ik vind op youtube niet dezelfde versie, wel een live-versie:quote:
Hij klinkt alsof dat stukje erin geedit is.quote:
Op zijn broabants ja, "eewuh geleeje"quote:foto Op zondag 25 januari 2009 12:16 schreef geelkuikentje het volgende:
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Kings Of Leon - Sex On Fire
Ik hoor bij 0:29: "Eeuwen geleden".
Ik hoor de hele tijd 'conserven' erin (op 1.44)quote:Op zondag 25 januari 2009 12:16 schreef geelkuikentje het volgende:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Kings Of Leon - Sex On Fire
Ik hoor bij 0:29: "Eeuwen geleden".
Het enige wat ik daaruit kan halen is:quote:Op zondag 25 januari 2009 12:47 schreef Nepthys het volgende:
[..]
Ik hoor de hele tijd 'conserven' erin (op 1.44)
Welke man?quote:Op zondag 25 januari 2009 13:08 schreef Niara het volgende:
die man kan echt niet articuleren zeg..
Al geweest?quote:Op zondag 25 januari 2009 13:39 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Over een paar minuten een nieuwe mama appelsap op 3fm!
Ja,quote:
Ik was te laat. Wat was het voor liedje?quote:
zie vorige postquote:Op zondag 25 januari 2009 14:14 schreef geelkuikentje het volgende:
[..]
Ik was te laat. Wat was het voor liedje?
leuk:quote:Op zaterdag 6 december 2008 23:35 schreef Mr.Houdoe het volgende:
http://www.onzetaal.nl/ot/mondegreens/index.php
niet leuk:quote:Juiste tekst: Hij balsemt de wonden en heelt alle smart
Misverstaan als: Hij balde de klompen
quote:Juiste tekst: Daar juicht een toon, daar klinkt een stem,
die galmt door gans Jeruzalem;
Misverstaan als: Daar juicht een toon, daar klinkt een stem,
die galmt door gansje Ruzalem
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:20 schreef henkde_j het volgende:
Ik hoorde vandaag weer een nieuwe toen ik wat Santana aan het luisteren was.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Santana - Maria Maria [TheWraith]
2:19 TAMPELOERES
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop