Ja dat ben ik met je eens. Ben zelf inderdaad ook meer fan van stand up. Najib vind ik altijd wel leuk. Ik heb nooit zelf 'n show bijgewoond; altijd op dvd of tv gezien. Gisteren heb ik ook nog wel gelachen maar ik moet eerlijk toegeven dat ik in slaap ben gevallen en dat is nou niet echt direct reclame voor zijn showquote:Op zondag 7 december 2008 00:02 schreef Bootyliciousness het volgende:
En ik vind datgene wat najib amhali doet meer onder stand up comedy vallen dan cabaret. Daar zit toch duidelijk verschil in! Ik ben meer een fan van stand up comedy.
Smaken verschillen. Ik denk dat jij dan weer meer HT aanhang bent. Persoonlijk vind ik HT zijn grappen flauw en kinderachtig. Hij schreeuwt alleen en als ie struikelt ligt iedereen dubbel. Genre > slapstick.quote:Op zondag 7 december 2008 02:04 schreef TC03 het volgende:
Najib Amhali heeft zijn hele succes te danken aan zijn achternaam. Elke willekeurige Nederlander die dezelfde grappen zou maken zou de Seth Gaaikema-award krijgen. Kom op zeg, kan iemand één geniale grap van hem opnoemen? De enige 'classic' die ik ken is er eentje waarin hij met een Marokkaans accent 'broodjah!' schreeuwt. Wow, veeg me op zeg, hoe verzint hij het! 'Broodjaahhh', haha.![]()
Laatst bij een show van Eric van Sauers gezeten, die was ook geniaal.quote:Op zondag 7 december 2008 02:17 schreef Darkestrah het volgende:
Eens met TS. Er zat totaal geen originaliteit meer in. Heb het een half uurtje moeten aanschouwen, en ben toen maar voetbal gaan kijken. Een van de weinigen die ik nog wel goed vind, is Roue Verveer o.i.d.
Dat zie je mijns inziens helemaal verkeerd, vrind.quote:Op zondag 7 december 2008 15:33 schreef Man-E-Faces het volgende:
[..]
Smaken verschillen. Ik denk dat jij dan weer meer HT aanhang bent. Persoonlijk vind ik HT zijn grappen flauw en kinderachtig. Hij schreeuwt alleen en als ie struikelt ligt iedereen dubbel. Genre > slapstick.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |