kan ook nietquote:Op maandag 8 december 2008 15:52 schreef pberends het volgende:
[..]
Denk niet dat we in 1 streep naar de 270-300 punten gaan.
Misschien krijgen we een vroege eindejaarsrally... ik vertrouw het allemaal iig voor geen meter.quote:Op maandag 8 december 2008 15:53 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
kan ook niet
want daarvoor hebben we nog teveel dagen tot aan de kerst
Goh, wat een bericht van RTL Z dit.quote:laatst gewijzigd: 08-12-2008 15:48
Wall Street opent hoger
Ook op Wall Street hebben beleggers er zin in. Zowel de Dow als de Nasdaq staan hoger.
Dow Jones
De Dow Jones staat kort na opening 2,7% hoger op 8865,20 punten.
Nasdaq
De Nasdaq opende eveneens hoger. De technologie-index staat na een kwartier handelen 2,9% hoger op 1553,27 punten.
Herstel tot 300 -- 320 lijkt me wel mogelijk en redelijkquote:Op maandag 8 december 2008 15:53 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
kan ook niet
want daarvoor hebben we nog teveel dagen tot aan de kerst
Waarom blijf je nu proberen met die sprinters? Neem nu eens aan van een "oude rot" dat je als particulier het aflegt tegen de insight, netwerk en transactiekosten van de pro's. Je kunt best een bepaalde tijd geluk hebben, maar op termijn echt niet.quote:Op maandag 8 december 2008 15:56 schreef pberends het volgende:
[..]
Misschien krijgen we een vroege eindejaarsrally... ik vertrouw het allemaal iig voor geen meter.
Heb nog steeds geen nieuwe sprinter-positie ingenomen.
Transactiekosten?quote:Op maandag 8 december 2008 16:07 schreef LXIV het volgende:
[..]
Waarom blijf je nu proberen met die sprinters? Neem nu eens aan van een "oude rot" dat je als particulier het aflegt tegen de insight, netwerk en transactiekosten van de pro's. Je kunt best een bepaalde tijd geluk hebben, maar op termijn echt niet.
Transactiekosten zijn nu even geen issue, dus een edge heb je nu sneller. Dit doe je toch ook maar voor een bepaalde tijd? Zodra je het geld hebt, koop je de 'echte' aandelen, want beleggen in sprinters/turbo's is beleggen in diezelfde aandelen met geleend geld.quote:Op maandag 8 december 2008 16:07 schreef LXIV het volgende:
[..]
Waarom blijf je nu proberen met die sprinters? Neem nu eens aan van een "oude rot" dat je als particulier het aflegt tegen de insight, netwerk en transactiekosten van de pro's. Je kunt best een bepaalde tijd geluk hebben, maar op termijn echt niet.
Die pro's bleken dit jaar niet erg pro te zijn. Deze markt is zo volatiel dat het elke keer keihard omhoog en omlaag gaat. Ideaal voor mensen die af en toe met sprinters een kansje wagen.quote:Op maandag 8 december 2008 16:07 schreef LXIV het volgende:
[..]
Waarom gebruik je het tijdstip en je voorlopige winst niet om gewoon long te gaan op een aantal kwaliteitsaandelen? Geloof me, daar krijg je geen spijt van. En het is ook veel minder stres. Stel dat de beurs nog 30% inklapt. Dan betekent dat gewoon nog wat langer wachten. Maar niet dat je al je geld kwijt bent.
Tov andere financials echt dramatisch slecht.quote:Op maandag 8 december 2008 16:34 schreef pberends het volgende:
Iemand die snapt waarom SNS Reaal nog in de min staat?
quote:AEX Index (sinds 1983)
1. 11 november 1987 +11,8%
2. 13 oktober 2008 +10,6%
3. 24 november 2008 +10,3%
4. 13 maart 2003 +10,0%
5. 21 oktober 1987 +9,2%
6. 29 oktober 2008 +9,1%
7. 12 november 1987 +8,7%
8. 19 september 2008 +8,6%
9. 15 oktober 2002 +7,7%
10. 29 juli 2002 +7,7%
Nog niet, ik wacht even tot de S&P tegen de 1000 aankruipt ofzo. Dat zal nog minstens tot morgen moeten wachten.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |