Nouwk staat die in de folder? Want de enige die ik zie kost 332.01 euro inclusief. Dat is de Kenwood KMIX KMX-51.quote:Op dinsdag 16 december 2008 19:27 schreef Nouwk het volgende:
Ik ga een keukenmachine kopenOf nouja, vriendlief wil hem kopen voor mijn verjaardag.. Hijs 99 euro excl. bij de Makro, echt een koopje dus: de Kenwood Patissier (ook beter bekend als Mx 271)! Jeej
Thnx! Is 2,5 liter genoeg? Ik zag hier de 4 liter voor 149 euro. Scheelt 32 euro en anderhalve liter. Hm, twijfel!quote:Op dinsdag 16 december 2008 21:51 schreef Nouwk het volgende:
Ja, laatste pagina, van 16 tot 24 december die folder!
http://www.metro-mcc.nl/papernewsfolder/26/nonfood/index.asp Hier en dan laatste pagina klikken
Oh dat verandert de zaak! Ik denk dat ik dit weekend naar de Makro toe moet!quote:Op dinsdag 16 december 2008 21:58 schreef Nouwk het volgende:
O trouwens, er staat bij dat de inhoud van die mengkom 2.5 liter is, maar dat is een fout die er elke keer in staat! Hij is gewoon 4 liter, ideaal voor luchtige kapsels, botercreme etc.. echt superding schijnt, dus wil hem graag!
Met de zijkant van een liniaalquote:Op woensdag 17 december 2008 17:56 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Truste, erg leuke taartwaar heb jij de vierkantjes mee gemaakt?
Leuk!quote:Op zondag 14 december 2008 21:10 schreef soares het volgende:
[ afbeelding ]
vandaag gemaakt...
verschillende laagjes marseplijn op elkaar, van verschillende kleuren... komt uit een libelle...
leuk voor bij de koffie....
quote:Op zaterdag 20 december 2008 14:35 schreef soares het volgende:
IK HEB HEMMMM!!!! HAHAHAHAHA
Mooi.quote:Op maandag 22 december 2008 10:24 schreef Sorbootje het volgende:
Eénpersoons vader-van-het-jaar taartje voor mijn vader. We vierden gisteren 'sinterkerst' en het was mijn surprise.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En in de doos:
[ afbeelding ]
Sjonge, mooi hoorquote:Op maandag 22 december 2008 10:24 schreef Sorbootje het volgende:
Eénpersoons vader-van-het-jaar taartje voor mijn vader. We vierden gisteren 'sinterkerst' en het was mijn surprise. ]
Je kan cacao gebruiken of bijv. saffraan (geel). Of bietensap gebruiken voor rode marsepein, of reine-claude siroop voor groene marsepein of wortelsap voor oranje marsepein. Het is wel zo dat als je vloeistof toevoegd aan marsepein het erg plakkerig wordt...dat kun je oplossen door er poedersuiker doorheen te knedenquote:Op maandag 22 december 2008 10:55 schreef melonovy het volgende:
kan je marsepijn ook kleuren met limonadesiroop?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |