Nee hier mee bevredig ik alleen mijn eigen behoefte aan een portie Daniel Bedingfield.quote:Op vrijdag 5 december 2008 22:58 schreef TheaterMaMa het volgende:
HIW dit is WEER zo'n ontzettend verkeerde actie, wat wil je nou dat we je hierom toejuichen?
Jap, ik ben rukken!quote:Op vrijdag 5 december 2008 22:59 schreef MrBrightside het volgende:
Met waar iedereen mee bezig was, of zo.
dat is natuurlijk onzin, dan hoef je er ons toch niet zo mee lastig te vallen?quote:Op vrijdag 5 december 2008 22:59 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Nee hier mee bevredig ik alleen mijn eigen behoefte aan een portie Daniel Bedingfield.
En ik ga hem ook niet delen, dus afblijven!
Ik dacht dat het vrij stond om je eigen OP te maken? Net zoals het voor jou vrij staat een OP te maken over musicals en voor Cairon over soort van spelletjes met vampieren. En Mike-hunt misschien wel zijn acttiefoto's laat zien in de OP.quote:Op vrijdag 5 december 2008 23:09 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
dat is natuurlijk onzin, dan hoef je er ons toch niet zo mee lastig te vallen?
Ja, maar je doet het erom en dat is zo fucking irritant.quote:Op vrijdag 5 december 2008 23:20 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Ik dacht dat het vrij stond om je eigen OP te maken? Net zoals het voor jou vrij staat een OP te maken over musicals en voor Cairon over soort van spelletjes met vampieren. En Mike-hunt misschien wel zijn acttiefoto's laat zien in de OP.
Het staat immers vrij en het is dus aan een ieder wat er mee te doen. Dat is het mooie van vrijheid geven...
Ja dat is zo, maar doen we dat ookquote:Op vrijdag 5 december 2008 23:20 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Ik dacht dat het vrij stond om je eigen OP te maken? Net zoals het voor jou vrij staat een OP te maken over musicals en voor Cairon over soort van spelletjes met vampieren. En Mike-hunt misschien wel zijn acttiefoto's laat zien in de OP.
Het staat immers vrij en het is dus aan een ieder wat er mee te doen. Dat is het mooie van vrijheid geven...
Kijk, ik heb gewoon een ding met Daniel en daar post ik zo af en toe over. Als ik dan de vrijheid krijg een OP aan hem te wijden, tja dan doe ik dat ook!quote:Op vrijdag 5 december 2008 23:23 schreef MrBrightside het volgende:
[..]
Ja, maar je doet het erom en dat is zo fucking irritant.
Hoestie nou in het echt? En is ie nou Homo of nog in de kast?quote:Op vrijdag 5 december 2008 23:28 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Daniel is nog altijd van mij.
[ afbeelding ]
*denkt terug aan de tijden met Daniel op de bank, z'n stripboek vertalend*
Zover ik weet, is hij hetero. Sorry. Maar wel een hele lieve schattige toffe gast. Heb m al zo vaak gezien, toen 2 jaar niet en toen eind vorig jaar weer, en gelijk een knuffel en deze fotoquote:Op vrijdag 5 december 2008 23:30 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Hoestie nou in het echt? En is ie nou Homo of nog in de kast?
Wil jij zeggen dat jij of enig ander aanstoot neemt aan de OP? Alsof überhaupt iemand die ook maar leest...quote:Op vrijdag 5 december 2008 23:29 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Ja dat is zo, maar doen we dat ook
Nee want we houden nog enigzins rekening met elkaar
Heb wel eens andere geluiden gehoord, maar kan me eigenlijk ook niets anders voorstellen dan dat hij een knuffelbeer is.quote:Op vrijdag 5 december 2008 23:31 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Zover ik weet, is hij hetero. Sorry. Maar wel een hele lieve schattige toffe gast. Heb m al zo vaak gezien, toen 2 jaar niet en toen eind vorig jaar weer, en gelijk een knuffel en deze foto
ik neem er zeker aanstoot aan, en mijn eerst volgende OP wordt dus echt zo'n satanistisch epos, vet anti christelijk en aanstootgevendquote:Op vrijdag 5 december 2008 23:31 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Wil jij zeggen dat jij of enig ander aanstoot neemt aan de OP? Alsof überhaupt iemand die ook maar leest...
Hij is ook zeer christelijk enzo.quote:Op vrijdag 5 december 2008 23:33 schreef hierissieweer het volgende:
Heb wel eens andere geluiden gehoord, maar kan me eigenlijk ook niets anders voorstellen dan dat hij een knuffelbeer is.
Maar wanneer brengt hij zijn nieuwe album nou uit?
Ik vond het geniaal, maar ik heb er nu koppijn van gekregenquote:
Ow, daar is ie alquote:Op zaterdag 6 december 2008 00:23 schreef Ang3l het volgende:
Ja die's nog niet voorbij gezwommen
[ afbeelding ]
Wat doet het met jou, waarom jij er aanstoot aan neemt?quote:Op zaterdag 6 december 2008 00:09 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ik neem er zeker aanstoot aan, en mijn eerst volgende OP wordt dus echt zo'n satanistisch epos, vet anti christelijk en aanstootgevend
godverdomme, moet dat nou?quote:Op zaterdag 6 december 2008 00:09 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ik neem er zeker aanstoot aan, en mijn eerst volgende OP wordt dus echt zo'n satanistisch epos, vet anti christelijk en aanstootgevend
Klopt, zijn 2de album heeft inspiratie vanuit het geloof. Zoals in The way, daarin zingt hij dat alles aan verandering onderhevig is en dat jezus het enige constante is.quote:Op zaterdag 6 december 2008 00:17 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Hij is ook zeer christelijk enzo.Geen idee, hij was er toen wel mee bezig.
En mocht ik hieruit concluderen dat het anti-christelijke thema een aanval zou moeten zijn op mij: Ik ven niet christelijk en zal ik ook nimmer worden. Puur vanuit het fijt dat sommige opvattingen van de gevestigde christelijke orde niet overeenkomen met die van mij. Daarbij geloof ik wel dat jezus een boodschap te vertellen heeft, waar ik graag naar wil luisteren.quote:Op zaterdag 6 december 2008 00:09 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 6 december 2008 01:08 schreef MisterO het volgende:
we zijn het niet vaak eens met elkaar he HIW?
Ik niet, ik ga nog een keer sint vierenquote:Op zaterdag 6 december 2008 01:09 schreef Vlarp het volgende:
Wie is er morgen bij Pann in Den Haag!?!!?
*steekt vinger op!* Ik, ikke!!!
Ben je al naar de film geweest?quote:Op zaterdag 6 december 2008 01:14 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Ik niet, ik ga nog een keer sint vieren
Haha, nee maar heb van horen zeggen dat hij leuk was. Collega is geweest met een van mijn ex-groepen.quote:Op zaterdag 6 december 2008 01:15 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ben je al naar de film geweest?
Anders mag je niks vieren!
En daar heb ik wat aan?quote:Op zaterdag 6 december 2008 01:16 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Haha, nee maar heb van horen zeggen dat hij leuk was. Collega is geweest met een van mijn ex-groepen.
Ik ben in een bijdehande bui. en het helpt niet als je zegt dat ik niet zo bijdehand moet gaan doen, want dan blijft ik het juist wel doen...quote:Op zaterdag 6 december 2008 01:13 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Doe eens niet zo bij-de-hand![]()
Zal ik hallo gaan zeggen tegen je?
Vorige keer (lees: Pann in Tilburg) was je met een groepje mensen waar ik niet zo erg vriendjes mee ben, dus toen heb ik geen hoi gezegdquote:Op zaterdag 6 december 2008 01:18 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik ben in een bijdehande bui. en het helpt niet als je zegt dat ik niet zo bijdehand moet gaan doen, want dan blijft ik het juist wel doen...
Maar tuurlijk mag je hallo tegen me zeggen, ik bijt niet. nou heel af en toe..
Welke film?quote:Op zaterdag 6 december 2008 01:15 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ben je al naar de film geweest?
Anders mag je niks vieren!
Goh en bedankt... Ik ben toch wel aardig? Je kon best even hoi tegen mij zeggenquote:Op zaterdag 6 december 2008 01:20 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Vorige keer (lees: Pann in Tilburg) was je met een groepje mensen waar ik niet zo erg vriendjes mee ben, dus toen heb ik geen hoi gezegd
Mietjequote:Op zaterdag 6 december 2008 00:27 schreef MisterO het volgende:
omfg [rec] is echt een te enge film. ik ben nog aan het trillen![]()
Kinderen en handi's dat is toch de doelgroep van de film?quote:
Nee, en het westen van het land ook nietquote:
Niks is engquote:Op zaterdag 6 december 2008 01:33 schreef MisterO het volgende:
[..]
Nee, en het westen van het land ook niet
Another Gay Sequel welquote:
De jaarlijkse Sinterklaas film, waar Vlarp aan mee werktquote:
Oke, *noteert.quote:Op zaterdag 6 december 2008 01:40 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Zo erg ben ik nou ook weer niet hoor, ben gewoon niet zo bang aangelegd
Slapen en uh tv kijken verder staat er niks in de agendaquote:Op zaterdag 6 december 2008 01:44 schreef MisterO het volgende:
[..]
Oke, *noteert.
Ga je nog wat boeiends doen van het weekend?
leuk!!!quote:Op zaterdag 6 december 2008 01:46 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Slapen en uh tv kijken verder staat er niks in de agenda
wij zitten ook nog even na te praten maar voor jouquote:Op zaterdag 6 december 2008 02:54 schreef hierissieweer het volgende:
Ik kan niet slapen.
Hetkomt me wel bekent voor... Wat is het? Is het vroeger ook in NL uitgezonden?quote:Op zaterdag 6 december 2008 03:07 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
wij zitten ook nog even na te praten maar voor jou
of het in NL werd uitgzonden weet ik niet. Het was de afsluiting van de kindertijd op portuguese TV voor kinderen wanneer je naar bed moest. Dat hoor je ook in de tekst.quote:Op zaterdag 6 december 2008 03:09 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Hetkomt me wel bekent voor... Wat is het? Is het vroeger ook in NL uitgezonden?
Omgeving den Bosch lijkt me iets voor Angelquote:Op zaterdag 6 december 2008 03:56 schreef roooosje het volgende:
Hoi
Sorry dat ik zomaar jullie topic binnenknal, maar ik ben op zoek naar een blind date voor een vriendje.
Dus, als je interesse hebt in een 21-jarige Brazilaanse, sarcastische jongeman, pm me.
welke bestemming is het geworden ?quote:Op zaterdag 6 december 2008 03:24 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
of het in NL werd uitgzonden weet ik niet. Het was de afsluiting van de kindertijd op portuguese TV voor kinderen wanneer je naar bed moest. Dat hoor je ook in de tekst.
en het vliegtuig gaat over een paar uur, moet echt slapen
nee hoor die blijft maar mooi in de lichtstad den bosch is mijm achtertuinquote:Op zaterdag 6 december 2008 04:22 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Omgeving den Bosch lijkt me iets voor Angel
Gooi 'm nou niet meteen voor de Wolvenquote:Op zaterdag 6 december 2008 04:22 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Omgeving den Bosch lijkt me iets voor Angel
...en dat helpt mij van mijn verveling af hoe precies?quote:Op zaterdag 6 december 2008 11:31 schreef Ang3l het volgende:
Ik ben begonnen in het Clanbook van de Ventrue's, maar dan de Requiem editie. Best leuk geschreven! Is niet echt een regelboek, maar meer een soort van verzameling van interviews en documenten en brieven van "echte" Vampieren.
ja maar dat is handmatig... dat telt niet.quote:Op zaterdag 6 december 2008 11:44 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb je gister al geholpen
quote:Op zaterdag 6 december 2008 11:45 schreef Cairon het volgende:
[..]
ja maar dat is handmatig... dat telt niet.
Dat was waarschijnlijk de pun, maar ;t ging ergens anders over.quote:
Als het een vraag was dan kan het antwoord ook "nee" zijn!quote:Op zaterdag 6 december 2008 12:36 schreef Ang3l het volgende:
WHAAAAH, of ik ineens om 13:15 kan komen i.p.v. 14:00
45min in mijn strakke schema weg![]()
en als je "zo'n strak schema" hebt, wat je planning opeens flink inkort......quote:Op zaterdag 6 december 2008 12:40 schreef Pjederdy het volgende:
[..]
Als het een vraag was dan kan het antwoord ook "nee" zijn!.
Mijn "strakke schema" bestond uit rustig opstaan, zonnebank, douchen, warmtelamp op schouder en alvast rekken en strekken, ontbijten en aankleden. Veel van die dingen kunnen nog wel tegelijk (nu: eten, warmtelamp en fokken). ZO moeilijk is fokken niet voor me da ik 't niet in een multitask kan gooien hoorquote:Op zaterdag 6 december 2008 12:43 schreef Cybart het volgende:
[..]
en als je "zo'n strak schema" hebt, wat je planning opeens flink inkort......
heb je ook de tijd over om dit even op Fok te komen melden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |