:06 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. Maar ik fiks dat die mensen gaan betalen toch
Jij bent een egoïst die alleen maar aan haarzelf denktquote:
waar is dat?quote:
Ach man flikker toch op. Als het geld naar de plek zou moeten gaan waar het hoort ok.....quote:Op zondag 7 december 2008 00:07 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Jij bent een egoïst die alleen maar aan haarzelf denkt?
Het verdient fucking chill en ik maak nog leuke dingen mee ookquote:Op zondag 7 december 2008 00:07 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Kanker, ik wil ook veel verdienen
Heyhey we hebben het CBF-keurmerk, dat betekent dat minimaal 75% van het geld naar de plek gaat waar het hoort.quote:Op zondag 7 december 2008 00:09 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ach man flikker toch op. Als het geld naar de plek zou moeten gaan waar het hoort ok.....
jij maakt het steeds mooierquote:Op zondag 7 december 2008 00:09 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Het verdient fucking chill en ik maak nog leuke dingen mee ook. Zo'n vrouw gaf me 20 euro voor mezelf omdat ze het zo tof vond dat ik me inzet voor een goed doel
.
Jij bent wiequote:
Nou steeds niet genoeg.quote:Op zondag 7 december 2008 00:09 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Heyhey we hebben het CBF-keurmerk, dat betekent dat minimaal 75% van het geld naar de plek gaat waar het hoort.
en de andere 25% naar jouquote:Op zondag 7 december 2008 00:09 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Heyhey we hebben het CBF-keurmerk, dat betekent dat minimaal 75% van het geld naar de plek gaat waar het hoort.
Ja joh, ik moest in 2 wijken, 1 wijk zat vol met ww-paupertuig en die andere waren allemaal jonge gezinnen met milfjes die lekker makkelijk in te palmen zijnquote:
Hee dat weet ik nietquote:Op zondag 7 december 2008 00:09 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ach man flikker toch op. Als het geld naar de plek zou moeten gaan waar het hoort ok.....
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ga ik maar even doen =)quote:Op zondag 7 december 2008 00:10 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Jij bent wie?
Kijk mededelingen en feedback anders door
Hoeveel heb jij er als mod dan? Of worden dan alle notes kwijtgescholdenquote:Op zondag 7 december 2008 00:16 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
http://shop.fok.nl/
Maar je hebt er geen
Space je 'm nog?quote:Op zondag 7 december 2008 00:16 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
http://shop.fok.nl/
Maar je hebt er geen
Mods baggeren soms in bij elkaar in de note ruimte heb ik van betrouwbare bron vernomen.quote:Op zondag 7 december 2008 00:17 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Hoeveel heb jij er als mod dan? Of worden dan alle notes kwijtgescholden
ik heb me jaren geleden al voorgesteldquote:Op zondag 7 december 2008 00:14 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Geef nou eens een keer antwoord op de vraag wie je bent
Jij hebt 4,50 betaalt, of je hebt een bron?quote:Op zondag 7 december 2008 00:17 schreef BigKahuna het volgende:
18 notes, ik ben van goed gedrag.
Whehe. Ik dacht altijd dat ik hier de jongste was. Maar nu blijk ik dus ouder te zijn als jou, en ook nog al T_Cquote:Op zondag 7 december 2008 00:16 schreef behangplakker het volgende:
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGH SA IS OUDER DAN IK
Wat snap je niet?quote:
Er staat hoeveel notes je hebt hoor. Gratis.quote:Op zondag 7 december 2008 00:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jij hebt 4,50 betaalt, of je hebt een bron?
Je kan gewoon zien hoeveel je er hebt, maar als je de redenen wil weten moet je betalen. Alsof ik daarvoor ga betalenquote:Op zondag 7 december 2008 00:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jij hebt 4,50 betaalt, of je hebt een bron?
Ik doe ook jaar 2 niveau 4.quote:Op zondag 7 december 2008 00:19 schreef sezten het volgende:
[..]
ik heb me jaren geleden al voorgesteld![]()
maar ik ben Tim, 17, ict-beheerder nivo 4 jaar 2.
fobo -- profiel
VMBOquote:Op zondag 7 december 2008 00:19 schreef sezten het volgende:
[..]
ik heb me jaren geleden al voorgesteld![]()
maar ik ben Tim, 17, ict-beheerder nivo 4 jaar 2.
fobo -- profiel
12.quote:Op zondag 7 december 2008 00:17 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Hoeveel heb jij er als mod dan? Of worden dan alle notes kwijtgescholden
Die heeft zeker wel aids.quote:Op zondag 7 december 2008 00:19 schreef BigKahuna het volgende:
Trouwens de grootste baas van de dag was een neger van 2 bij 2 meter die niet stop aids now wilde steunen omdat ie dat al deed. Hij pakte zo'n brief waarin Stop Aids Now hem bedankte omdat hij 80 euro per maand stort![]()
![]()
Wat een mafkees
![]()
![]()
Hij gaat langs de deuren voor goede doelen.quote:Op zondag 7 december 2008 00:20 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik doe ook jaar 2 niveau 4.![]()
Wat ga je na je school doen?
Maar ik ben een baasquote:Op zondag 7 december 2008 00:20 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Whehe. Ik dacht altijd dat ik hier de jongste was. Maar nu blijk ik dus ouder te zijn als jou, en ook nog al T_C
Dan ga ik ook niveau 4 doen, kan ik ook zoveel verdienenquote:Op zondag 7 december 2008 00:21 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Hij gaat langs de deuren voor goede doelen.
1,5 maand maar.quote:Op zondag 7 december 2008 00:20 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Whehe. Ik dacht altijd dat ik hier de jongste was. Maar nu blijk ik dus ouder te zijn als jou, en ook nog al T_C
True. Of je moet een pionier zijn in de SCquote:Op zondag 7 december 2008 00:23 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Je mag pas in deze SC posten vanaf 15.
Want dan ben je stout genoeg geweest?quote:Op zondag 7 december 2008 00:23 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Je mag pas in deze SC posten vanaf 15.
goederen vervoer, vtl (of was het vlt?) ofzo.. iig vrachtwagenchauffeur om het makkelijk te houdenquote:Op zondag 7 december 2008 00:20 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik doe ook jaar 2 niveau 4.![]()
Wat ga je na je school doen?
Als ik mijn notes mag inzien, krijg je ze.quote:Op zaterdag 6 december 2008 23:45 schreef Juup© het volgende:
Waar blijven de foto's van de meet?
Nee je moet als usert wat gepresteerd hebbenquote:Op zondag 7 december 2008 00:26 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Want dan ben je stout genoeg geweest?
KLB-SC. Alleen voor gangsters en straattuig.quote:Op zondag 7 december 2008 00:26 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Want dan ben je stout genoeg geweest?
Oke voor de goede orde zeg ik dit nog maar een keer:quote:
Joooo RV, binnenkort chillen in Grunn?quote:Op zondag 7 december 2008 00:32 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Oke voor de goede orde zeg ik dit nog maar een keer:
Ik heb voor heel 4 havo schatje mag ik je foto gezongen![]()
Maar niemand kende de traditie om de stoel te pakken en boven je hoofd te doen
Ik kan niet altijd RV zijn he, zit nu op mijn BP accountquote:Op zondag 7 december 2008 00:32 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Joooo RV, binnenkort chillen in Grunn?
quote:Op zondag 7 december 2008 00:33 schreef Broekpaling het volgende:
Die muziek. Man man man. Was ik maar in 1940 geboren.
Waarom zenden ze dit verdomme om half 1 uit? Doorsnee kijkert van ned3 ligt nu te slapen meng.
Mot je niet uit?quote:Op zondag 7 december 2008 00:33 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Hoi NG
Puike samenvattingquote:Op zondag 7 december 2008 00:34 schreef BigKahuna het volgende:
[ afbeelding ]
+
[ afbeelding ]
=
[ afbeelding ]
het was een grapquote:
Ik heb het over muziek.quote:Op zondag 7 december 2008 00:34 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Jaren 40Alleen de samples die ze ervan maakten voor begin jaren 90 hiphop is perfectie
Ik wilde je net wat muziek bijbrengenquote:
Oh, kut.quote:Op zondag 7 december 2008 00:33 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ik kan niet altijd RV zijn he, zit nu op mijn BP account
oh.......quote:
Flikkert op van mijn account.quote:Op zondag 7 december 2008 00:33 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ik kan niet altijd RV zijn he, zit nu op mijn BP account
Maar mijn jordeeehaccount is gebanned, hoe moet ik dan postenquote:
Ach, meid tochquote:Op zondag 7 december 2008 00:36 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Hoofdpijn. Morgen op om kwart voor 9 en er zijn geen leuke bandjes.
quote:Op zondag 7 december 2008 00:38 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Maar mijn jordeeehaccount is gebanned, hoe moet ik dan posten?
we denken niet aan morgen.. vandaag dat is de dag, zet even weg je zorgen leef je leven met een laaaaaachquote:Op zondag 7 december 2008 00:36 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Hoofdpijn. Morgen op om kwart voor 9 en er zijn geen leuke bandjes.
Repetitiedag van orkest met band erbij voor de kerstconcerten.quote:Op zondag 7 december 2008 00:39 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ach, meid toch![]()
Werken morgen dan?
Van welke muziek hou je?
En ik dacht nog wel dat ik met deze account gebanned wasquote:
Morgen = na mijn slaap.quote:Op zondag 7 december 2008 00:41 schreef sezten het volgende:
[..]
we denken niet aan morgen.. vandaag dat is de dag, zet even weg je zorgen leef je leven met een laaaaaach
alleen is het toevallig al vandaag dat je er zo vroeg uit moet
Goede muzieksmaak dusquote:Op zondag 7 december 2008 00:42 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Repetitiedag van orkest met band erbij voor de kerstconcerten.
Harde rotzooi zoals punk(rock), metal en de rest met harde gitaren.
Maar ik luister ook soms naar DnB en dance enzo.
Whut?quote:Op zondag 7 december 2008 00:42 schreef behangplakker het volgende:
[..]
En ik dacht nog wel dat ik met deze account gebanned was
dan geldt: we denken niet aan morgen.. vandaag dat is de dag, zet even weg je zorgen leef je leven met een laaaaaach.quote:
hou je kankaaahsmoelquote:Op zondag 7 december 2008 00:45 schreef reetveter het volgende:
[..]
Zeg ben jij niet die ene Hagenees?
Van welk niveau denk jij dat iedereen is?quote:Op zondag 7 december 2008 00:41 schreef BigKahuna het volgende:
HAHAHAHAHAH
HAHAHAHAAHAHAHAH
HAHAHAHAH
AAHAHAHA
KANKERGOEIE GRAP:
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
![]()
!!!
SNAPPEN JULLIE HEM !!?!?!
"NEXT PLEASE" HAHAHAHAHAHAHAHA![]()
![]()
lolboerkaquote:
All time favorites; the distillers, alexisonfire & the prodigy.quote:Op zondag 7 december 2008 00:44 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Goede muzieksmaak dusFavo bandjes ?
![]()
Aha, kerstconcert @ school?
Morgen 12u opstaan. Ruime douche alvorens half 1 Ajax te gaan kijkenquote:
quote:Op zondag 7 december 2008 00:28 schreef Silentalarm het volgende:
Ik dacht trouwens Remlof nog te zien. Maar dat zal wel niet. Maar dat beeld van zo'n engerd met een theedoek op zijn hoofd danst de heledag voor mijn netvlies rond.
cvitanichquote:Op zondag 7 december 2008 00:48 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Morgen 12u opstaan. Ruime douche alvorens half 1 Ajax te gaan kijken
huntelaarquote:
Post nog eens?quote:Op zondag 7 december 2008 00:50 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Ik had nog zo'n plaatje van jouw hoofd op een kankergeil lichaam geplakt.
Ja ik weet dat ik onweerstaanbaar bent en je in m'n billen wil knijpen. Helaas voor je ben ik niet van de mannenliefdequote:Op zondag 7 december 2008 00:55 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Mijn handen beginnen te jeuken als ik die bloedkop zie.
Je zou toch anders vermoeden, waarom dat kusje dan?quote:Op zondag 7 december 2008 00:57 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja ik weet dat ik onweerstaanbaar bent en je in m'n billen wil knijpen. Helaas voor je ben ik niet van de mannenliefde
een schrale troost om je fantasie in leven te houdenquote:Op zondag 7 december 2008 00:59 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Je zou toch anders vermoeden, waarom dat kusje dan?
Moest jij niet daten?quote:
Ik zal je swaffelen, dat zal ik.quote:Op zondag 7 december 2008 01:46 schreef remlof het volgende:
[..]
Ga maar bij ome Bio op schoot liggen, dan zal ik je billetjes vast invetten
2 lullen in je bek kun je krijgen graftak.quote:Op zondag 7 december 2008 01:47 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik zal je swaffelen, dat zal ik.
jullie passen er heul niet inquote:Op zondag 7 december 2008 01:49 schreef Biogarde het volgende:
[..]
2 lullen in je bek kun je krijgen graftak.
groot gelijk, bierquote:Op zondag 7 december 2008 01:52 schreef Biogarde het volgende:
Vanavond een paar biertjes op, maar het smaakte me voor geen meter
quote:Op zondag 7 december 2008 01:54 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Oh nee, ik vind bier viesKrijg ik nu een note?
Zelfs niet met die grote bek van jou?quote:Op zondag 7 december 2008 01:50 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
jullie passen er heul niet in![]()
![]()
Nee, wel gratis hoongelach.quote:Op zondag 7 december 2008 01:54 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Oh nee, ik vind bier viesKrijg ik nu een note?
Wou je er ook bij Juup?quote:Op zondag 7 december 2008 01:56 schreef Juup© het volgende:
[..]
Zelfs niet met die grote bek van jou?
quote:Op zondag 7 december 2008 02:02 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik ga slapen mensen, dikke kus op jullie eikels
Ok, het is:quote:Op zondag 7 december 2008 02:11 schreef NoelGallagher het volgende:
NEE, NIET DEZE REEKS DICHT.
Geef eens 3 goede argumenten
Het is bagger.quote:Op zondag 7 december 2008 02:16 schreef remlof het volgende:
[..]
Ok, het is:poep en plas humor een kliekje
Kut, mis ik het derde argument
Voordelenquote:Op zondag 7 december 2008 02:16 schreef remlof het volgende:
[..]
Ok, het is:poep en plas humor een kliekje
Kut, mis ik het derde argument
Sommigen zijn al volwassen, kun je nagaanquote:Op zondag 7 december 2008 02:24 schreef remlof het volgende:
[..]
Het zijn pubers, waarom ze niet in PUB posten is me een raadsel.
Ga nou eens slapen wijfquote:Op zondag 7 december 2008 02:24 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Voordelen
- Nu bevuilen we random klb topics niet met poep en plas humor
- een kliekje
- meeten
Ja MiVerquote:Op zondag 7 december 2008 02:24 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Voordelen
- Nu bevuilen we random klb topics niet met poep en plas humor
- een kliekje
- meeten
Mjah, zo gedragen ze zich niet iig.quote:Op zondag 7 december 2008 02:25 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Sommigen zijn al volwassen, kun je nagaan
Zal het generatieverschil zijn, maar op de leeftijd die sommigen hier hebben gedroeg ik mijzelf toch wel iets volwassener.quote:
Alleen afgaan op het gedrag van personen op internet is niet representatief.quote:Op zondag 7 december 2008 02:27 schreef Juup© het volgende:
[..]
Zal het generatieverschil zijn, maar op de leeftijd die sommigen hier hebben gedroeg ik mijzelf toch wel iets volwassener.
Redelijk. En jij?quote:
hem citerenquote:Op zondag 7 december 2008 02:25 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja MiVer
je hebt
helemaal gelijk
Dat is ook
het enige bestaansrecht
van deze reeks
Kut, maar verder niets nieuws onder de maanquote:
Eerst poepenquote:Op zondag 7 december 2008 02:30 schreef MiVer het volgende:
[..]
hem citeren
mij refereren
maar behoorlijke shit vanacht ja
plas of squirt gaat nog wel
maar ik las ook poep
ach ja
misschien wordt ik nog vrolijk
kan, sluit het niet uit
groetjes
snap er geen fuck vanquote:Op zondag 7 december 2008 02:31 schreef remlof het volgende:
[..]
Eerst poepen
Dan sluiten
Anders
Doet het zeer
Kusje.
Ga nou eens slapen gek.quote:Op zondag 7 december 2008 02:48 schreef MiVer het volgende:
stil, luid, dirty, hard, zacht, 100%, geen pap nee, kolderiek...
wellicht
een landgenoot
de coax, de sound, het fok
hun, daarmee ons, jawel!
maf hoor.....
is relatief begripquote:
dankquote:Op zondag 7 december 2008 02:59 schreef remlof het volgende:
[..]
Hij's leuk, beter dan die elkaar kopieerende "bazen" die hier normaal posten
Autisten gekken zijn leuk.quote:Op zondag 7 december 2008 02:59 schreef remlof het volgende:
[..]
Hij's leuk, beter dan die elkaar kopieerende "bazen" die hier normaal posten
Truequote:
En inderdaad. Schoolpleingedrag.quote:En die trieste bazen figuurtjes zijn gewoon meelopers, bang dat ze niet toegelaten worden tot het "groepje" als ze niet net zo doen als hen.
autistquote:Op zondag 7 december 2008 03:02 schreef Juup© het volgende:
[..]
Autisten gekken zijn leuk.
En die trieste bazen figuurtjes zijn gewoon meelopers, bang dat ze niet toegelaten worden tot het "groepje" als ze niet net zo doen als hen.
hahahaquote:Op zondag 7 december 2008 03:12 schreef remlof het volgende:
Daar wil je niet in zwemmen, in zo'n maalstroom:
So far so goodquote:Op zondag 7 december 2008 03:21 schreef Devvie het volgende:
Hoe vind je mijn gedrag na mn laatste ban remmieboy?
en?quote:
Wat staat er in mijn laatste 2 notes trouwens?quote:
Mijn neuqer heeft mij verlaten,quote:Op zondag 7 december 2008 03:22 schreef MiVer het volgende:
[..]
en?
hoe gaat het met NOES?
lekker uitgewoond, zij?
cheers!
quote:Op zondag 7 december 2008 03:24 schreef Devvie het volgende:
[..]
Mijn neuqer heeft mij verlaten,
heb vandaag tevergeefs een meid mijn nummer
gegeven
ze zou mij nog
bellen maar
ze heeft niets
gestuurd
cheers aan je paling
dank jequote:Op zondag 7 december 2008 03:24 schreef Devvie het volgende:
[..]
Mijn neuqer heeft mij verlaten,
heb vandaag tevergeefs een meid mijn nummer
gegeven
ze zou mij nog
bellen maar
ze heeft niets
gestuurd
cheers aan je paling
quote:Op zondag 7 december 2008 03:25 schreef Devvie het volgende:
[..]
Kneiters, ik had hem nog nieteens neergezet en je reageerde al
overal aanbellenquote:Op zondag 7 december 2008 03:28 schreef Devvie het volgende:
Verdomme, dat wijf moet bellen, ze woont echt in een straal van 200meter maar weet niet precies waar
ik heb hier nogquote:Op zondag 7 december 2008 03:35 schreef MiVer het volgende:
shit rizla blauw op
nu gewone vloe
kost tabak, blijft branden
sick
gebruik een a3-tjequote:Op zondag 7 december 2008 03:35 schreef MiVer het volgende:
shit rizla blauw op
nu gewone vloe
kost tabak, blijft branden
sick
quote:Op zondag 7 december 2008 03:36 schreef remlof het volgende:
[..]
ik heb hier nog
een pakje
blauwe futurola
maar daar heb je
weinig aan
gok ik
heb flesje arabisch gomquote:
meeten en neukenquote:
Ban MIVer plz.quote:Op zondag 7 december 2008 03:36 schreef remlof het volgende:
[..]
ik heb hier nog
een pakje
blauwe futurola
maar daar heb je
weinig aan
gok ik
vuillak, brandend haar stinkt mennus ergquote:Op zondag 7 december 2008 03:39 schreef MiVer het volgende:
[..]
heb flesje arabisch gom
als moet
ja rol en plak en rook ik alles
desnoods het schaamhaar van buurvouw
Het kan wel hoorquote:Op zondag 7 december 2008 03:39 schreef MiVer het volgende:
[..]
meeten en neuken
gaan niet samen
lijkt me
gezien de loop
met eenquote:Op zondag 7 december 2008 03:41 schreef remlof het volgende:
[..]
Het kan wel hoor
maar het is niet de beste seks
na zoveel alcohol
eensquote:Op zondag 7 december 2008 03:41 schreef remlof het volgende:
[..]
Het kan wel hoor
maar het is niet de beste seks
na zoveel alcohol
wat heb jij met vissen tegenwoordig?quote:
MIJN VIS IS DOOODquote:Op zondag 7 december 2008 03:44 schreef MiVer het volgende:
[..]
wat heb jij met vissen tegenwoordig?
een keer een sterke lucht gesnoven
met je neus tussen haar benen erin?
alles behalve hardquote:Op zondag 7 december 2008 03:45 schreef hard_gay het volgende:
Goedenmorgen/avond/nacht/moggel
wat is het?
Het gaat over cunilingus, zie de post boven jequote:Op zondag 7 december 2008 03:45 schreef hard_gay het volgende:
Goedenmorgen/avond/nacht/moggel
wat is het?
Dat vroeg ik niet,quote:Op zondag 7 december 2008 03:46 schreef MiVer het volgende:
[..]
alles behalve hard
maar het wonder der natuur
kan alsnog
jawel
ik zeg altijd maar zoquote:
hahahaquote:Op zondag 7 december 2008 03:47 schreef hard_gay het volgende:
[..]
Dat vroeg ik niet,
maar alles goed met jou?
Warm en sappig hechtte ik mij eindelijk aan,quote:Op zondag 7 december 2008 03:47 schreef MiVer het volgende:
[..]
ik zeg altijd maar zo
hecht je nooit aan de koudbloedigen
beter warm en sappig
jawel
Cuniwattes?quote:Op zondag 7 december 2008 03:47 schreef remlof het volgende:
[..]
Het gaat over cunilingus, zie de post boven je
verstoten worden is nooit leukquote:Op zondag 7 december 2008 03:48 schreef Devvie het volgende:
[..]
Warm en sappig hechtte ik mij eindelijk aan,
toen liep het weg
Het is één van mijn favoriete bezigheden anders.quote:Op zondag 7 december 2008 03:50 schreef hard_gay het volgende:
Oral stimulation of the clitoris or vulva.
aha...
daar doe ik niet aan, sorry
Nee hoor, dit is Kunst, een schilderij van Édouard-Henri Avril.quote:Op zondag 7 december 2008 03:51 schreef Devvie het volgende:
[..]![]()
als ik dat post, dan ben ik meteen weg
heb je een fleshlight dan?quote:Op zondag 7 december 2008 03:52 schreef remlof het volgende:
[..]
Het is één van mijn favoriete bezigheden anders.
quote:Op zondag 7 december 2008 03:54 schreef hard_gay het volgende:
[..]
heb je een fleshlight dan?
Ik ben niet van de flamoezels
Nee, alleen the real thing. Ik ga geen rubber likkenquote:Op zondag 7 december 2008 03:54 schreef hard_gay het volgende:
[..]
heb je een fleshlight dan?
Ik ben niet van de flamoezels
Het smaakt naar sinaasappel,quote:Op zondag 7 december 2008 03:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, alleen the real thing. Ik ga geen rubber likken
Is dat serieus?quote:Op zondag 7 december 2008 03:42 schreef remlof het volgende:
[..]
Vragen om ban is een ban krijgen. Ik ben mild, maar doe het nog een keer en je bent weg.
mompelt iets met de moeder van en likken..quote:Op zondag 7 december 2008 03:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, alleen the real thing. Ik ga geen rubber likken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |