Alvast een TV-tip voor vanavond! De nieuwe show van Najib Amhali. Heb hem zelf in het theater gezien vorig jaar, en hij was weer super.quote:Najib Amhali: Zorg dat je erbij komt
Voorstelling van Najib Amhali. Zijn ontroerende verhalen, grappige anekdotes, waanzinnige muzikaliteit en gevoel voor timing. Dat zijn de ingrediënten die weer zullen zorgen voor een oer-Hollands en humorvol avondje.
Eindelijk een nieuwe Najib dvd! Zorg Dat Je Er Bij Komt is de laatste show waarmee Najib door het hele land voor volle zalen zorgde. 6 december zendt de VARA De show uit op Nederland 1.
De tour voor 'Zorg dat je erbij komt' was volledig uitverkocht. Voor drie shows in de Meervaart waren er in 1 weekend meer dan 150.000 mensen die een kaartje wilden!
Ik weet niet wat er voorderest op tv is, maar zo slecht istie toch niet?quote:
Had een klasgenoot die zijn halve Most Wanted na kon doen, en best goed ook. Dat was dan wel grappig.quote:Op zaterdag 6 december 2008 22:06 schreef SunChaser het volgende:
Het ergste zijn de mensen die hem dan gaan nadoen op straat
Broodje
Hey broodje
Broooooooooooooooodje
Meisje!
Meeeeeeeeeeisje
Hoerrrrrrrr
En dan er zelf keihard dom lachen
Die was echt heel erg jaquote:Op zaterdag 6 december 2008 23:23 schreef IQM het volgende:
Zoals die grap over Marc-Marie Huijbregts: why?
Omdat ze samen bij de Comedy Train zijn begonnen en elkaar altijd in de maling nemen. Net zoals ze dat over-en-weer doen met die Surinaamse cabaretier.quote:Op zaterdag 6 december 2008 23:23 schreef IQM het volgende:
Zoals die grap over Marc-Marie Huijbregts: why?
Ohja, dat viel mij ook op. En daarbij, als je in het theater zit, is een vergissing (al dan niet bewust) misschien nog grappig. Maar op tv werkt dat echt niet.quote:Op zaterdag 6 december 2008 23:26 schreef IQM het volgende:
En blijkbaar is hij er sinds de Indo-faalt-met-kunstgebit-act ook achtergekomen dat de mensen het hardst lachen als de cabaretier een grap maakt en zichzelf ervoor verontschuldigt omdat 'ie 'te slecht' was, de grap juist vergeet of zich zogenaamd verspreekt. Eén keer is het leuk, daarna wordt het gewoon stom.
Ik ben afgehaaktquote:Op zaterdag 6 december 2008 23:31 schreef golfer het volgende:
[..]
Omdat ze samen bij de Comedy Train zijn begonnen en elkaar altijd in de maling nemen. Net zoals ze dat over-en-weer doen met die Surinaamse cabaretier.
Maar goed. als je het niet snapt is cabaret sowieso lastig te volgen en begrijp ik mensen niet die dan toch blijven kijken of er zelfs klaagbaaktopics over openen.
Dan moet je toch wel een enorme loser zijn.
Dat is nog geen reden om dat in de show te verwerken, als het m.i. alles behalve grappig was.quote:Op zaterdag 6 december 2008 23:31 schreef golfer het volgende:
[..]
Omdat ze samen bij de Comedy Train zijn begonnen en elkaar altijd in de maling nemen.
Gast, het achterliggende verhaal (waardoor ik cabaret zou begrijpenquote:Net zoals ze dat over-en-weer doen met die Surinaamse cabaretier.
Maar goed. als je het niet snapt is cabaret sowieso lastig te volgen en begrijp ik mensen niet die dan toch blijven kijken of er zelfs klaagbaaktopics over openen.
Dan moet je toch wel een enorme loser zijn.
Dat ja.quote:Op zondag 7 december 2008 13:57 schreef honda1990 het volgende:
Dat drummen vond ik ook niet echt storend, wat ik jammer vond dat er gewoon geen grappen als met die wokpan waren, man wat heb ik daar om gelachenDat met dat wildplassen vond ik ook gewoon erg leuk, ik heb vaak moeten glimlachen, maar ik heb niet geschaterd wat ik bij bijv. Jochem Myjer dan weer wel doe en wat ik bij Najib ook altijd deed
Ja, op 1 of andere manier was het net niet.quote:Op zondag 7 december 2008 21:36 schreef Symer het volgende:
Freefight vond ik goed, Most Wanted heb ik echt belachelijk vaak gezien, hier ben ik na een half uurtje weggezapt.
Had het idee dat ik naar de deleted scenes van zijn vorige shows zat te kijken die er uit geknipt waren omdat ze niet goed genoeg waren.
Dat was de oudejaarsconference van Wim Kan in 1976quote:Op maandag 8 december 2008 13:14 schreef raptorix het volgende:
In welke show was ook alweer die grap met die koek-koeks klok?
Dat vond ik in de hele show. Er zitten hele leuke stukjes tussen, maar ook echt slechte en/of irritante stukken. Heb het grootste deel nu nogmaals geluisterd en vooral echt alles wat hij met muziek doet vind ik waardeloos en irritant. Is erg jammer, je moet weten wat je kunt en niet kunt. Hij kan alleen drummen en daar kan je gewoon weinig mee in cabaret.quote:Op maandag 8 december 2008 14:20 schreef Loohcs het volgende:
In dat hele stuk 'voor het goede doel in Afrika' zat volgens mij geen één goede grap. "Ik lust jullie eten niet", "diarree in de rimboe is niet handig" en "ik kreeg een kip cadeau"...![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |