abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64952564
quote:
Op maandag 12 januari 2009 15:39 schreef P.F het volgende:

[..]

Ik had deze foto's nog op m'n computer;
[ afbeelding ] [ afbeelding ]

[..]
Met je benen is weinig mis, IMHO.
quote:
Ja hard trainen is natuurlijk wel het belangrijkst Maar ik ben nog een beetje onzeker, vooral als ik bij een apparaat opeens de knop om de stoel te verstellen niet meer kan vinden en ik dan allemaal dudes zie kijken van "arm meisje, schattig, wacht ik help je " Wel tof hoor maar dat maakt het alleen maar erger
Gewoon vaak gaan; dan is dat snel over . En vergeet niet: iedereen is ooit begonnen. Zie ook quote bovenaan in de OP.
pi_64952627
quote:
Op maandag 12 januari 2009 15:52 schreef Rigital het volgende:

[..]

Met je benen is weinig mis, IMHO.
[..]

Gewoon vaak gaan; dan is dat snel over . En vergeet niet: iedereen is ooit begonnen. Zie ook quote bovenaan in de OP.
Ja, maar ze hoeven niet breder, mijn kuiten mogen eerder dunner (mijn mening )
Ja dat is waar.. Maar stel. ik doe een oefening maanden lang en opeens verteld iemand mij dat ik hem al die tijd verkeerd doe. Is dat dan slecht voor mijn lichaam of?
pi_64952870
quote:
Op maandag 12 januari 2009 15:54 schreef P.F het volgende:

[..]

Ja, maar ze hoeven niet breder, mijn kuiten mogen eerder dunner (mijn mening )
Ja dat is waar.. Maar stel. ik doe een oefening maanden lang en opeens verteld iemand mij dat ik hem al die tijd verkeerd doe. Is dat dan slecht voor mijn lichaam of?
Als je goed hard traint en goed, strikt eet, wordt je snel droger. Dan worden je bovenbenen niet dikker. En je wilde toch een six-pack?

Oefeningen: daarom eerst met weinig gewicht de oefening goed onder controle krijgen. Daarnaast: in een goede gym wordt je aangesproken als je een oefening niet goed doet (mits je een open houding hebt; van die mannetjes die denken dat ze de koning zijn maar fouten maken laat ik gewoon hun gang gaan).
pi_64952999
Die benen zijn te dun, dat is er mis mee.
pi_64953801
quote:
Op maandag 12 januari 2009 16:02 schreef no-look het volgende:
Iedereen heeft zijn eigen ideeën over wat wel en niet mooi is, en bij mijn lichaam hou ik mij graag aan mijn eigen ideeën
  maandag 12 januari 2009 @ 16:23:46 #281
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_64953928
quote:
Op maandag 12 januari 2009 16:02 schreef no-look het volgende:
ik hoor een plaatje aankomen

mijn stats wil ik niet typen, daar schaam ik me na afgelopen jaar voor
  maandag 12 januari 2009 @ 16:30:30 #282
228569 feelsgoodman
esse est percipi
pi_64954219
Ook maar weer eens een tvp-tje plaatsen. Laatste maand van het jaar echt gigantisch zitten slacken, vanaf vandaag ga ik er weer vol voor. Geen meuk meer vreten, en een regelmatig fitness/hardloop schema.

En nee, dit is geen goed voornemen.
pi_64954259
quote:
Op maandag 12 januari 2009 15:16 schreef SHE het volgende:
Wat ik ook wel leuk vind is om van de vaste posters te horen wat de stats zijn; waar ze trainen, hoe ze voeding/schema hebben geregeld en hoe lang ze al trainen
1.88/92kg
BP=4x105kg
SQ=10x80kg
DL=Geen idee, lang niet meer gedaan wegens rugklachten

MP=8x60KG(Varieert naar vorm)

Eten
1,5 liter volle yoghurt
1l melk + mammoth (geen idee hoeveel)
Pannenkoeken (3 stuks tussendoor) (Magnetron)
Des avonds pasta/aardappelen/groenten/rood vlees.
Het liefst tonijn, maar een goed stuk tonijn is vrij prijzig.
afentoe Brinta.
1x pw pizza/mac

Zit verder geen regelmaat in. Om aan te komen moet ik vaak eten en niet veel.
  maandag 12 januari 2009 @ 16:37:47 #284
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_64954541
quote:
Op maandag 12 januari 2009 16:31 schreef tho_Omas het volgende:

[..]

1.88/92kg
BP=4x105kg
SQ=10x80kg
DL=Geen idee, lang niet meer gedaan wegens rugklachten

MP=8x60KG(Varieert naar vorm)

Eten
1,5 liter volle yoghurt
1l melk + mammoth (geen idee hoeveel)
Pannenkoeken (3 stuks tussendoor) (Magnetron)
Des avonds pasta/aardappelen/groenten/rood vlees.
Het liefst tonijn, maar een goed stuk tonijn is vrij prijzig.
afentoe Brinta.
1x pw pizza/mac

Zit verder geen regelmaat in. Om aan te komen moet ik vaak eten en niet veel.
[ledzep modus]
je squat is veel te zwak, moet minimaal 1.5x je bp zijn!
[/ledzep modus]

vaker naar de mac gaan en je komt makkelijk aan
pi_64960607
quote:
Op maandag 12 januari 2009 15:16 schreef SHE het volgende:
Wat ik ook wel leuk vind is om van de vaste posters te horen wat de stats zijn; waar ze trainen, hoe ze voeding/schema hebben geregeld en hoe lang ze al trainen
1,80, 90 kg, bf redelijk laag, dankzij boksen/squash/hiit.
Ik train met gewichten vanaf mijn 18, nooit iemand gehad om me iets te leren en zelf te stom om me af te vragen waarom echte resultaten uitbleven. Daarna tijd niet met gewichten getraind, en pas rond mijn 22/23e serieuzer gaan aanpakken. (compound baby) Dus train nu 2 jaar serieus.

Deadlift = 180 (met straps)
squat = 122,5
Bench = ? laatst 5 x 5 x 80, dus rond de 95 kg max zal wel lukken.
Clean & (push) press = 80

Ik train op het sportcentrum van de UVT (samen met nog meer fokkerts), en boks bij een boksschool in tillie.

Voeding is vrij waardeloos geregeld. Na het trainen maak ik tegenwoordig een shake met veel carbs (dankzij she, vroeger pizza ). Die shake bevat 1 ons pindakaas, 40 gram whey, halve liter melk, 1 grote banaan of twee kleine en 1 ons (of iets meer) havermout. Pretraining neem ik tegenwoordig ook whey tot me, rond de 30 gram. Tijdens training dextrose.

Daarnaast probeer ik gewoon 6 x per dag te eten, met de nadruk op carbs 's ochtends en eiwit 's avonds.
Oh en nootjes FTW
hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
pi_64960845
Even een kort vraagje. Ben weer begonnen met fitness na een lange tijd. Doe eerst een uur kracht en hierna spinning ook ongeveer een uur.

Qua reps doe ik 3 x 12 en dan het laatste set meestal tot 10 omdat het zo zwaar is. Prima of moet ik mijn reps/sets veranderen?

Doel, eerst vet percentage naar beneden, het is momenteel 20%. Ik doe krachttraining erbij om alvast te wennen en je op deze manier meer vet verbrand.

Vandaag alles opgemeten

1.80
82 Kilo
20% vet
55% vocht
pi_64963998
quote:
Op maandag 12 januari 2009 16:37 schreef Fugie het volgende:

[..]

[ledzep modus]
je squat is veel te zwak, moet minimaal 1.5x je bp zijn!
[/ledzep modus]

vaker naar de mac gaan en je komt makkelijk aan
Nee van veel mac kom ik juist helemaal niet aan. Heel raar. Ik kan beter veel brinta eten, da's een stuk effectiever.
  maandag 12 januari 2009 @ 20:40:33 #288
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_64964476
ik hoor pizza en mac en moet gelijk aan ivo denken

waar is die eigelijk ?
pi_64967905
die is te groot geworden voor fok en dus naar dbb verhuisd...
pi_64969030
quote:
Op maandag 12 januari 2009 15:31 schreef hardstyle_babbels het volgende:

[..]

Dat lijkt mij idd ook wel leuk.

Zal dat binnenkort eens over mezelf posten. Wellicht er wat foto's bij doen. Van hoe de voortgang er na 3/4de jaar uitziet.

Van Mr J heb ik overigens nog nooit wat vernomen? Nu hang ik hier overigens ook pas een paar maand uit.
Doe je nu ook BP, squat, DL etc.. babbels?

Ben net een beetje het 'krachthonk' van de gym aan het ontdekken, waar ik eerst alleen apparaten gebruikte. Maar vind dat toch wel oefeningen die je (als beginner) met een buddy of op z'n minst onder begeleiding moet doen. Probleem is dat niet al te veel deskundig personeel is. Wil er wel binnenkort mee beginnen om keiharde vooruitgang te boeken.
pi_64969573
quote:
Op maandag 12 januari 2009 21:52 schreef Rigital het volgende:
die is te groot geworden voor fok en dus naar dbb verhuisd...
Linkje? Heeft die daar een eigen topic?
  maandag 12 januari 2009 @ 22:29:14 #292
153399 hardstyle_babbels
Gekte is geen ziekte...!
pi_64970091
quote:
Op maandag 12 januari 2009 22:10 schreef 16meter het volgende:

[..]

Doe je nu ook BP, squat, DL etc.. babbels?

Ben net een beetje het 'krachthonk' van de gym aan het ontdekken, waar ik eerst alleen apparaten gebruikte. Maar vind dat toch wel oefeningen die je (als beginner) met een buddy of op z'n minst onder begeleiding moet doen. Probleem is dat niet al te veel deskundig personeel is. Wil er wel binnenkort mee beginnen om keiharde vooruitgang te boeken.
Sinds een paar weken idd... en moet zeggen dat ik nu het verschil al wel merk. Vaker een "lekkere" spierpijn. en kan die losse apparaten nu ook allemaal al flink wat zwaarder zetten. We gaan overigens altijd met een groepje van 3. Bij oefeningen als BP is een buddy idd wel wenselijk!

Maargoed BP, squat, dippings, dumbbell oefeningen en dergelijke dingen doe ik dus allemaal sinds een maandje of 2.

DL durf ik nog niet aan, omdat ik eerder altijd heel snel rugklachten kreeg. De (onder)rug train ik nu dus nog steeds door een simpele oefening (tegenovergestelde van crunch voor buik) en een apperaat.
Clap, Kick...
Bassline, melodie...
Vocal, DJ...
The feeling, Hardstyle...! (L)
pi_64979901
squat 1*100
deadlift 1*150
bp = niet interessant
overhead = 65 kg (pushpress)

vooral die squat moet omhoog maar ik blijf het een bitch van een oefening vinden. 80 kg op m'n rug voelt gewoon al zwaar Ben van plan om in setjes van drie zo vaak mogelijk omhoog te gaan. Gisteren 3*80 gedaan, elke training 2.5 kg erbij tot ik fail. Verwacht dat 3*95 ofzo er wel in moet zitten, heb al ooit 3*90 gedaan.
  dinsdag 13 januari 2009 @ 12:45:56 #294
8030 ConQuestador
Alfa Romeo 156 GTA
pi_64986139
1.94, 93kg @ +/- 15%

Squat 5x110
Deadlift 5x150
BP 3x80 ( BP wil maar niet omhoog gaan bij mij)
MP 8x50 (plusminus, ik weet niet goed wat de stang weegt)

Eten:
-300ml melk + 60gram brinta + 30gram whey
-2 broodje ei (2 hele eieren dus) + 1 broodje kipfilet(50gr)
-1 broodje ei, 1 broodje kipfilet (50gr), 1 broodje pindakaas
-1 broodje ei, 1 broodje pindakaas + 50gram cashew
-avondeten: vaak iets inde trant van nasi (100gram rijst + 200gram kip + 100gram groenten) + 250ml kwark
-na trainen 300ml melk + 60gram whey
-voor slapen 250ml kwark.

Dat is globaal eetschema. Momenteel doe ik echter ff paar weken cut omdat ik hier toch iets te vet van werd. Ben blij als ik over paar weken weer lekker bovenstaande mag eten (hongerrrrr)

Trainingsschema (globaal)
ma: borst + biceps
di : benen
do : schouders + triceps
vr : rug + buik

Tot zover mijn globale stats
pi_64986758
Ik train in principe slechts 1 spiergroep per dag en dan elke dag 1, uitgezonderd de been+arm dag.

Als je BP op een plateau komt moet zou je eens 6 weken kunnen stoppen en een andere oefening doen. Helpt bij mij meestal wel.
pi_65109210
Ben ziek
pi_65141687
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 14:30 schreef Rigital het volgende:
Ben ziek
ik ook, van Feyenoord. Kost me echt kracht.
Ergo, vandaag (bijna) geen lompe kracht, maar uithoudingsvermogen en snelheid.
Dumbell cleans, daarna paar setjes lompe kracht inclined dumbell presses (oa 3x5x 34kg per hand, )
Verder met gewone cleans, 3 x 5 x 60, toen een set van 20 reps squaten met 75, en daarna schouder circuitje + pushups. Alles gedaan met erg weinig tijd tussen setjes en oefeningen, was iig lekker kapot net.
hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
pi_65146404
vandaag voor het eerst naar het krachthonk geweest.

ik heb al wel veel techniek gehad, qua squats, clean-jerks, snatches en deadlifts, en nog wat andere dingen. doordat een krachtsportinstructeur ook onze conditietrainingen verzorgd. maar dat is vooral met lichte pvc-buizen. en had nu wel eens zin om het met echt gewicht te doen.

ik wilde vooral m'n benen, rug en borst trainen, omdat ik thuis wel m'n armen (met dumbbels) en buik kan trainen, dus volgende schema opgesteld:
- Squats
- Bench Press
- Deadlift
- Bent over Row
- Goodmornings

wilde deze training kijken hoeveel gewicht lukt. zodat ik weet wat ik er in het vervolg zo'n beetje op moet leggen. dus ik probeer bij elke oefening 3 sets van 8-12 reps te doen, en daar het gewicht op aan passen.

squats probeerde ik eerst 40, maar dat was wat te makkelijk, toen maar 60 kilo eraan gehangen. dit kwam mooi in de 8-10 reps terecht, dus heb daar m'n 3 sets mee rond gemaakt. voelde het wel een beetje in m'n rug

BP deed ik met 20 kilo ... wilde wat rustig beginnen, want tijdens conditietraining is opdrukken nooit m'n sterkste kant. kon m'n eerste twee sets makkelijk op 12 reps, maar derde kreeg ik 'm maar tot 8.

Daarna Deadlifts, 60 kilo eraan gehangen ... en 3 sets van 8-10 reps lukten wel, alleen voelde het wel behoorlijk in m'n lage rug, terwijl ik wel de hele tijd heb opgelet dat ik m'n rug goed recht hield.

toen bedacht ik me dat hierna nog twee oefeningen kwamen waarbij je ook je rug aardig belast, dus toen maar even besloten om het af te maken met één setje squats op 40 kilo i.p.v. die andere oefeningen.

wel jammer dat m'n rug wat zwak is, moet daar denk ik vooral aan gaan trainen. dat wordt veel extra 'planken' de komende tijd.
pi_65167718
zal trouwens ook even wat stats plaatsen:

20 jaar
1,87m
93,6 kilo
25,6% BF
bovenarm = 34cm
onderarm = 28,5cm
bovenbeen = 60cm
onderbeen = 39cm

(op elektr. weegschaal was het vetpercentage 23,6 ... maar toen ik een vijfpunts-huidplooimeting had gehad, ergens begin december, zat er 2 % verschil met wat ik toen op de weegschaal had ... dus 25,6 is vermoedelijk m'n echte percentage)

(BF = de vijfpuntshuidplooimetingen, verricht door iemand die er verstand van heeft.)
2008 mei: 104 kilo (hierna gezonder eten, meer fruit, meer groente)
2008 sept: 98 kilo (hierna begonnen met roeitrainingen, en meer eten)
2008 eind-okt: 98 kilo BF: 27,8% (hierna stuk harder trainen, wedstrijdselectie, strikter dieet, frisdrank en zoet beleg weg, halve liter kwark per dag)
2008 half-dec: 93 kilo BF: 26,6%
paar kilo bijgekomen in kerstvakantie, inmiddels al weer bijna eraf
2009 nu: 93.6 kilo
pi_65170592
Ik pak de KT na 3 maand hibernate weer op. Het is ook wel te merken aan mijn massa Van 96 naar 89 kg. Streven voor dit jaar is om 3 kg spiermassa te kweken. Een nobel streven me dunkt.
Ain't nothing to it but to do it.
Greece
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')