Zonder apparaat ofzoquote:Op zondag 4 januari 2009 15:58 schreef Fuzzysham het volgende:
Voor november 2009 (dan train ik 2 jaar) wil 50kilo chest press kunnen doen.
me max is nu 4x 42kilo.
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 19:30 schreef mister_popcorn het volgende:
zo ik kom ook ff uithuilen hier...
Vandaag eerste training in 10 dagen, begonnen met clean & press, daarna front squat, afgemaakt met een enkele set van 20 reps normale squat. Daarna vrolijk verder met veel setjes dippen, afgewisseld met een buikoefening. Om t af te leren om 10 dagen niet trainen dumbell swings gedaan. Daarna een klein schouder circuitje, afgemaakt met skull crushers. En ook geen uitgebreide rust tussen sets / oefeningen door, gewoon doorgaan. Mijn rug doet nu al au, zal 'm leren!
Morgen rows, chinnen, calves en hiit.
Maandag deadlift en benchen en wederom hiit.
Wordt genieten
HEEL belangrijk. Zware oefeningen die je gehele lichaam echt aan het werk zetten. Probeer het maar een tijd (rustig aanloop tijd nemen met het leren vd techniek). Grote kans (mits voeding en rust goed zijn) dat je na een redelijk korte tijd al flinke veranderingen kan zien en merken.quote:Op woensdag 7 januari 2009 20:05 schreef 16meter het volgende:
Hoe belangrijk zijn deadlift, squat en bench press nou eigenlijk?
Ben net een beetje begonnen, maar tot nu toe bezig met apparaten. Probeer wel alle spiergroepen mee te pakken. Maar hoor toch dat de 'basic' oefeningen een stuk effectiever zijn.
Geen rauwe eieren dus. Jammerquote:Op woensdag 7 januari 2009 20:50 schreef 16meter het volgende:
Binnenkort maar 's mee beginnen dan. Bedankt voor de info!
@misterpopcorn: Met het oog op salmonella lijkt het me niet heel verstandig dat rauwe ei. Daarnaast schijnen de eiwitten uit een rauw ei minder goed opgenomen te worden dan wanneer het gekookt is.
http://forum.dutchbodybuilding.com/f9/rauwe-eieren-3281/
Hoe erg is het eigenlijk om meerdere dagen achter elkaar te trainen, zonder rustdag. Ik heb eigenlijk nooit veel spierpijn, afgezien van het (goede) gevoel dat je bezig bent geweest in je spieren. Toch onverstandig om meteen de volgende dag weer te trainen?
Te snel aankomen?! Hoe sneller, hoe beter man!quote:Op woensdag 7 januari 2009 21:54 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Ben sinds een paar weken (lees: stuk of 7) overgestapt van die luchtdruk apparaten over op de echte gewichten. Sindsdien ook bench press en sqauts. Bevalt me 10 keer beter. Sindsdien ook weer veel vaker het "lekkere" spierpijn gevoel.
Voor de fun vandaag toen weer eens terug gegaan naar dat luchdruk spul en daar kon ik alles gemiddeld wel met 10 kilo omhoog gooien. Goed gevoel dus!
Alleen heb ik het gevoel dat ik de laatste tijd wel iets te snel aankom. Aangezien ik altijd redelijk mager was trek ik me daar voorlopig maar niet teveel van aan.
Goed bezig kerel. Geniet er maar van want er zullen tijden komen dat het allemaal wat minder snel gaat.quote:Op woensdag 7 januari 2009 21:54 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Ben sinds een paar weken (lees: stuk of 7) overgestapt van die luchtdruk apparaten over op de echte gewichten. Sindsdien ook bench press en sqauts. Bevalt me 10 keer beter. Sindsdien ook weer veel vaker het "lekkere" spierpijn gevoel.
Voor de fun vandaag toen weer eens terug gegaan naar dat luchdruk spul en daar kon ik alles gemiddeld wel met 10 kilo omhoog gooien. Goed gevoel dus!
Alleen heb ik het gevoel dat ik de laatste tijd wel iets te snel aankom. Aangezien ik altijd redelijk mager was trek ik me daar voorlopig maar niet teveel van aan.
Ben eind April begonnen met KT was toen 66/67. Vandaag voor het eerst in de 74. Maar dat dan terwijl ik een maand terug nog hoog in de 70 zat... Dan ook nog te bedenken dat ik pas sinds 4 weken terug met de benen ben begonnen. Daarvoor dacht ik dat dat niet nodig was ivm de voetbal etc...quote:Op woensdag 7 januari 2009 22:09 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Te snel aankomen?! Hoe sneller, hoe beter man!
Mits het spiermassa is natuurlijk.
Havermout, musli of brinta zijn goede optiesquote:Op woensdag 7 januari 2009 23:46 schreef versteegrob het volgende:
Wat is nou een goed ontbijt na 45min spinning in de ochtend. Het doel is vet verbranden.
Whey?quote:Op donderdag 8 januari 2009 11:45 schreef Rens_Wilders het volgende:
Wat zijn de goede alternatieven voor kwark om je eiwitten binnen te krijgen? Kan kwark echt niet wegkrijgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |