abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 6 december 2008 @ 18:26:26 #51
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_63808367
quote:
Op zaterdag 6 december 2008 12:30 schreef Breathtaking het volgende:
Dat is ook iets té gemeen voor pakjesavond.
Ik noem dit innovatie.
pi_63808995
Dude, het is je moeder...
Ze zorgt elke avond dat het eten op tafel staat, doet het huishouden en dan ga je haar afkraken in een gedicht...epic fail.
"Academics, people who know the word for coal in seventeen languages but gape and stammer when asked to lay a fire."
pi_63809410
Stuur je ma naar psychiater ofzo ?
pi_63809718
Als je haar nog een keer aan het huilen wil maken moet je d'r dit topic laten lezen.
Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
pi_63810091
ik merk wel dat de meningen nogal verdeeld zijn. De ene vindt het behoorlijk overdreven om te gaan huilen terwijl de andere groep het schrijven van zo'n gedicht van weinig respect vind blijken.
wel apart opzich.
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
pi_63810835
Tja, net wat de traditie is denk ik. Bij de een is sinterklaas een beetje de traditie voor zulke gedichten maar als dat nooit gebeurt in een andere famile kan het vreemd overkomen.

Was je de enige met zo'n gedicht of kregen anderen ook zoiets?

[ Bericht 8% gewijzigd door Adfundum op 07-12-2008 00:05:48 ]
Some weasel took the cork out of my lunch...
pi_63810986
quote:
Op zaterdag 6 december 2008 19:59 schreef eNGine10 het volgende:
ik merk wel dat de meningen nogal verdeeld zijn. De ene vindt het behoorlijk overdreven om te gaan huilen terwijl de andere groep het schrijven van zo'n gedicht van weinig respect vind blijken.
wel apart opzich.
Mijn eerste post was het meest serieus: "Er zit vast meer achter." Wat dat is, who knows...

Aan de andere kant, jij kunt veel beter beoordelen wat de norm is qua humor en kritiek met een knipoog binnen jouw familie dan wij; dus vergelijk het met de gedichten van je vader, moeder, broers en zussen als je die hebt.

Mensen die zeggen dat je dat niet kan maken zijn misschien anders gewend. Ik zou me daar niet veel van aantrekken.
Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
pi_63811050
quote:
Op zaterdag 6 december 2008 20:25 schreef Adfundum het volgende:
Tja, net wat de traditie is denk ik. Bij de een is sinterklaas een beetje de tradietie voor zulke gedichten maar als dat nooit gebeurt in een andere famile kan het vreemd overkomen.

Was je de enige met zo'n gedicht of kregen anderen ook zoiets?
nee de anderen hadden ook wel wat geintjes erin zitten en vorig jaar had ons mam dat bij mij ook dus misschien dat ze zich niet geweldig voelde door stress van het werk ofzo.

zondag nog sinterklaasavond bij m'n vriendin en nou moet ik toevallig ook een gedichtje maken voor schoonmoeder. Kijken ofdat die het wel droog kan houden
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
pi_63811821
quote:
Op zaterdag 6 december 2008 20:33 schreef eNGine10 het volgende:

[..]

nee de anderen hadden ook wel wat geintjes erin zitten en vorig jaar had ons mam dat bij mij ook dus misschien dat ze zich niet geweldig voelde door stress van het werk ofzo.

zondag nog sinterklaasavond bij m'n vriendin en nou moet ik toevallig ook een gedichtje maken voor schoonmoeder. Kijken ofdat die het wel droog kan houden
Hou iig een beetje rekening met de cyclus van je vriendin. Vrouwen kunnen echt onberekenbare wezens zijn, daar weet ik alles van. . En verder nu gewoon een beetje lief zijn tegen je moeder. .
  zaterdag 6 december 2008 @ 21:12:23 #60
234271 Krentenbol.
Lick my currants!
pi_63811917
Groente!
Ben blij dat je moeder voor je kookt, kook jij wel eens voor haar?
pi_63812053
quote:
Op zaterdag 6 december 2008 21:12 schreef Krentenbol. het volgende:
Groente!
Ben blij dat je moeder voor je kookt, kook jij wel eens voor haar?
TS kan best een keer met weinig groente voor zijn moeder koken.
Ik wil wel een lekker stoofrecept geven.
  zaterdag 6 december 2008 @ 21:22:23 #62
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_63812179
quote:
Op zaterdag 6 december 2008 12:36 schreef eNGine10 het volgende:

[..]

dat is zo'n beetje letterlijk de klacht ik snap niet wat daar verkapt aan is....
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  zaterdag 6 december 2008 @ 21:23:09 #63
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_63812200
quote:
Op zaterdag 6 december 2008 12:36 schreef Schunckelstar het volgende:
omg, als zo'n grappen al niet meer kunnen
Ey, waarom kom jij niet meer in het parkietentopic?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_63812490
Denk idd dat er ook meer achter zit en dat dit grapje net de druppel was. Bij ons is mild afzeiken ook wel gebruikelijk en vooral pa kan dat niet altijd even goed hebben om wat voor reden dan ook. Weerhoudt ons niet ervan om 'm toch 'n beetje voor de gek te houden.

M.
Hallon!
  Donald Duck held zaterdag 6 december 2008 @ 21:39:58 #65
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_63812535
'En spullen verplaatsen doe je graag en veel
Opruimen noem je dat maar de Sint ergert zich regelmatig groen en geel'

dat herken ik wel. Dat flikte mijn moeder me ook altijd als ze ging 'opruimen'. Daarna kon ik nooit m'n spullen terugvinden.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
  zaterdag 6 december 2008 @ 22:03:54 #66
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_63812915
quote:
Op zaterdag 6 december 2008 21:39 schreef __Saviour__ het volgende:

dat herken ik wel. Dat flikte mijn moeder me ook altijd als ze ging 'opruimen'. Daarna kon ik nooit m'n spullen terugvinden.
Op mijn werk noemen ze dat archiveren.
pi_63813094
quote:
Op zaterdag 6 december 2008 12:32 schreef de_boswachter het volgende:
Je moeder huilt omdat haar leven 1 grote faal is, en jij maakt er deel van uit. Had ze vroeger toch maar gekozen voor de zoon vd bakker (die nu miljonair is) ipv die stoere boi op zijn vespa ciao die nu moerbouten aandraait op een scheepswerf ( je vader ).
AHAHAHAHHWHAHAHAHAHAHWHHAHWHAHAHAHQWAH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

nee... kutmod
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_63813996
quote:

precies en dan een keer een grapje.. big deal, cry momma
Als ik lach met mijn lul, worden alle vrouwen gul.
Slepen ze me mee, hop naar de wc.
Spoelen maar, wat een mooi gebaar.
pi_63814105
quote:
Op zaterdag 6 december 2008 13:25 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik herken het wel een beetje. Mijn grappen worden vaak ook niet gewaardeerd
Mijne schijnen ook wel eens te ver te gaan.
pi_63814114
Maar zo ver als TS ga ik niet.
  zaterdag 6 december 2008 @ 23:06:56 #71
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_63814133
quote:
Op zaterdag 6 december 2008 23:06 schreef IHVK het volgende:
Maar zo ver als TS ga ik niet.
Meen je dat nou? Vind je dit serieus ver gaan?
pi_63814744
quote:

Herkenbare klacht, maar er een topic over zou ik zeggen...

Vooral vervelend is het als ze je dan ook nog proberen wijs te maken dat je het toch echt zelf ergens neergelegd hebt om dan te "helpen" door te vragen waar ik het missende voorwerp voor het laatst gezien heb
pi_63814906
quote:
Op zaterdag 6 december 2008 12:32 schreef de_boswachter het volgende:
Je moeder huilt omdat haar leven 1 grote faal is, en jij maakt er deel van uit. Had ze vroeger toch maar gekozen voor de zoon vd bakker (die nu miljonair is) ipv die stoere boi op zijn vespa ciao die nu moerbouten aandraait op een scheepswerf ( je vader ).

En dan die mensen in dit topic die zich druk maken om bovenstaande reactie
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
  zondag 7 december 2008 @ 00:45:35 #74
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_63816139
mijn moeder moest ook huilen bij mijn gedicht, alleen meer omdat ik in het gedicht terugkwam op het overlijden van haar moeder. toch voelde ik me wel ongemakkelijk.
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
pi_63816476
quote:
Op zondag 7 december 2008 00:45 schreef Fortitudo het volgende:
mijn moeder moest ook huilen bij mijn gedicht, alleen meer omdat ik in het gedicht terugkwam op het overlijden van haar moeder. toch voelde ik me wel ongemakkelijk.
Dat is mooi van je. .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')