Ohh, je wil toch niet zeggen alleen dankzij aegon en ing? En die had je hoog gekocht staat me bij.quote:
Dat gaat niet echt samen, toch?quote:Op maandag 8 december 2008 22:31 schreef Plux het volgende:
Ik voorzie een eindejaarsrally.
Morgen neem ik m'n winst..
Stil trut... je verpest alles.quote:
verstandig, of je koopt iets voor op lange termijn.quote:Op dinsdag 9 december 2008 00:11 schreef Arcee het volgende:
SeLang laat zich niet gek maken. Volgens mij heeft die de meest stalen zenuwen van iedereen hier. Zelfs als de AEX op 78 staat wacht hij nog rustig zes maanden met instappen.
maar de meeste aandelen komen nu met een discount van 50%quote:Op dinsdag 9 december 2008 07:16 schreef hondjes het volgende:
[..]
verstandig, of je koopt iets voor op lange termijn.
nu blijft het een jojo op de beurs., voorlopig.
Nou, dat valt wel mee. Het is allemaal maar speelgeld, dat wil zeggen, verdiend met handelen over de jaren.quote:Op maandag 8 december 2008 23:29 schreef Dave7 het volgende:
[..]
Ohh, je wil toch niet zeggen alleen dankzij aegon en ing? En die had je hoog gekocht staat me bij.Dan moet je slapeloze nachten hebben met zo enorm veel erin...
suckerrally of eindejaarsrally, het was in ieder geval wel een lekker sprintje omhoog.quote:Op dinsdag 9 december 2008 09:25 schreef pberends het volgende:
Nu staan ze weer in de rij om te verkopen hoor... mafkezen gisteren.
Die had ik gisteren bij sluiten van de AEX al gekocht. En nu met een winst van 10,6% weer verkocht.quote:Op dinsdag 9 december 2008 09:41 schreef Plux het volgende:
[..]
Dat zou ik niet doen. Met PPT weet je het maar nooit.
Er zijn geen data's bekend van SL240's, hoeveel ze gestegen zijn, etc. Als je ze koopt, duurt het wel even voordat ze in je portefeuille terecht komen. En door een technische storing liggen ze om de haverklap wel eruit. Soms kun je ze gewoon niet verkopen (sprinters die niet indices genoteerd zijn), omdat er gewoonweg geen markt voor is. Als je het mij vraagt, hou ik het lekker bij turbo's.quote:Op dinsdag 9 december 2008 10:26 schreef Lemans24 het volgende:
Het zijn inmiddels zelfs SL240 's. ING is erg actief met het toevoegen van nieuwe sprinters. Er was zelfs héél even een SL245.
De turbo's zijn nog wat beter verhandelbaar, maar dat verandert vrij rap richting sprinters. En de reden dat bij de SL240 niet alle data wordt weergegeven, is omdat deze pas vandaag is geïntroduceerd.quote:Op dinsdag 9 december 2008 11:18 schreef Plux het volgende:
[..]
Er zijn geen data's bekend van SL240's, hoeveel ze gestegen zijn, etc. Als je ze koopt, duurt het wel even voordat ze in je portefeuille terecht komen. En door een technische storing liggen ze om de haverklap wel eruit. Soms kun je ze gewoon niet verkopen (sprinters die niet indices genoteerd zijn), omdat er gewoonweg geen markt voor is. Als je het mij vraagt, hou ik het lekker bij turbo's.
Bij de gedachte dat er daarvoor shorts bestaan, zit ik al te kwijlenquote:Op dinsdag 9 december 2008 12:54 schreef pberends het volgende:
S&P kan komende tijd nog wel stijgen tot 1000-1050 punten, daarna weer een ritje omlaag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |