gewaagd...quote:
Toch hequote:
En je doet een goed woordje voor mij zodat ik ook zoiets kan doenquote:Op zaterdag 6 december 2008 23:46 schreef BigKahuna het volgende:
Zo. Vandaag weer 8 mensen mogen inschrijven als donateur voor Stop Aids Now. Dat betekent dus voor mij 30 euro startsalaris + 8x7 euro + 20 euro bonus omdat ik meer dan 7 heb gehaald. Dat maakt bij elkaar 106 euro voor 3 uur aanbellen bij mensen.
Ow dat heb ik gemist danquote:Op zaterdag 6 december 2008 23:44 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Nee. De TT gaat over het onderwerp dat in het vorige deel besproken werd.
Mijn god wat een klotebaan.quote:Op zaterdag 6 december 2008 23:46 schreef BigKahuna het volgende:
Zo. Vandaag weer 8 mensen mogen inschrijven als donateur voor Stop Aids Now. Dat betekent dus voor mij 30 euro startsalaris + 8x7 euro + 20 euro bonus omdat ik meer dan 7 heb gehaald. Dat maakt bij elkaar 106 euro voor 3 uur aanbellen bij mensen.
en jou salaris word betaald door de donateus die jij zojuist aan de haak had geslagenquote:Op zaterdag 6 december 2008 23:46 schreef BigKahuna het volgende:
Haren.quote:Op zaterdag 6 december 2008 23:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Wat er al niet aan de strijkstok blijft hangen
wat?quote:
Ik vind het geweldig werkquote:Op zaterdag 6 december 2008 23:48 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Mijn god wat een klotebaan.![]()
Maargoed, je bent vast een keer de huid volgescholden door iemand zonder interesse. VETREL!
Ja. Dat klopt.quote:Op zaterdag 6 december 2008 23:49 schreef sezten het volgende:
[..]
en jou salaris word betaald door de donateus die jij zojuist aan de haak had geslagen
Dan zou je zo je 100+nogiets euro vergetenquote:Op zaterdag 6 december 2008 23:53 schreef BigKahuna het volgende:
Maar er was ook een chick van 25 ofzo die gehuld in niets dan een handdoek de deur open deed![]()
Prostitutie..quote:Op zaterdag 6 december 2008 23:55 schreef BigKahuna het volgende:
Maargoed, broekpaling je vindt het dus kutwerk. Kan jij me ander werk noemen waarbij je meer dan 30 euro per uur krijgt als 17jarige??
Heroïnedealen verdient 200 euro per deal hoor als koerierquote:Op zaterdag 6 december 2008 23:55 schreef BigKahuna het volgende:
Maargoed, broekpaling je vindt het dus kutwerk. Kan jij me ander werk noemen waarbij je meer dan 30 euro per uur krijgt als 17jarige??
ohquote:Op zaterdag 6 december 2008 23:54 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Om de klootviool mee te bespelen.
quote:
Oja, stom van me.quote:Op zaterdag 6 december 2008 23:57 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Heroïnedealen verdient 200 euro per deal hoor als koerier
Vraag me niet hoe ik het weet (of lok ik nu reacties uit)quote:
Ik zou niet durven.quote:Op zaterdag 6 december 2008 23:58 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Vraag me niet hoe ik het weet (of lok ik nu reacties uit)
Ik niet..quote:Op zaterdag 6 december 2008 23:57 schreef sezten het volgende:
[..]
ohik dacht aan strijkijzers enzo..
dan hadden wij een uniek gedachtenverschilquote:
NOU idd!quote:Op zondag 7 december 2008 00:01 schreef sezten het volgende:
[..]
dan hadden wij een uniek gedachtenverschil
Kanker, ik wil ook veel verdienenquote:Op zondag 7 december 2008 00:06 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. Maar ik fiks dat die mensen gaan betalen toch
Jij bent een egoïst die alleen maar aan haarzelf denktquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |