gewaagd...quote:
Toch hequote:
En je doet een goed woordje voor mij zodat ik ook zoiets kan doenquote:Op zaterdag 6 december 2008 23:46 schreef BigKahuna het volgende:
Zo. Vandaag weer 8 mensen mogen inschrijven als donateur voor Stop Aids Now. Dat betekent dus voor mij 30 euro startsalaris + 8x7 euro + 20 euro bonus omdat ik meer dan 7 heb gehaald. Dat maakt bij elkaar 106 euro voor 3 uur aanbellen bij mensen.
Ow dat heb ik gemist danquote:Op zaterdag 6 december 2008 23:44 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Nee. De TT gaat over het onderwerp dat in het vorige deel besproken werd.
Mijn god wat een klotebaan.quote:Op zaterdag 6 december 2008 23:46 schreef BigKahuna het volgende:
Zo. Vandaag weer 8 mensen mogen inschrijven als donateur voor Stop Aids Now. Dat betekent dus voor mij 30 euro startsalaris + 8x7 euro + 20 euro bonus omdat ik meer dan 7 heb gehaald. Dat maakt bij elkaar 106 euro voor 3 uur aanbellen bij mensen.
en jou salaris word betaald door de donateus die jij zojuist aan de haak had geslagenquote:Op zaterdag 6 december 2008 23:46 schreef BigKahuna het volgende:
Haren.quote:Op zaterdag 6 december 2008 23:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Wat er al niet aan de strijkstok blijft hangen
wat?quote:
Ik vind het geweldig werkquote:Op zaterdag 6 december 2008 23:48 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Mijn god wat een klotebaan.![]()
Maargoed, je bent vast een keer de huid volgescholden door iemand zonder interesse. VETREL!
Ja. Dat klopt.quote:Op zaterdag 6 december 2008 23:49 schreef sezten het volgende:
[..]
en jou salaris word betaald door de donateus die jij zojuist aan de haak had geslagen
Dan zou je zo je 100+nogiets euro vergetenquote:Op zaterdag 6 december 2008 23:53 schreef BigKahuna het volgende:
Maar er was ook een chick van 25 ofzo die gehuld in niets dan een handdoek de deur open deed![]()
Prostitutie..quote:Op zaterdag 6 december 2008 23:55 schreef BigKahuna het volgende:
Maargoed, broekpaling je vindt het dus kutwerk. Kan jij me ander werk noemen waarbij je meer dan 30 euro per uur krijgt als 17jarige??
Heroïnedealen verdient 200 euro per deal hoor als koerierquote:Op zaterdag 6 december 2008 23:55 schreef BigKahuna het volgende:
Maargoed, broekpaling je vindt het dus kutwerk. Kan jij me ander werk noemen waarbij je meer dan 30 euro per uur krijgt als 17jarige??
ohquote:Op zaterdag 6 december 2008 23:54 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Om de klootviool mee te bespelen.
quote:
Oja, stom van me.quote:Op zaterdag 6 december 2008 23:57 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Heroïnedealen verdient 200 euro per deal hoor als koerier
Vraag me niet hoe ik het weet (of lok ik nu reacties uit)quote:
Ik zou niet durven.quote:Op zaterdag 6 december 2008 23:58 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Vraag me niet hoe ik het weet (of lok ik nu reacties uit)
Ik niet..quote:Op zaterdag 6 december 2008 23:57 schreef sezten het volgende:
[..]
ohik dacht aan strijkijzers enzo..
dan hadden wij een uniek gedachtenverschilquote:
NOU idd!quote:Op zondag 7 december 2008 00:01 schreef sezten het volgende:
[..]
dan hadden wij een uniek gedachtenverschil
Kanker, ik wil ook veel verdienenquote:Op zondag 7 december 2008 00:06 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. Maar ik fiks dat die mensen gaan betalen toch
Jij bent een egoïst die alleen maar aan haarzelf denktquote:
waar is dat?quote:
Ach man flikker toch op. Als het geld naar de plek zou moeten gaan waar het hoort ok.....quote:Op zondag 7 december 2008 00:07 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Jij bent een egoïst die alleen maar aan haarzelf denkt?
Het verdient fucking chill en ik maak nog leuke dingen mee ookquote:Op zondag 7 december 2008 00:07 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Kanker, ik wil ook veel verdienen
Heyhey we hebben het CBF-keurmerk, dat betekent dat minimaal 75% van het geld naar de plek gaat waar het hoort.quote:Op zondag 7 december 2008 00:09 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ach man flikker toch op. Als het geld naar de plek zou moeten gaan waar het hoort ok.....
jij maakt het steeds mooierquote:Op zondag 7 december 2008 00:09 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Het verdient fucking chill en ik maak nog leuke dingen mee ook. Zo'n vrouw gaf me 20 euro voor mezelf omdat ze het zo tof vond dat ik me inzet voor een goed doel
.
Jij bent wiequote:
Nou steeds niet genoeg.quote:Op zondag 7 december 2008 00:09 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Heyhey we hebben het CBF-keurmerk, dat betekent dat minimaal 75% van het geld naar de plek gaat waar het hoort.
en de andere 25% naar jouquote:Op zondag 7 december 2008 00:09 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Heyhey we hebben het CBF-keurmerk, dat betekent dat minimaal 75% van het geld naar de plek gaat waar het hoort.
Ja joh, ik moest in 2 wijken, 1 wijk zat vol met ww-paupertuig en die andere waren allemaal jonge gezinnen met milfjes die lekker makkelijk in te palmen zijnquote:
Hee dat weet ik nietquote:Op zondag 7 december 2008 00:09 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ach man flikker toch op. Als het geld naar de plek zou moeten gaan waar het hoort ok.....
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ga ik maar even doen =)quote:Op zondag 7 december 2008 00:10 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Jij bent wie?
Kijk mededelingen en feedback anders door
Hoeveel heb jij er als mod dan? Of worden dan alle notes kwijtgescholdenquote:Op zondag 7 december 2008 00:16 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
http://shop.fok.nl/
Maar je hebt er geen
Space je 'm nog?quote:Op zondag 7 december 2008 00:16 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
http://shop.fok.nl/
Maar je hebt er geen
Mods baggeren soms in bij elkaar in de note ruimte heb ik van betrouwbare bron vernomen.quote:Op zondag 7 december 2008 00:17 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Hoeveel heb jij er als mod dan? Of worden dan alle notes kwijtgescholden
ik heb me jaren geleden al voorgesteldquote:Op zondag 7 december 2008 00:14 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Geef nou eens een keer antwoord op de vraag wie je bent
Jij hebt 4,50 betaalt, of je hebt een bron?quote:Op zondag 7 december 2008 00:17 schreef BigKahuna het volgende:
18 notes, ik ben van goed gedrag.
Whehe. Ik dacht altijd dat ik hier de jongste was. Maar nu blijk ik dus ouder te zijn als jou, en ook nog al T_Cquote:Op zondag 7 december 2008 00:16 schreef behangplakker het volgende:
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGH SA IS OUDER DAN IK
Wat snap je niet?quote:
Er staat hoeveel notes je hebt hoor. Gratis.quote:Op zondag 7 december 2008 00:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jij hebt 4,50 betaalt, of je hebt een bron?
Je kan gewoon zien hoeveel je er hebt, maar als je de redenen wil weten moet je betalen. Alsof ik daarvoor ga betalenquote:Op zondag 7 december 2008 00:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jij hebt 4,50 betaalt, of je hebt een bron?
Ik doe ook jaar 2 niveau 4.quote:Op zondag 7 december 2008 00:19 schreef sezten het volgende:
[..]
ik heb me jaren geleden al voorgesteld![]()
maar ik ben Tim, 17, ict-beheerder nivo 4 jaar 2.
fobo -- profiel
VMBOquote:Op zondag 7 december 2008 00:19 schreef sezten het volgende:
[..]
ik heb me jaren geleden al voorgesteld![]()
maar ik ben Tim, 17, ict-beheerder nivo 4 jaar 2.
fobo -- profiel
12.quote:Op zondag 7 december 2008 00:17 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Hoeveel heb jij er als mod dan? Of worden dan alle notes kwijtgescholden
Die heeft zeker wel aids.quote:Op zondag 7 december 2008 00:19 schreef BigKahuna het volgende:
Trouwens de grootste baas van de dag was een neger van 2 bij 2 meter die niet stop aids now wilde steunen omdat ie dat al deed. Hij pakte zo'n brief waarin Stop Aids Now hem bedankte omdat hij 80 euro per maand stort![]()
![]()
Wat een mafkees
![]()
![]()
Hij gaat langs de deuren voor goede doelen.quote:Op zondag 7 december 2008 00:20 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik doe ook jaar 2 niveau 4.![]()
Wat ga je na je school doen?
Maar ik ben een baasquote:Op zondag 7 december 2008 00:20 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Whehe. Ik dacht altijd dat ik hier de jongste was. Maar nu blijk ik dus ouder te zijn als jou, en ook nog al T_C
Dan ga ik ook niveau 4 doen, kan ik ook zoveel verdienenquote:Op zondag 7 december 2008 00:21 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Hij gaat langs de deuren voor goede doelen.
1,5 maand maar.quote:Op zondag 7 december 2008 00:20 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Whehe. Ik dacht altijd dat ik hier de jongste was. Maar nu blijk ik dus ouder te zijn als jou, en ook nog al T_C
True. Of je moet een pionier zijn in de SCquote:Op zondag 7 december 2008 00:23 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Je mag pas in deze SC posten vanaf 15.
Want dan ben je stout genoeg geweest?quote:Op zondag 7 december 2008 00:23 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Je mag pas in deze SC posten vanaf 15.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |