quote:
Op zaterdag 6 december 2008 23:31 schreef golfer het volgende:[..]
Omdat ze samen bij de Comedy Train zijn begonnen en elkaar altijd in de maling nemen.
Dat is nog geen reden om dat in de show te verwerken, als het m.i. alles behalve grappig was.
quote:
Net zoals ze dat over-en-weer doen met die Surinaamse cabaretier.
Maar goed. als je het niet snapt is cabaret sowieso lastig te volgen en begrijp ik mensen niet die dan toch blijven kijken of er zelfs klaagbaaktopics over openen.
Dan moet je toch wel een enorme loser zijn.

Gast, het achterliggende verhaal (waardoor ik cabaret zou begrijpen

) doet niks af aan het feit dat zijn hele Marc-Marie-grap gewoon niet grappig was. Heeft niks met 'cabaret begrijpen' te maken, want jouw uitleg (dat ze elkaar goed kennen en in de maling nemen) maakt het nog niet grappiger...
Jij begrijpt het niet dat mensen blijven kijken, omdat ze niet zo snel willen afhaken, omdat ze een cabaretier nog een kans willen geven, aangezien ze meer leuke shows van hem hebben gezien én omdat ze pas een gefundeerde mening kunnen geven mits ze de hele show hebben afgekeken? Wie is hier dan de 'loser'?

En ik opende een klaagbaaktopic, omdat ik me genaaid voelde. Ik ging kijken naar Najib met in mijn achterhoofd zijn stuk voor stuk vorige leuke shows. En deze viel m.i. tegen. Dan lijkt een klaagtopic me best veroorloofd.