Originaliteitsprijsquote:Op zaterdag 6 december 2008 21:31 schreef Grulez het volgende:
Deze tt is bijna net zo goed als die andere.
+20 kudo's namens mijn zoontjequote:Op zaterdag 6 december 2008 21:32 schreef leonnekes het volgende:
[..]
Dank je wel, als ik een nieuw topic open wil ik graag altijd leuke TT hebben.
quote:
ik geloof er niks van dat hij al kan lezenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
quote:Op zaterdag 6 december 2008 21:36 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
ik geloof er niks van dat hij al kan lezenMja hij is 6 jaar geleden geboren. Toen was ik 13SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik vind het niet zo erg dat ze winnen hoor, op dit moment staat Groningen namelijk dichter bij ons.quote:
Inderdaad.quote:Op zaterdag 6 december 2008 21:31 schreef Cyberia18 het volgende:
Laat Barça-Valencia maar snel beginnen.
Net teruf uit de kroeg.quote:Op zaterdag 6 december 2008 21:24 schreef Dj_Day-V het volgende:
Waarom begint iedereen in een keer over de TT?PSV staat al een tijd voor hoor.
Best lastig ofniet. Als je moeder tegelijkertijd de moeder en de oma van je zoontje is.quote:Op zaterdag 6 december 2008 21:37 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Mja hij is 6 jaar geleden geboren. Toen was ik 13
Daarom had ik liever een gelijkspel gehad.quote:Op zaterdag 6 december 2008 21:37 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik vind het niet zo erg dat ze winnen hoor, op dit moment staat Groningen namelijk dichter bij ons.
(Nou ja, voor de wedstrijd begon)
Heeft hij anders geen problemeen meequote:Op zaterdag 6 december 2008 21:38 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Best lastig ofniet. Als je moeder tegelijkertijd de moeder en de oma van je zoontje is.
dan was je er vroeg bijquote:Op zaterdag 6 december 2008 21:37 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Mja hij is 6 jaar geleden geboren. Toen was ik 13
maar gefeliciteerd met de overwinningquote:Op zaterdag 6 december 2008 21:39 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Heeft hij anders geen problemeen mee
Blijf daar dan ook meteen. Voorgoed en voor altijd.quote:Op zaterdag 6 december 2008 21:39 schreef Dj_Day-V het volgende:
Even naar buiten.
quote:Op zaterdag 6 december 2008 21:41 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Blijf daar dan ook meteen. Voorgoed en voor altijd.
Sorry blijf liever vrijgezelquote:Op zaterdag 6 december 2008 21:39 schreef Marcoss het volgende:
N"Kufo speelde z'n honderdste wedstrijd op rij vanavond trouwens.
quote:Op zaterdag 6 december 2008 21:41 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Blijf daar dan ook meteen. Voorgoed en voor altijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |