Das lang geleden iddquote:Op zaterdag 6 december 2008 21:45 schreef Deansensitized het volgende:
Eindelijk zelf weer een gestart
Ik weet het wel zekerquote:Op zaterdag 6 december 2008 21:53 schreef Piles het volgende:
[..]
Paula kent ons nog niet erg geloof ik
En.. hoe vaak in de week/maand/jaar heb jij seks?quote:
Je vergeet eeuwquote:Op zaterdag 6 december 2008 21:55 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
En.. hoe vaak in de week/maand/jaar heb jij seks?
Dat kun je nu toch wel een beetje raden?quote:
stiekeme gok is 0x per weekquote:Op zaterdag 6 december 2008 21:56 schreef Piles het volgende:
[..]
Je vergeet eeuw![]()
[..]
Dat kun je nu toch wel een beetje raden?![]()
Sommigen doen hier niet aan seksquote:
Bedankt voor uw mededelingquote:Op zaterdag 6 december 2008 21:56 schreef Man-E-Faces het volgende:
"Can't miss what you never had"
Wat een kinderachtige BS vind ik dat..
* * heeft medelijdenquote:Op zaterdag 6 december 2008 21:58 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik lees 2 fouten:
- stiekeme gok
- per week
Misschien dan ook maar eens opzoek naar zo'n dingquote:Op zaterdag 6 december 2008 22:01 schreef Cuegirllie het volgende:
Zij heeft dan ook een relatie he, dat scheelt ook
Het schijnt best wel moeilijk te zijn om een goede vinden, of eigenlijk, het sowieso te vindenquote:Op zaterdag 6 december 2008 22:03 schreef Piles het volgende:
[..]
Misschien dan ook maar eens opzoek naar zo'n ding
Waar koop je die dingen?quote:Op zaterdag 6 december 2008 22:01 schreef Cuegirllie het volgende:
Zij heeft dan ook een relatie he, dat scheelt ook
Hoezo wil je dat weten?quote:Op zaterdag 6 december 2008 21:55 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
En.. hoe vaak in de week/maand/jaar heb jij seks?
Nou laat dan maar doen, als ik er ook nog moeite voor moet gaan lopen doenquote:Op zaterdag 6 december 2008 22:04 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Het schijnt best wel moeilijk te zijn om een goede vinden, of eigenlijk, het sowieso te vinden
ik heb ze nog nooit in de winkel zien liggenquote:
Waarom doen mensen gelijk zo moeilijk als je een doodnormale vraag steltquote:Op zaterdag 6 december 2008 22:08 schreef jslavenburg het volgende:
Hoezo wil je dat weten?
Wil je anders helpen met het naar het normale niveau van een Nederlander te brengen ofzo?
Ik maak maar een geintje hoor, maar het antwoord daarvan houd ik liever privequote:Op zaterdag 6 december 2008 22:10 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
ik heb ze nog nooit in de winkel zien liggen
[..]
Waarom doen mensen gelijk zo moeilijk als je een doodnormale vraag stelt
Dat begreep ik gelijk al jaquote:Op zaterdag 6 december 2008 22:11 schreef jslavenburg het volgende:
Ik maak maar een geintje hoor, maar het antwoord daarvan houd ik liever prive
Kan niet eens fatsoenlijke shorts vinden... laat staan zo'n apparaat...quote:Op zaterdag 6 december 2008 22:10 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
ik heb ze nog nooit in de winkel zien liggen
quote:Op zaterdag 6 december 2008 22:33 schreef Piles het volgende:
Toch nog even iets leuks: Metallica live!![]()
Uunietedquote:Op zaterdag 6 december 2008 22:33 schreef Piles het volgende:
Toch nog even iets leuks: Mengvoeders United & Henk vd Tillaard![]()
Ik weet dat ik nou misschien agressief overkom Henk, maar je moet goed begrijpen dat het niet persoonlijk bedoeld is.quote:Op zaterdag 6 december 2008 22:38 schreef Piles het volgende:
"Eigenlijk zouden ze jou hier ter plekke kapot moeten schieten"![]()
quote:
Mag ik niet eens meer gapen!quote:Op zaterdag 6 december 2008 22:53 schreef Piles het volgende:
Oh, het gaat even niet over seks, en het is gelijk saai
Ik ga nu slapenquote:Op zondag 7 december 2008 02:12 schreef HostiMeister het volgende:
*gaap* dadelijk maar eens op me nest gaan legge
als je gewoon je kleren aanhoudt, valt dat toch wel mee?quote:Op zondag 7 december 2008 09:56 schreef The_Dean het volgende:
Nice Nico, maar weet je zeker van dat leer? Plakzak na een uur zitten man
Ik heb hem op mijn pc, zonder gitaar maar met toetsenbord op medium uitgespeeldquote:Op zondag 7 december 2008 10:00 schreef nicomart het volgende:
[..]
als je gewoon je kleren aanhoudt, valt dat toch wel mee?
Oh en ik had ook nog Guitar Hero 3 gekocht voor mezelf.Op easy vind ik dat zelfs nog moeilijk
Ja best gelopen. Zit nu ff in Bossep, de katten eten geven en Lisan kan hier beter leren omdat ze niet wordt afgeleid hier.quote:
niet wordt afgeleid?quote:Op zondag 7 december 2008 11:59 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ja best gelopen. Zit nu ff in Bossep, de katten eten geven en Lisan kan hier beter leren omdat ze niet wordt afgeleid hier.
Ja maar hier is minder lawaai dan in de 'stad' bij ons hèquote:Op zondag 7 december 2008 12:10 schreef eer-ik het volgende:
[..]
niet wordt afgeleid?
je hebt toch een heel huis zelf?
snap het punt niet echt.
Jooquote:
Welke film?quote:Op zondag 7 december 2008 13:19 schreef HostiMeister het volgende:
Goeiemorgen Paula
Wat een kut film zeg
Ken die film nietquote:Op zondag 7 december 2008 13:43 schreef HostiMeister het volgende:
The House Bunny..
En gisteren nog leuk gehad?
En waarom ging jij ook weer vechten?quote:Op zondag 7 december 2008 14:18 schreef Puala het volgende:
[..]
Ken die film niet![]()
Gisteren was wel leuk ja, behalve het vechtenNu last van mijn knie
Vorige week heb ik tot half 9 's ochtends tv zitten kijken, maar dat moet je niet elke week doenquote:Op zondag 7 december 2008 15:40 schreef HostiMeister het volgende:
Mijn huisgenoot komt net naar buiten gewandeld, blijkt dat ie tot half 8 heeft zitten pokeren
Zo kan het ook
quote:Op zondag 7 december 2008 15:40 schreef HostiMeister het volgende:
Mijn huisgenoot komt net naar buiten gewandeld, blijkt dat ie tot half 8 heeft zitten pokeren
Zo kan het ook
Hardcore Mooi weer de leeuw kijkerquote:Op zondag 7 december 2008 15:42 schreef Piles het volgende:
[..]
Vorige week heb ik tot half 9 's ochtends tv zitten kijken, maar dat moet je niet elke week doen![]()
Kloptquote:Op zondag 7 december 2008 16:19 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Hardcore Mooi weer de leeuw kijker
Ik ging eigenlijk niet echt vechtenquote:Op zondag 7 december 2008 15:12 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
En waarom ging jij ook weer vechten?
Netjes.quote:
Meestal is het best gezellig hoor...quote:
Lamlulquote:Op zondag 7 december 2008 16:37 schreef HostiMeister het volgende:
Zo, eens denken, een vriend vroeg me om ff te komen borrelen maar ik heb geen zin om op te staan, ben ik nou een lamlul?
Pff, eens een setje schoenen zoeken...
Ik blijf allergischquote:Op zondag 7 december 2008 16:41 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Meestal is het best gezellig hoor...
Nou ja.. aangezien mijn (stage-)contract afloopt op 9 januari.. Ik tussen Kerst en nieuwjaar op trainingskamp ben in Gent.. (Als ik ondertussen hersteld ben van mijn knieblessure..quote:
Vanavond weerquote:Op zondag 7 december 2008 17:08 schreef PieterBas het volgende:
* PieterBas is ambitious but rubbish!!
quote:
zin in.quote:Op zondag 7 december 2008 17:14 schreef PieterBas het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ondertussen ook mijn motto geworden..
