Met je benen is weinig mis, IMHO.quote:Op maandag 12 januari 2009 15:39 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik had deze foto's nog op m'n computer;
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
[..]
Gewoon vaak gaan; dan is dat snel overquote:Ja hard trainen is natuurlijk wel het belangrijkstMaar ik ben nog een beetje onzeker, vooral als ik bij een apparaat opeens de knop om de stoel te verstellen niet meer kan vinden en ik dan allemaal dudes zie kijken van "arm meisje, schattig, wacht ik help je
" Wel tof hoor maar dat maakt het alleen maar erger
Ja, maar ze hoeven niet breder, mijn kuiten mogen eerder dunner (mijn meningquote:Op maandag 12 januari 2009 15:52 schreef Rigital het volgende:
[..]
Met je benen is weinig mis, IMHO.
[..]
Gewoon vaak gaan; dan is dat snel over. En vergeet niet: iedereen is ooit begonnen. Zie ook quote bovenaan in de OP.
Als je goed hard traint en goed, strikt eet, wordt je snel droger. Dan worden je bovenbenen niet dikker. En je wilde toch een six-pack?quote:Op maandag 12 januari 2009 15:54 schreef P.F het volgende:
[..]
Ja, maar ze hoeven niet breder, mijn kuiten mogen eerder dunner (mijn mening)
Ja dat is waar.. Maar stel. ik doe een oefening maanden lang en opeens verteld iemand mij dat ik hem al die tijd verkeerd doe. Is dat dan slecht voor mijn lichaam of?
Iedereen heeft zijn eigen ideeën over wat wel en niet mooi is, en bij mijn lichaam hou ik mij graag aan mijn eigen ideeënquote:Op maandag 12 januari 2009 16:02 schreef no-look het volgende:
Die benen zijn te dun, dat is er mis mee.
ik hoor een plaatje aankomenquote:Op maandag 12 januari 2009 16:02 schreef no-look het volgende:
Die benen zijn te dun, dat is er mis mee.
1.88/92kgquote:Op maandag 12 januari 2009 15:16 schreef SHE het volgende:
Wat ik ook wel leuk vind is om van de vaste posters te horen wat de stats zijn; waar ze trainen, hoe ze voeding/schema hebben geregeld en hoe lang ze al trainen
[ledzep modus]quote:Op maandag 12 januari 2009 16:31 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
1.88/92kg
BP=4x105kg
SQ=10x80kg
DL=Geen idee, lang niet meer gedaan wegens rugklachten
MP=8x60KG(Varieert naar vorm)
Eten
1,5 liter volle yoghurt
1l melk + mammoth (geen idee hoeveel)
Pannenkoeken (3 stuks tussendoor) (Magnetron)
Des avonds pasta/aardappelen/groenten/rood vlees.
Het liefst tonijn, maar een goed stuk tonijn is vrij prijzig.
afentoe Brinta.
1x pw pizza/mac
Zit verder geen regelmaat in. Om aan te komen moet ik vaak eten en niet veel.
1,80, 90 kg, bf redelijk laag, dankzij boksen/squash/hiit.quote:Op maandag 12 januari 2009 15:16 schreef SHE het volgende:
Wat ik ook wel leuk vind is om van de vaste posters te horen wat de stats zijn; waar ze trainen, hoe ze voeding/schema hebben geregeld en hoe lang ze al trainen
Nee van veel mac kom ik juist helemaal niet aan. Heel raar. Ik kan beter veel brinta eten, da's een stuk effectiever.quote:Op maandag 12 januari 2009 16:37 schreef Fugie het volgende:
[..]
[ledzep modus]
je squat is veel te zwak, moet minimaal 1.5x je bp zijn!
[/ledzep modus]
vaker naar de mac gaan en je komt makkelijk aan
Doe je nu ook BP, squat, DL etc.. babbels?quote:Op maandag 12 januari 2009 15:31 schreef hardstyle_babbels het volgende:
[..]
Dat lijkt mij idd ook wel leuk.
Zal dat binnenkort eens over mezelf posten. Wellicht er wat foto's bij doen. Van hoe de voortgang er na 3/4de jaar uitziet.
Van Mr J heb ik overigens nog nooit wat vernomen? Nu hang ik hier overigens ook pas een paar maand uit.
Linkje? Heeft die daar een eigen topic?quote:Op maandag 12 januari 2009 21:52 schreef Rigital het volgende:
die is te groot geworden voor fok en dus naar dbb verhuisd...
Sinds een paar weken idd... en moet zeggen dat ik nu het verschil al wel merk. Vaker een "lekkere" spierpijn. en kan die losse apparaten nu ook allemaal al flink wat zwaarder zetten. We gaan overigens altijd met een groepje van 3. Bij oefeningen als BP is een buddy idd wel wenselijk!quote:Op maandag 12 januari 2009 22:10 schreef 16meter het volgende:
[..]
Doe je nu ook BP, squat, DL etc.. babbels?
Ben net een beetje het 'krachthonk' van de gym aan het ontdekken, waar ik eerst alleen apparaten gebruikte. Maar vind dat toch wel oefeningen die je (als beginner) met een buddy of op z'n minst onder begeleiding moet doen. Probleem is dat niet al te veel deskundig personeel is. Wil er wel binnenkort mee beginnen om keiharde vooruitgang te boeken.
ik ook, van Feyenoord. Kost me echt kracht.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |