abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63808377
quote:
Op zaterdag 6 december 2008 17:54 schreef DJMO het volgende:

[..]

er is nog een zwangere die over tijd loopt he
Fuente heeft tussendoor nog wel paar keer gepost, zonder opmerkingen dat het rommelde ofzow. Dus daar loopt het (nog) niet zo'n vaart denk ik. Al kan het snel gebeurd zijn natuurlijk
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_63808438
Owjah S_oepstengel wat fijn dat de echo goed was, en leuk een jongen!
Jij ook alweer 20 weken gaat ook hard zeg!
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_63808671
quote:
Op zaterdag 6 december 2008 17:43 schreef Burdie het volgende:

[..]

Nixxx komt vanavond een update geven, tot die tijd kunnen jullie even je F5-knop wat rust geven .
Hoe laat vanavond eigenlijk? Want het is al 6 uur geweest dus in feite is het al avond

Micha viert vanavond zijn verjaardag trouwens, zou ik ermee wegkomen de hele avond op F5 te drukken?
©Dumbo
pi_63809276
quote:
Op zaterdag 6 december 2008 18:01 schreef DJMO het volgende:
nou je het zegt BE, ik dacht eerst dat die van Nijna was ik had niet op zitten wie hier echt als laatste had gepost ..
Volgens mij heb ik een avater gemist... maar blijkbaar leek 'ie op die van mij...

Vanaf hoe laat kunnen we weer F5-en...?! En Tex, dat kan best hoor...
Fake it till you make it...
  zaterdag 6 december 2008 @ 19:26:09 #85
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_63809403
quote:
Op zaterdag 6 december 2008 19:18 schreef Nijna het volgende:

[..]

Volgens mij heb ik een avater gemist... maar blijkbaar leek 'ie op die van mij...

Vanaf hoe laat kunnen we weer F5-en...?! En Tex, dat kan best hoor...
Psst Nijna het ging om deze:
Make love, not war ☮
pi_63809641
Oh ja dat lijkt inderdaad wel, qua kleurtjes, kan me de verwarring voorstellen
  zaterdag 6 december 2008 @ 19:42:57 #87
108648 cattie
lieve moeder
pi_63809712
Soepstengel, gefeliciteerd met de goede echo en leuk dat je een jongen krijgt!

Reinhilde is dus al bevallen, ik ben benieuwd naar het bericht van Nixxx!!

Mijn buik is vandaag beschilderd.
pi_63809898
Cattie, foto's?

En ik ben zo benieuwd naar Reinhilde! Vanavond een update? Dan is ze vast echt bevallen
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  zaterdag 6 december 2008 @ 19:52:37 #89
108648 cattie
lieve moeder
pi_63809911
Foto's volgen na de bevalling!
pi_63810031
quote:
Op zaterdag 6 december 2008 19:52 schreef cattie het volgende:
Foto's volgen na de bevalling!
Ben heel benieuwd!!
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  zaterdag 6 december 2008 @ 20:02:54 #91
593 sjak
Juffie Bloem
pi_63810181
Het is nu toch avond. Ik wil nieuws....
Lekker douchen!
pi_63810366
ongeduldig is
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  zaterdag 6 december 2008 @ 20:11:17 #93
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_63810399
quote:
Op zaterdag 6 december 2008 20:02 schreef sjak het volgende:
Het is nu toch avond. Ik wil nieuws....
Beetje geduld joh, de avond is nog lang .
KuikenGuppy
pi_63810573
Pfff zelfs ik krijg er de zenuwen van .
Tap tap tap
  zaterdag 6 december 2008 @ 20:26:25 #95
186094 Floria
Ghost of shark
pi_63810874
Oh wat zal Reinhilde genieten van onze ongeduldigheid!
Do you feel helpless, anxxious, malcontent, pissed off at the government, antisocial, anarchistic and seriously fatalisitic?
pi_63811073
quote:
Op zaterdag 6 december 2008 20:26 schreef Floria het volgende:
Oh wat zal Reinhilde genieten van onze ongeduldigheid!
Ik denk dat ze meer geniet van wat anders
She said you can paint your sky any colour
And you can paint your dark as dark as you need
And you can paint your light as light as you please
It's all up to you
  zaterdag 6 december 2008 @ 20:39:07 #97
186094 Floria
Ghost of shark
pi_63811174
Ach dit is toch mínstens net zo leuk!
Do you feel helpless, anxxious, malcontent, pissed off at the government, antisocial, anarchistic and seriously fatalisitic?
  † In Memoriam † zaterdag 6 december 2008 @ 20:52:38 #98
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_63811443
Nixxx komt vast niet voor 22.00 uur online
einde bezoektijd voor partners op de kraamafdeling
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
pi_63811509
jeetje, duurt lang...
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  zaterdag 6 december 2008 @ 21:14:55 #100
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_63812002
quote:
Op zaterdag 6 december 2008 17:43 schreef Burdie het volgende:

[..]

Nixxx komt vanavond een update geven, tot die tijd kunnen jullie even je F5-knop wat rust geven .
Joh Burd

Je had het ook mogen posten hoor nu heb je alle hennetjes nog langer in spanning laten zitten..

hier dus de UPDATE

Reinhilde is vanochtend om 11:15 bevallen van een heeeeeel lief rustig klein frummeljongetje met lange vingers!
Thomas Pieter Jan Maurits Alexander X. weegt 3770 gram en is gehaald met een keizersnede.

Zo, dat was het de samenvatting, nu ga ik de details uittikken in een edit op deze post.

Het begon op donderdag, ik weet niet precies wat Reinhilde allemaal nog gepost heeft sindsdien dus ik vertel het hele verhaal maar.

Donderdagavond zitten we samen op de bank tv te kijken, R heeft al pijnlijke krampen sinds de middag, maar het wordt steeds erger en regelmatiger. Vanaf een uur of 9 de weeen bijhouden op een papiertje, vanaf 11 uur komen ze om de 3-4 minuten dus om half 1 de verloskundige gebeld. Die kwam langs even kijken en voelen bleek nog steeds weinig ontsluiting 1-1,5 cm. bij inwendig voelen tijdens weeen leek de baarmoedermond niet echt mee te werken dus ze dacht dat het indalingsweeen waren en dat thomas zich weer uit en ingedaald had. Na een tijdje meegekeken te hebben overlegd wat wijsheid was, de pijn was zo heftig dat er van slaap echt niets terecht zou komen en die rust zou wel nodig zijn voor de bevalling om energie te sparen.
Dus..
NAcht van donderdag op vrijdag wij naar het ziekenhuis. Daar zoals standaard aan de ctg en voelen, was er nog steeds evenveel onsluiting en thomas deed het nog goed. R kreeg toen een prik in haar been met petidine? een verdovend middel wat de scherpte van de weeen afhaalt. Er werd een klapbed naast gezet waar ik mocht slapen en zo hebben we de nacht doorgebracht. Door alle onderzoeken was het wel tegen 4 uur dat we eindelijk eens gingen slapen. Half stoned heeft R toch wat slaap kunnen pakken en ik ook.
Vrijdagmorgen...
Eigenlijk hadden we een afspraak voor onderzoek op vrijdagmiddag, maar omdat we er toch waren werd dat wat naar voren verschoven.. slecht nieuws, omdat het niet doorzette en er nog zo weinig ontsluiting was werden we weer naar huis gestuurd met een slaappiletje om de volgende nacht door te komen. Grote deceptie... het was weer niet begonnen, weer zoveel pijn en weinig resultaat. (Ps R lag af en toe echt dubbel van de pijn tijdens weeen, maar bleef ze goed opvangen met de ademhaling die ze op yoga geleerd had.... ik heb plotseling een heel gezond respect voor bevallen gekreggen en ben blij dat ik dat niet hoef mee te maken, ben heel trots op mijn sterke vrouw hoe ze zich daaronder gehouden heeft, niet alleen die nacht maar de hele rest van de bevalling ook, maar daar kom ik zo aan toe)
dus... vrijdag aan het begin van de middag weer naar huis gestuurd.. weeen waren iets onregelmatiger geworden maar nog wel pijnlijk. Ik had eigenlijk de middag vrij genomen van werk, maar dat was dus de ochtend geworden.. omdat ik niet zoveel vrije dagen meer over had toch maar op vrijdagmiddag gaan werken ( *kuch* werken.. met een half slapend hoofd en bezorgd om R op kantoor aanwezig zijn dekt de lading beter.) Vanwege sinterklaas mochten we eerder weg dus was ik ook vroeger thuis.. loop ik de trap op en hoor ik al heftig gepuf en gekreun voordat ik boven ben.. ik meteen de slapakamer in en daar ligt R op bed weer dubbel van de pijn. Even een paar weeen aangekeken en meegepuft en toen besloten dat dit echt niet goed was zo dus de verloskundige weer gebeld. Die was er gelukkig weer heel snel. Na toucheren bleek dat er eigenlijk weer nauwelijks ontsluitng bij was, maar ze zag ook dat met zoveel pijn het niet te doen was, dus besluit genoemn, we gaan naar het ziekenhuis voor een pijnbestrijdingsconsult, met keuze uit : weer een petidine prik, een pca pomp waarbij je zelf kunt doseren of de ruggeprik. In het ziekenhuis eerst weer aan de ctg en daarna overleggen.. de verloskundige en arts vonden allebei de ruggeprik het meest verstandig omdat dat eigenlijk het enige is dat de pijn "bijna" volledig wegneemt en de gedachte was dat er nog lang te gaan was omdat de ontsluiting er nog steed niet eecht was.. ja ondertussen ongeveer 3 cm.
Nu is mijn herinnering een beetje vaag over de volgorde van wat er gebeurde, maar ik denk dat eerst de vliezen doorgeprikt werden om hartslag en toco meting intern in t brengen, daarna de anesthesiste pas met ruggeprik. Toen de vliezen geprikt werden zag ik dat het groen was en de gynaecoloog zei ook dat thomas gepoept had dus dat sowieso het ziekenhuis over ging nemen. Daarna kwam geloof ik de anesthesiste die de ruggeprik zette. Hallelujah wat een goed spul is dat zeg!! Waar R voor de ruggeprik krom lag van de ppijn was het na de ruggeprik "ik voel wel een licht krampje maar niet echt erg" ..nou gelukkig maar want dat hadden we nog hard nodig... maar ik loop weer vooruit.
Vrijdagavond, pakjesavond.. de verloskundige heeft gedag gezegd, R ligt in bed met ruggeprik, en intern ctg en ondertussen ook een infuus met weeenopwekker, (infuus was voor de ruggeprik al gezet trouwens om vocht toe te dienen) ik lig in een bed ernaast. Weeen komen heel regelmatig om de 5 minuten eigenlijk, verpleegkundige komt af en toe kijken en de arts-assistente ook. na verloop van tijd trekken de pijnen van de weeen omhoog tot boven het stuk dat door de ruggeprik is verdoofd, weer pijn dus, maar wel de scherpe randen eraf. Volgende probleem... als de weeenopwekkers snel druppelen dan rijgen de weeen zich aaneen en is er geen ademmogelijkheid meer tussen en ook thomas reageert daarop door af en toe te stressen en lage hartslag.. dan gaan de weeenopwekkers weer uit.. en zakken de weeen weer af naar langere tussenpozen. Gedurende denacht heeft de arts-assistente twee keer wat bloed afgenomen van het hoofdje om de zuustofsaturatie te meten... die was wel telkens goed. Dit was echt een heel erg zware nacht want R heeft alleen telken een paar minuutjes doezelen tussen de weeen kunnen pakken omdat ze wakker werd tijdens de wee. Aan het eind van de nacht was de ontsluiting wel verder gevorderd to ~7 cm.
zaterdagochtend de gynaecoloog weer aan bed.. nog te weinig ontsluiting en R was ondertussen zo uitgeput dat er besloten werd tot een keizersnee ook omdat thomas het toch steeds minder lekker kreeg en sterk reageerde op weeen. R was heel opgelucht toen dat besluit was genomen en ik ook! we hebben nog samen de laatste weeen weggepuft en toen werd ze voorbereid ..ik mocht ondertussen in een kantoortje met twee operatie assistenten gaan wachten in mijn operatiepak met rode muts op. (ps Rob, Ingrid, jullie kantoortje ziet er echt mooier uit met alle bureaus en planken op dezelfde hoogte! pps, jullie lijken wel een getrouwd stel! ) Toen mocht ik er weer bij, ik kreeg een stoeltje bij R's hoofd en de operatie begon.. allerlei rare geluiden van de andere kant van het laken en toen zei de anesthesist, ga maar staan dan kan je zien hoe je zoontje geboren wordt.
En daar was ie dan, eerst zijn hoofdje door de snede en toen in een paar seconden de rest, onze zoon mooi rood en huilend . Hij werd naar een aangrenzend kamertje gebracht voor een check en schoonmaken en ik mocht daar ook heen.. wat een lief lief klein ventje met alles erop en eraan, een punthoofd van zo lang in het geboortekanaal zitten en vervellende handjes en voetjes van zo lang in vruchtwater liggen, maar zo mooi! Hij was ook al meteen vrij rustig en helemaal niet huilerig. symbolisch mocht ik het laatste stuk navelstreng afknippen en toen werd hij even naar R's hoofd gebracht zodat ze hem kon zien. Later zei ze dat dat echt heel raar was en dat ze hem niet zo goed kon zien omdat het dekentje ervoor zat en haar bril niet goed zat.. en toen was hij meteen weg voor haar terwijl zij nog gehecht werd enz. Ondertussen ging iik met thomas naar de babykamer, daar werd hij gewogen en kon ik even rustig met hem zitten en vasthouden. ondertussen ook de familie gebeld, en na drie kwartiertjes mochten we naar R die in een kamer aan de andere kant van de gang gelegd was..
De blik dat ze hem zag en op haar borst kreeg vergeet ik nooit meer, zo gelukkig daarna samen gezeten en genoten van onze jongen.. familie op de hogote gesteld van de bezoektijden en die kwamen 's middags en 's avonds langs. ook twee keer aangelegd vor voeding en dat ging ook al heeft hij niet zo lang gedronken. Hij slaapt echt veel en is helemaal niet huilerig, voor hem is het natuurlijk ook zwaar geweest. hij heeft wat donker haar met een beetje krullen een heel leuk kinnetje en lange vingers die hij heel veel voor zijn gezichtje en mond houdt net als bij alle echo's die we van hem gezien hebben.
Eigenlijk was dit het wel... R ligt nu nog in het zieknhuis en moet een week blijven, en ik ben nu thuis.. net wat boterhammen en een glas wijn op, zometeen douchen en in bed crashen. Foto's zijn er heel veel gemaakt al en die staan allemaal leuk op de camera die R nu nog heeft in het ziekenhuis, die verschijnen vanzelf ook hier.

Iedereen hier ook erg bedankt voor de steun die R en ik hebben gevoeld van jullie, moeders, aanstaande moeder en rammelaars, . En de nachtdienst verpleegkundigen/artsen/etc zijn ook geweldig geweest!

welterusten iedereen!

[ Bericht 81% gewijzigd door nixxx op 06-12-2008 22:17:40 ]
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zaterdag 6 december 2008 @ 21:16:01 #101
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_63812021
Gefeliciteerd met Thomas
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_63812032
quote:
Op zaterdag 6 december 2008 21:14 schreef nixxx het volgende:

[..]

Joh Burd

Je had het ook mogen posten hoor nu heb je alle hennetjes nog langer in spanning laten zitten..

hier dus de UPDATE

Reinhilde is vanochtend om 11:15 bevallen van een heeeeeel lief rustig klein frummeljongetje met lange vingers!
Thomas Pieter Jan Maurits Alexander X. weegt 3770 gram en is gehaald met een keizersnede.

Zo, dat was het de samenvatting, nu ga ik de details uittikken in een edit op deze post.
Gefeliciteerd!
  Jubileum moderator zaterdag 6 december 2008 @ 21:16:26 #103
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_63812039
Joehoe gefeliciteerd
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  zaterdag 6 december 2008 @ 21:16:37 #104
56471 pinquit
oh my lama!
pi_63812043
daar is ie dan eindelijk!!
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  zaterdag 6 december 2008 @ 21:16:52 #105
35189 Troel
scherp en bot
pi_63812051
Gefeliciteerd
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zaterdag 6 december 2008 @ 21:17:15 #106
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_63812061
fijn dat t vanmorgen is gebeurd trouwens
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  zaterdag 6 december 2008 @ 21:17:15 #107
230664 bumbaloe
noninoninoni
pi_63812062
Zelfs ik heb dit gevolgd vanaf de zijlijn! Gefeliciteerd Reinhilde en Nixxx. En volgens mij winnen jullie de Award voor langste naam ook
Gefeliciteerd beide!
bumba baloe, waar is die kleine clown?
  zaterdag 6 december 2008 @ 21:18:26 #108
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_63812089
Jaaaaa!!! Gefeliciteerd Reinhilde en Nixxx met Thomas met de koninklijke namen. Geniet ze!
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_63812094
Yeah dus toch!
Geweldig!
Van harte gefeliciteerd Reinhilde en Nixx!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  zaterdag 6 december 2008 @ 21:20:42 #110
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_63812137
Jaaaaaa, eindelijk!
Reinhilde en Nixxx: hartelijk gefeliciteerd met de geboorte van jullie ZOON
.... met gevoel voor drama....
pi_63812230
Jaaaaa de update hihi

Gefeliciteerd met jullie zoon Reinhilde en Nixxx
enne krijgen we ook foto's??

Reinhilde ik hoop dat je snel weer naast je bedje kunt staan
pi_63812232
daar is hij dan eindelijk. Hij heeft papa en mama wel lang laten wachten. Gefeliciteerd!
  † In Memoriam † zaterdag 6 december 2008 @ 21:24:23 #113
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_63812242
Thomas
Reinhilde en Nixxx, gefeliciteerd!
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
pi_63812278
Reinhilde en Nixx, gefeliciteerd met jullie zoon Thomas

Hopelijk hersteld Reinhilde snel van de keizersnede en zijn ze snel bij je thuis!
pi_63812288
Jaaa! Hij is er, eindelijk!! En mooi een dagje NA 5 december! Reinhilde en Nixxx gefeliciteerd met jullie kleine held!
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_63812294
Reinhilde en Nixx, van harte gefeliciteerd met Thomas!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  zaterdag 6 december 2008 @ 21:28:50 #117
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_63812320
Joepie! Gefeliciteerd met jullie zoon! Geniet ervan!
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
  zaterdag 6 december 2008 @ 21:29:14 #118
108648 cattie
lieve moeder
pi_63812327
Reinhilde en Nixxx van harte gefeliciteerd met de geboorte van Thomas!
Ik ben wel benieuwd naar het verhaal, volgens mij heeft het allemaal nogal lang geduurd en dan ook nog een ks... Hoe is het met Reinhilde?
  zaterdag 6 december 2008 @ 21:30:52 #119
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63812351
Gefeliciteerd Reinhilde en Nixxx! Eindelijk is ie er!
pi_63812363
Reinhilde en Nixxx, van harte gefeliciteerd met jullie mannetje Wat een prachtige namen
Sara
Merel
Ukje
  zaterdag 6 december 2008 @ 21:31:47 #121
186094 Floria
Ghost of shark
pi_63812367
Hoera! Hoera! Hoera!
Gefeliciteerd Reinhilde en Nixxx, 't werd tijd! (ennuh, yay goed geraden, een zoon!).

Ik hoop dat het ondanks de keizersnee een positieve ervaring was. Een dikke zoen voor de kersverse ouders!
pi_63812383
Reinhilde en Nixxx gefeliciteerd! Mooie datum.
  zaterdag 6 december 2008 @ 21:34:05 #123
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_63812417
Thomas ! Van harte, nixxx en reinhilde .
KuikenGuppy
pi_63812430
Gefeliciteerd Nixx en Reinhilde
pi_63812434
Woei! Gefeliciteerd Reinhilde en Nixx! En Thomas vind ik zoo´n mooie naam
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_63812479
Reinhilde en nixxx, gefeliciteerd met jullie zoon
  zaterdag 6 december 2008 @ 21:38:02 #127
144006 chacama
Ondernemend!
pi_63812493
na lang wachten, krijgen wij dan ook eindelijk de kans om jullie oprecht te feliciteren.

Geniet van jullie kleine Thomas. En ik hoop dat Reinhilde goed opknapt na de keizersnee.
  zaterdag 6 december 2008 @ 21:38:21 #128
20436 Jambo
Hakuna Matata
pi_63812496
Reinhilde en Nixxx, van harte gefeliciteerd met de geboorte van Thomas. Heel veel geluk met z'n drietjes.
Ik word er wel es mismoedig van dat ik, wat ik voel, niet zeggen kan. (Toon Hermans)
  zaterdag 6 december 2008 @ 21:38:33 #129
593 sjak
Juffie Bloem
pi_63812501
Reinhilde en Nixxx, gefeliciteerd!

Thomas, welkom op deze wereld.
Lekker douchen!
pi_63812602
Ja! Eindelijk is hij er. Gefeliciteerd Reinhilde en nixxx natuurlijk ook
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_63812604
Gefeliciteerd met jullie zoontje, eindelijk dan he !!
  zaterdag 6 december 2008 @ 21:46:21 #132
55928 Suzziieee
Don't fear the reaper!
pi_63812642
Gefeliciteerd!! Wat een mooie lange naam heeft ie gekregen
pi_63812647
Reinhilde en Nixxx, gefeliciteerd met Thomas!
She said you can paint your sky any colour
And you can paint your dark as dark as you need
And you can paint your light as light as you please
It's all up to you
  zaterdag 6 december 2008 @ 21:50:57 #134
24188 Belana
kloon van belana
pi_63812706
reinhilde en Nixxx van harte gefeliciteerd met Thomas!
stormy waters...
sailin'
pi_63812744
Jeej daar is ie eindelijk!!

Reinhilde en Nixx gefeliciteerd met jullie zoon!!! Nu kan het echte genieten beginnen!!
Leuke naam Thomas en een hoop andere namen!
  zaterdag 6 december 2008 @ 21:55:05 #136
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_63812775
Jaaah eindelijk! Reinhilde en nixxx gefeliciteerd!
©Dumbo
  zaterdag 6 december 2008 @ 21:57:06 #137
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_63812810
Van harte gefeliciteerd met jullie zoon Reinhilde en Nixxx Wat een prachtige namen is hij (gedeeltelijk) vernoemd? Heel veel geluk en een spoedig herstel van de ks.
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_63812917
Reinhilde en Nixxx van harte gefeliciteerd met jullie zoon
Wat een mooie namen

Ik hoop dat moeder en zoon het goed maken verder, ondanks de keizersnede!
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_63813010
Reinhilde en nixx, eindelijk is hij daar jullie zoon . Wat een geduld hebben jullie moeten hebben, wens Reinhilde een voorspoedig herstel en geniet van jullie Thomas
pi_63813065
gefeliciteerd
mama van 3 kids!
  zaterdag 6 december 2008 @ 22:16:39 #141
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_63813148
Gefeliciteerd Reinhilde en Nixxx!
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
  zaterdag 6 december 2008 @ 22:16:40 #142
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_63813150
Gefeliciteerd Reinhilde en Nixxx
18-11-2008 Maarten Alexander
  zaterdag 6 december 2008 @ 22:18:15 #143
177580 maffemuts
Maf en mutsig
pi_63813178
Reinhilde en Nixx van jarte met jullie zoon Thomas
Thomas wat goed van je ter wereld komen precies op je verjaardag geniet maar fijn van je trotse pappa en mamma.
N zware bevalling dus maar n mooi resultaat! slaap lekker

[ Bericht 14% gewijzigd door maffemuts op 06-12-2008 22:23:16 ]
Gewoon n stuiterballetje
http://youtu.be/JI-o25K6B-E
pi_63813306
Reinhilde & Nixx van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie ongetwijfeld prachtige zoontje!
Mama van 2 stengeltjes!
..YANA..
..JAMIE..
  zaterdag 6 december 2008 @ 22:27:20 #145
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_63813353
en de update staat er nu ook
Zwangerschap en geboorte deel 422
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
pi_63813418
jaaaaaaaaaaaaa Reinhilde en Nixxx gefeliciteerd met Thomas.. wat een gedoe zeg, gelukkig dat nu alles goed is
http://elinhuijboom.punt.nl/
wanna rub mah puppeh?!
pi_63813438
Fuente dan?
http://elinhuijboom.punt.nl/
wanna rub mah puppeh?!
pi_63813472
Eindelijk is hij er!! Reinhilde en nixx gefeliciteerd met jullie zoon
  zaterdag 6 december 2008 @ 22:35:46 #149
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_63813515
Ach Reinhilde en Nixx, wat een verhaal. Maar van harte gefeliciteerd met jullie vast prachtige zoon
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  † In Memoriam † zaterdag 6 december 2008 @ 22:36:18 #150
43556 miss_dynastie
pi_63813522
Jee wat een verhaal reinhilde en nixxx ... heel hartelijk gefeliciteerd met jullie zoontje en een voorspoedig herstel gewenst
  zaterdag 6 december 2008 @ 22:37:25 #151
24188 Belana
kloon van belana
pi_63813542
jezus wat een verhaal nixxx...
dat is een aardige klote bevalling geweest zeg! Gelukkig hebben jullie een gezond mannetje eraan over gehouden doem maar snel een fotootje
en slaap lekker!
stormy waters...
sailin'
pi_63813557
Reinhilde en Nixx gefeliciteerd emt de geboorte van Thomas! Het heeft wel ff geduurd voordat er aktie was zeg! Voorspoedig herstel gewenst voor Reinhilde!
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_63813584
Och wat een verhaal
Wat fijn dat alles goed is met Thomas maar wat rot dat het nog zo lang en moeizaam heeft moeten zijn... Ik hoop dat Reinhilde snel weer thuis is en zich ook snel weer fit genoeg voelt zodat jullie lekker met zn drietjes kunnen genieten in Mons toch? Mons??
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_63813604
wat heeft ze het zwaar gehad zeg. Petje af hoor
pi_63813623
Gefeliciteerd met Thomas! Wat een bevalling, krijg er gewoon kippevel van.
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
pi_63813858
Brrr wat een zware en heftige bevalling, maar wat fijn dat je niet nog langer zo door hoefde en dat het een keizersnede is geworden. (ik hoop dat je dat zelf ook zo ervaart natuurlijk)

Reinhilde en Nixx ga lekker genieten van jullie kerel Thomas, van harte gefeliciteerd met jullie kleine wondertje!
Mama van Isa en Ties
  zaterdag 6 december 2008 @ 22:55:44 #157
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_63813876
Reinhilde & Nixxx, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon!
I'm so glamourous I piss glitter!
  zaterdag 6 december 2008 @ 22:56:17 #158
11682 Moonah
Jolie femme
pi_63813888
Hoera! Van harte Nixxx en Reinhilde!
Veel sterkte met het herstel en veel geluk met jullie drietjes.
Is Thomas vernoemd naar het halve koningshuis?
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  zaterdag 6 december 2008 @ 22:59:14 #159
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_63813940
Reinhilde en nixxx gefeliciteeeeeerd!
pi_63814024
Reinhilde en Nixxx gefeliciteerd met jullie zoon . Wat een prachtige naam en zeer veel respect voor Reinhilde . En voor de verse dappere papa .
Tap tap tap
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')