Zet je CV op monsterboard.. Ambitieuze student zoekt Fok!-afstudeerstage...quote:Op zondag 7 december 2008 17:11 schreef Piles het volgende:
Succes PB![]()
![]()
Ik moet nog steeds een afstudeerplek regelen![]()
* Piles ziet studievertraging aankomen![]()
Ik kijk ook altijd de BBC. Veronica heeft namelijk de BBC World versie, waar ingeknipt wordt.quote:Op zondag 7 december 2008 17:15 schreef eer-ik het volgende:
[..]
zin in.
Ik vind het altijd een mooi programma.
En gewoon op BBC, niks veronica
En waar dus automatishc ook meteen reclames inzittenquote:Op zondag 7 december 2008 17:18 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik kijk ook altijd de BBC. Veronica heeft namelijk de BBC World versie, waar ingeknipt wordt.
quote:Op zondag 7 december 2008 17:16 schreef PieterBas het volgende:
Zet je CV op monsterboard.. Ambitieuze student zoekt Fok!-afstudeerstage...
En reclamequote:Op zondag 7 december 2008 17:18 schreef PieterBas het volgende:
Ik kijk ook altijd de BBC. Veronica heeft namelijk de BBC World versie, waar ingeknipt wordt.
quote:Vraag me af wanneer Hamilton terug komt om The Stig zijn lap tijd fluitend aan flanderen gaat rijden..![]()
Jewel dat welquote:
heb je al pics?quote:Op zondag 7 december 2008 17:37 schreef Houniet het volgende:
[..]
Jewel dat wel. Was half 9 pas thuis
.
Ojquote:Op zondag 7 december 2008 18:42 schreef eer-ik het volgende:
[ afbeelding ]
blijf hier ook verliefd op.
Ik vond ook mijn stage via Monsterboardquote:Op zondag 7 december 2008 17:21 schreef Piles het volgende:
[..]
Maar mss wel een idee
[..]
En reclame![]()
![]()
[..]![]()
Bovenstaand vind ik nou echt donders lekkere chicks.quote:Op zondag 7 december 2008 18:47 schreef Piles het volgende:
[..]
Wat kunnen smaken toch verschillen hè
Zo jij het erg vinden, als je wakker zou worden naast deze dames?quote:Op zondag 7 december 2008 18:47 schreef Piles het volgende:
[..]
Wat kunnen smaken toch verschillen hè
Nicequote:Op zondag 7 december 2008 18:51 schreef eer-ik het volgende:
[ afbeelding ]
+
[ afbeelding ]
+
[ afbeelding ]
+
[ afbeelding ]
besteld
quote:Op zondag 7 december 2008 18:46 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik vond ook mijn stage via Monsterboard
Das een hele andere vraagquote:Op zondag 7 december 2008 18:52 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Zo jij het erg vinden, als je wakker zou worden naast deze dames?
Pleur je CV er op.. met een leuke titel en klaar is Kees..quote:Op zondag 7 december 2008 18:55 schreef Piles het volgende:
[..]
Morgen eens iets schrijven dan
[..]
Das een hele andere vraag![]()
't kan zijn dat ie gewoon niet van donker houdt, of zulks een type, ikzelf hou ook niet echt van blond, toch zou ik niet tussen m'n ouders in gaan liggen als ik dit in m'n mand vond:quote:Op zondag 7 december 2008 18:52 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Zo jij het erg vinden, als je wakker zou worden naast deze dames?
Is het zo erg?quote:Op zondag 7 december 2008 18:59 schreef PieterBas het volgende:
Pleur je CV er op.. met een leuke titel en klaar is Kees..
Ik hou niet van Barbie'squote:Op zondag 7 december 2008 19:02 schreef eer-ik het volgende:
't kan zijn dat ie gewoon niet van donker houdt, of zulks een type, ikzelf hou ook niet echt van blond, toch zou ik niet tussen m'n ouders in gaan liggen als ik dit in m'n mand vond:
Nice op die bovenste naquote:Op zondag 7 december 2008 18:51 schreef eer-ik het volgende:
[ afbeelding ]
+
[ afbeelding ]
+
[ afbeelding ]
+
[ afbeelding ]
besteld
Eensquote:Op zondag 7 december 2008 17:19 schreef eer-ik het volgende:
[..]
En waar dus automatishc ook meteen reclames inzitten
BBC
Publieke omroepen
OAquote:
Zelf besteld.quote:Op zondag 7 december 2008 20:23 schreef vrolijke-frits het volgende:
Zozo, heb je weer via FOK! besteld of zelf dit keer, dirk?
Ik weet niet precies, heb zelf niets met streepjes. En ik vind de combi rood-wit ook niet zo. Maar het kan ook maarzo zijn dat hij je heel goed staat hoorquote:Op zondag 7 december 2008 19:56 schreef eer-ik het volgende:
Thanks, maar wat is er mis met die bovenste?
Ja, een dag later werd ik al gebeldquote:
Jij bent zeker meer van de G.I Joe'squote:[..]
Ik hou niet van Barbie's
Hoe goed was je CV dan wel nietquote:
Oeh, die zag ik echt niet aankomenquote:Jij bent zeker meer van de G.I Joe's
Van alles en nog watquote:Op zondag 7 december 2008 20:24 schreef OA het volgende:
Wat kan er zoal via FOK besteld worden dan Frits?
Okey, netjes! Je kunt het nu ook wel lijden hèquote:Op zondag 7 december 2008 20:26 schreef eer-ik het volgende:
[..]
OA
[..]
Zelf besteld.
Voor zover ik weet is er geen IA momenteel.
Absoluut.quote:Op zondag 7 december 2008 20:43 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Okey, netjes! Je kunt het nu ook wel lijden hè
Je wilt niet weten hoeveel P&O'ers de hele dag op Monsterboard aan het kijken zijn.. of Agents hebben draaienquote:
quote:Oeh, die zag ik echt niet aankomen
Dat magquote:Op zondag 7 december 2008 20:36 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik weet niet precies, heb zelf niets met streepjes. En ik vind de combi rood-wit ook niet zo. Maar het kan ook maarzo zijn dat hij je heel goed staat hoor
Lekker man! Ook sparen hèquote:Op zondag 7 december 2008 20:47 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Absoluut.
Genoeg knaken, hoef me daar momenteel geen zorgen over te maken
Nog ketiertje
Daaromquote:Op zondag 7 december 2008 20:52 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Dat mag
Ik hou wel van streepjes, en ook van rood + wit
Streepjesquote:Op zondag 7 december 2008 20:52 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Dat mag
Ik hou wel van streepjes, en ook van rood + wit
Prima!quote:
Ik moet wel, moet wel geld hebben voor vakantie in zuid afrika hequote:Op zondag 7 december 2008 20:53 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Lekker man! Ook sparen hè![]()
Ik ga weer wachten op de download, maar ik moet ook een aantal afleveringen van dit seizoen kijken, zo ff doen denk
Absoluutquote:
Ik keek laatst in mijn kast en kwam tot de conclusie dat ik stiekem wel erg veel van polo's en overhemden houd.quote:Op zondag 7 december 2008 20:55 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
StreepjesEn rood is ook een goede kleur, laatst nog een overhemd gekocht in die kleur
Zekerquote:Op zondag 7 december 2008 20:57 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik moet wel, moet wel geld hebben voor vakantie in zuid afrika he
Hehe dat heb ik ookquote:Ik keek laatst in mijn kast en kwam tot de conclusie dat ik stiekem wel erg veel van polo's en overhemden houd.
99% van mijn bovenkleding bestaat uit polo's en overhemden
Pullovers heb ik zatquote:Op zondag 7 december 2008 21:06 schreef eer-ik het volgende:
pullovers moet ik ook nog, en ook nog een spencer
+ ik ga nog eens een cardigan op de kop tikken.
Gelezen, in DPS weliswaar.quote:Op zondag 7 december 2008 21:03 schreef vrolijke-frits het volgende:
En weer een review van mijn hand![]()
Silk
Whehe...quote:
Ik ook vaak, behalve als vrouwlief wil winkelen...quote:Op zondag 7 december 2008 21:35 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Zeker!Ik ben net een vrouw hoor met kleding kopen
Wat heb jij veel bloemen in die plant. Hier zijn het er al tijden maar 2.quote:
Omdat ie m net gekocht heeft?quote:Op zondag 7 december 2008 21:43 schreef OA het volgende:
[..]
Wat heb jij veel bloemen in die plant. Hier zijn het er al tijden maar 2.
Kunnen er bloemen in een plant zitten dan?quote:Op zondag 7 december 2008 21:43 schreef OA het volgende:
[..]
Wat heb jij veel bloemen in die plant. Hier zijn het er al tijden maar 2.
Zou je denken...quote:
Sinds dat wij er een antikattengeur in spuiten, zodat de katten de plant niet uitgraven, doet ie het geweldig...quote:Op zondag 7 december 2008 21:45 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Kunnen er bloemen in een plant zitten dan?
Ik heb dat nog nooit voor elkaar gekregens
Ik haatte shoppen maar nu opeens niet echt meer.quote:
quote:Op zondag 7 december 2008 21:26 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Pullovers heb ik zatSpencer ben ik niet zo heel erg van, keertje kijken hoe het staat denk. En zo'n cardigan is op zich wel oké, maar ik moet er ff het lichaam voor kweken dan
Inclusief dat nichterige ding om z'n nek?quote:Op zondag 7 december 2008 21:52 schreef eer-ik het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo'n ding kan ik inmiddels wel hebben denk ik, state of art heeft een hoop van die dingen waar je niet per se 'het lichaam' voor nodig hebt.
Nee, opbokken.quote:Op zondag 7 december 2008 21:58 schreef OA het volgende:
[..]
Inclusief dat nichterige ding om z'n nek?
Ik houd echt van State of Artquote:Op zondag 7 december 2008 21:52 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik haatte shoppen maar nu opeens niet echt meer.
Echt houden van shoppen doe ik niet maar ik wil er wel een beetje fatsoenlijk bij lopen en vind het prima om daar wat tijd aan te spenderen.
Wat ik niet doe, is een winkel ingaan, kijken, en niks kopen.
Ik weet waar ik terecht kan als ik iets zoek, daar haal ik het dan ook.
[..]
[ afbeelding ]
Zo'n ding kan ik inmiddels wel hebben denk ik, state of art heeft een hoop van die dingen waar je niet per se 'het lichaam' voor nodig hebt.
Had eigenlijk niet anders verwacht.quote:Op zondag 7 december 2008 22:01 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Nee, opbokken.
Ik doe niet aan sjaaltjes
Klopt.quote:Top Gear![]()
Wat een programma.
Absoluut.quote:Op zondag 7 december 2008 22:04 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik houd echt van State of ArtGoeie spullen maken zij
Eens kijken maar voor zo'n ding, staat wel netjes!
Ik ken wel mensen die die dingen dragenquote:Op zondag 7 december 2008 22:04 schreef OA het volgende:
[..]
Had eigenlijk niet anders verwacht.![]()
[..]
Klopt.
Ik ook niet, alleen als het koud is en dan om m'n bek warm te krijgenquote:Op zondag 7 december 2008 22:01 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Nee, opbokken.
Ik doe niet aan sjaaltjes
Ik wacht op de torrentquote:Top Gear![]()
Wat een programma.
Maar goede kwaliteit, daar gaat het mij meestal ook om! Ik heb een hele zooi overhemden gekocht bij Setpoint in de Kalverstraat, die gaat daar weg en gooit alles in de uitverkoop!quote:Op zondag 7 december 2008 22:05 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Absoluut.
Koop daar best geregeld wat spul.
Redelijk prijzig maar wel nog goed te betalen.
Ik ook, helaas...quote:Op zondag 7 december 2008 22:06 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik ken wel mensen die die dingen dragen
Zelfs dan niet. Gewoon niet aanstellen!quote:Op zondag 7 december 2008 22:06 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik ook niet, alleen als het koud is en dan om m'n bek warm te krijgen![]()
Ik heb ook een paar overhemden van hun, en een pullover.quote:Op zondag 7 december 2008 22:07 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Maar goede kwaliteit, daar gaat het mij meestal ook om! Ik heb een hele zooi overhemden gekocht bij Setpoint in de Kalverstraat, die gaat daar weg en gooit alles in de uitverkoop!
Gewoon een normale sjaal is prima.quote:Op zondag 7 december 2008 22:06 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik ook niet, alleen als het koud is en dan om m'n bek warm te krijgen![]()
[..]
Ik wacht op de torrent
Limburgquote:
quote:
quote:Op zondag 7 december 2008 22:09 schreef Houniet het volgende:
[ afbeelding ]
Vrouwen met zulke truitjes.
Rotterdam en directe omgevingquote:
Slaap lekker O.quote:
Jooquote:Op zondag 7 december 2008 23:03 schreef eer-ik het volgende:
Zieke shit daar in Johannesburg.
Nu mand in
Mjaquote:Op maandag 8 december 2008 00:05 schreef Piles het volgende:
Is het weer zover
Nog niks nieuws gevonden?
Succes ermee, en trustequote:Op maandag 8 december 2008 00:14 schreef eer-ik het volgende:
Maar ik ben wel fokking moe en wil morgenochtend om 6:45 een end gaan hardlopen dus ik ga proberen me niks aan te trekken van die hoerenlopers en toch maar proberen te pitten.
Ik maak me meestal niet zo drukquote:Op maandag 8 december 2008 00:35 schreef Houniet het volgende:
Jij ook al allemaal drukte. Succes ermee maat.
quote:Ik ben ook pitten.
Goeiemorgenquote:Op maandag 8 december 2008 08:39 schreef jslavenburg het volgende:
Mogguh
Zit hier snotverkouden op mijn stage, niemand anders is hier. Mijn stagebegeleider (mijn baas dus) belde net dat hij ziek was, en die andere vogel die voor vandaag stond ingepland is er nog niet, word dus even bellen
Joh, best wel he? Iedereen komt hier pas later uit zijn bed johquote:Op maandag 8 december 2008 09:02 schreef jslavenburg het volgende:
Tevens is dit topic behoorlijk dood
Dank jequote:Op maandag 8 december 2008 09:04 schreef Puala het volgende:
[..]
GoeiemorgenEn andere vogel al gebeld? Wel beterschap trouwens
![]()
[..]
Joh, best wel he? Iedereen komt hier pas later uit zijn bed joh
elke dagquote:Op maandag 8 december 2008 09:06 schreef Puala het volgende:
waarom zijn al die mensen toch altijd verkoudenJullie reizen zeker vaak met het openbaar vervoer?
Pijnlijk is niets neequote:Op maandag 8 december 2008 09:14 schreef nicomart het volgende:
[..]
elke dag
En normaal gesproken ben ik altijd wel een beetje snotterig, maar zo erg vandaag dat heel mijn strot dichtzit heb ik eigenlijk nooit. Maar even 2 asperientjes gehapt. Liever suf dan pijnlijk
Ik zat het vanochtend nog in de krant te lezenquote:Op maandag 8 december 2008 09:15 schreef Puala het volgende:
[..]
Pijnlijk is niets nee. Openbaar vervoer schijnt de plek te zijn waar verkoudheid wordt doorgegeven, weet niet meer waar ik dat laatst heb gelezen
Dan liep jouw krant vast achterquote:Op maandag 8 december 2008 09:22 schreef nicomart het volgende:
[..]
Ik zat het vanochtend nog in de krant te lezen
Dat zou zomaar kunnen, hier in de randstad is alles ouderwetsquote:
Of de kranten lopen gewoon achter op het internet, dat kan ook nogquote:Op maandag 8 december 2008 09:31 schreef nicomart het volgende:
[..]
Dat zou zomaar kunnen, hier in de randstad is alles ouderwets![]()
Ik verbaas me hier trouwens weer over een aantal collega's. Over de stagiaire had ik al eens gesproken.. Die kwam hier ook weer om 9:15 binnen en gaat nu rustig de krant zitten lezen. Een andere collega die is niet helemaal fris. Op kosten van de baas wordt hier regelmatig een aantal dozen chips en wat treetjes met frisdrank gekocht. Hij vreet en zuipt hier zo ongeveer driekwart van op en loopt nu ook alweer met een blikje cola rond
Hier druppelen ze inmiddels toch al binnen.quote:Op maandag 8 december 2008 09:33 schreef Puala het volgende:
[..]
Of de kranten lopen gewoon achter op het internet, dat kan ook nog.
Pff, die collega's ken ik ook wel. Hier is het enkel maar een ziekenboeg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
De muren ga ik wit houden en alleen de kozijnen enzo wil ik verven in een grijsting.. of zwart, maar daar ben ik nog niet uit. Dus dan is alles eigenlijk zwart-wit in huis en alleen die rode bank.quote:Op maandag 8 december 2008 10:25 schreef Puala het volgende:
Succes dan![]()
En die knalrode leren bank.. ik denk wel dat het mooi staat. Alleen hangt dat natuurlijk wel af van je behang/verf enzo
Ben je ijdel? Dan een spiegel.quote:Op maandag 8 december 2008 10:52 schreef nicomart het volgende:
spiegel met een zwarte rand is wel een van de ideeën, maar een groot zwart-wit schilderij is misschien ook mooi. Dat ga ik later maar beslissen.
quote:
Ooh hoe kwam het?quote:Op maandag 8 december 2008 11:04 schreef Maisnon het volgende:
[..]
![]()
Onze server doet het weer! Internet en ik kan bij bestanden
Was echt klote aan het eind van vorige week we konden niks meer
Ja, als ik de sleutel heb open ik wel een topic in Klussen&Wonen. Het wordt waarschijnlijk wel zo'n pakket, maar ik wilde dus eigenlijk UPC nemen, maar dat is niet leverbaar daar. Ik moet even kijken want ik wil namelijk wel eredivisie livequote:Op maandag 8 december 2008 10:53 schreef Puala het volgende:
Haha, jij wilde op jezelf.
Maar voor internet/tv/telefoon hebben ze tegenwoordig allemaal van die pakketten samen. Vraag me enkel wel eens af of ze werkelijk zo goedkoop zijn als ze zich voor doen. Daar heb ik me laatst wel allemaal in zitten verdiepen
. Gas en stroom weet ik niets vanaf, volgens mij nuon?
![]()
Maar het komt vast allemaal wel goed. Wil trouwens wel foto's zien he
een schilderij it isquote:Op maandag 8 december 2008 10:54 schreef Puala het volgende:
[..]
Ben je ijdel? Dan een spiegel.
Zo niet, dan een schilderij
Euhm, neem schotelquote:Op maandag 8 december 2008 11:13 schreef nicomart het volgende:
[..]
Ja, als ik de sleutel heb open ik wel een topic in Klussen&Wonen. Het wordt waarschijnlijk wel zo'n pakket, maar ik wilde dus eigenlijk UPC nemen, maar dat is niet leverbaar daar. Ik moet even kijken want ik wil namelijk wel eredivisie live
Snel besloten danquote:[..]
een schilderij it is
quote:Op maandag 8 december 2008 11:25 schreef Maisnon het volgende:
En speel je nog wel eens warcraft Hosti
Whehequote:Op maandag 8 december 2008 11:25 schreef HostiMeister het volgende:
Hee Paula
Nee eigenlijk ongelooflijk duf, dus ik probeer ff enthousiast te doen
quote:Op maandag 8 december 2008 11:27 schreef HostiMeister het volgende:
[..]Hadden wij ooit samen in een DotA topic gereageerd??
Maar wel onder je Hostimeister account? Want ik zie je niet vaak online volgens mij... maarja ik ben zelf ook niet vaak onlinequote:Op maandag 8 december 2008 11:36 schreef HostiMeister het volgende:
Leuk boek dus? En ik speel alleen nog maar DotA
Zo, ijverig bezigquote:Op maandag 8 december 2008 11:35 schreef vrolijke-frits het volgende:
Zo. Net even de badkamer en wc schoongemaakt
Ze zijn er wel, maar ik hoor daar niet bijquote:Op maandag 8 december 2008 11:36 schreef Maisnon het volgende:
Zijn er eigenlijk mensen naast mij in deze SC die ook echt Stage lopen
Ik ook echt googlen wie dat isquote:Op maandag 8 december 2008 11:39 schreef HostiMeister het volgende:
Pete_Zahutt is mijn warcraft account
klinkt verleidelijk, maar ik was net blij dat ik niet in een "schotelbuurt" terecht kwamquote:Op maandag 8 december 2008 11:17 schreef Puala het volgende:
[..]
Euhm, neem schotelIk heb sinds zaterdag ongeveer 80 kanalen extra. Ging gistermiddag even zappen, zitten hele foute kanalen tussen
.
[..]
Snel besloten dan
Kapitein Igloquote:Op maandag 8 december 2008 11:42 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ik ook echt googlen wie dat isPizza Hut.
Nou mijn account is Kapitein Iglo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |