Iets zegt me dat haar gedachtegang iets anders werkt.quote:Op zaterdag 6 december 2008 08:23 schreef Troel het volgende:
Ik zou als ik Reinhilde was nog lekker even wachten met de melding van de geboorte
Ze pakt lekker gewoon terug omdat er zo gezeurd werd dat zij niet mocht zeuren dat ze graag wilde bevallen
En ik geef haar groot gelijk
Nixxx is de eigenlijke FOK!ker van de 2, zo is zij hier ook gekomen, dus posten hier zou hij toch echt wel moeten kunnen.quote:Op zaterdag 6 december 2008 08:40 schreef Estrys het volgende:
Het komt vanzelf wel. Nixx was geen computernerd toch?Dus geduld dames
Ik weet zeker dat die van mij jullie de halve bevalling live mee laat maken, als het mocht zou die nog een livestream opzetten ook*Webcam verstoppen gaat*
Ik bedoelde dat ie wel wat anders aan zijn hoofd heeft als deze ongeduldige dames op de hoogte houden, als die van mij een dag geen computer heeft aangeraakt MOET er wel iets ergs aan de hand zijn. Die heeft de laptop in zijn eigen ziekenhuistasje zittenquote:Op zaterdag 6 december 2008 08:45 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Nixxx is de eigenlijke FOK!ker van de 2, zo is zij hier ook gekomen, dus posten hier zou hij toch echt wel moeten kunnen.
van de andere kant, degene die haar tot geduld probeerde te manen zitten nu enorm de dingesen of t kindje er al isquote:Op zaterdag 6 december 2008 08:32 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Iets zegt me dat haar gedachtegang iets anders werkt.
En het was tenslotte ook maar een handje vol mensen dat haar tot geduld probeerde te manen.
quote:Op zaterdag 6 december 2008 10:54 schreef Ynske het volgende:
[..]
van de andere kant, degene die haar tot geduld probeerde te manen zitten nu enorm de dingesen of t kindje er al is
Me too! En ik vind het een beetje onzinnig dat anderen het telkens nodig vinden om op te rakelenquote:Op zaterdag 6 december 2008 11:39 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik hoop gewoon heel erg dat ze al bevallen is, en vooral dat alles goed gegaan is.
ik ben aan het schoonmaken, opruimen, afwassen.. alles lekker in mijn nachthemd.. maar wel met de gordijnen open, staat mijn schoonvader ineens binnenquote:Op zaterdag 6 december 2008 11:59 schreef Brighteyes het volgende:
Nou, dan maar iets anders doen om de tijd te verdrijven.
Hoe is het met de prille dames? Maandag een paar echo's toch? miss_sly en rabsadani dacht ik?
Is het nog een beetje uit te houden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |