Ik gok dat je misschien 3 van die nummers kentquote:Op vrijdag 5 december 2008 18:07 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Echt waar, wat een kutmuziek
Ze doet altijd lief op m'n last.fm-account.quote:Op vrijdag 5 december 2008 18:06 schreef Jenglejack het volgende:
[..]
De naamkenner
Ze is zeker leuk ja
Ik heb even gekeken, maar ik ken er geen eenquote:Op vrijdag 5 december 2008 18:07 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Ik gok dat je misschien 3 van die nummers kent
quote:Op vrijdag 5 december 2008 18:08 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik heb even gekeken, maar ik ken er geen een
WAT HIJ ZEGT!quote:Op vrijdag 5 december 2008 18:07 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Echt waar, wat een kutmuziek
Ook voor jou geldt:quote:
quote:Op vrijdag 5 december 2008 18:07 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Ik gok dat je misschien 3 van die nummers kent
Dat zegt meer over jou.quote:
quote:Op vrijdag 5 december 2008 18:09 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik heb dat meisje eens toegevoegd
Ik ook.quote:Op vrijdag 5 december 2008 18:09 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik heb dat meisje eens toegevoegd
Dat daar ook nog zoveel over te vertellen valt is al helemaal triestquote:Op vrijdag 5 december 2008 18:11 schreef Fascination het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Gipsfetisjisme
Zotheid, gemiste kans.
quote:Op vrijdag 5 december 2008 18:11 schreef Fascination het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Gipsfetisjisme
Zotheid, gemiste kans.
quote:Een gipsfetisjisme (Engels : cast fetish, afkomstig van cast (gipsverband)) is één van de talrijke seksuele fetisjismes. Deze mensen, casters genaamd, vinden het opwindend om gipsverband te dragen, bij anderen gipsverband te mogen aanleggen en/of derden met een ingegipst lichaamsdeel te aanschouwen.
Ik ben minderjarig dus dat zal wel loslopenquote:Op vrijdag 5 december 2008 18:13 schreef Jenglejack het volgende:
Trouwens, ik bedenk me ineens.
Dalijk is het een lok-meid voor pedo's
quote:Casters
Casters zijn mensen die vooral kicken op het mogen aanleggen van gipsverband bij een castee, die er dan – op zijn beurt – op kickt om ingegipst te worden (zie beschrijving hierboven). !!! Belangrijk : de meeste gipsfetisjisten zijn niet enkel caster, castee of admirer, maar kunnen in meerdere tot soms zelfs alle categorieën ondergebracht worden.
Hahaquote:
Ik ben 19quote:Op vrijdag 5 december 2008 18:14 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Ik ben minderjarig dus dat zal wel loslopen
quote:Op vrijdag 5 december 2008 18:14 schreef Fascination het volgende:
[..]
Haha. "Zo we gaan dat hoofd eens lekker ingipsen
."
.
Ik ben benieuwd naar de reacties die hierop gaan volgenquote:Op vrijdag 5 december 2008 18:15 schreef BigKahuna het volgende:
Wat is RnB toch fantastische muziek.
Ont?quote:Op vrijdag 5 december 2008 18:19 schreef NoelGallagher het volgende:
' Robin . zegt:
engelse gitaar bandjes![]()
Ontwetende
16.quote:Op vrijdag 5 december 2008 18:18 schreef Jenglejack het volgende:
[..]
Welke leeftijd is nog (net) legaal voor een 20-21 jarige ?
Ik denk dat jouw mening niks waard is.quote:Op vrijdag 5 december 2008 18:20 schreef BigKahuna het volgende:
Kaiser Chiefs op tv, wat een kankermuziek
Ik ben wel geteld 1 keer bij de aldi en bij de lidl geweest...quote:
Ik heb een paupertante welke altijd spullen bij dat soort winkels haalt, lekker met verjaardagen.quote:Op vrijdag 5 december 2008 18:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben wel geteld 1 keer bij de aldi en bij de lidl geweest...![]()
Nimmer wiederrrr
Dat vind ik wel zo zielig. Als je een verjaardag heb, om dan alles bij de lidl of aldi te kopenquote:Op vrijdag 5 december 2008 18:25 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik heb een paupertante welke altijd spullen bij dat soort winkels haalt, lekker met verjaardagen.
quote:De Nederlandse wet schrijft bij geslachtsverkeer met kinderen van twaalf tot zestien jaar aanzienlijk lagere straffen voor, en de rechter moet in elk geval zelf beslissen of de oudere partner strafbaar is (dit is bijvoorbeeld niet het geval als een puber een wat oudere vriend(in) heeft).
Wat is DnB toch een geweldige muziek!quote:Op vrijdag 5 december 2008 18:16 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd naar de reacties die hierop gaan volgen
Je vindt de Kaiser Chiefs goed?quote:Op vrijdag 5 december 2008 18:22 schreef Zotheid het volgende:
[..]
16.
[..]
Ik denk dat jouw mening niks waard is.
Ja, ik ben dan meestal ook wat ziekjes als ze weer is met een ronde lidlkaas oid rondgaan.quote:Op vrijdag 5 december 2008 18:25 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Dat vind ik wel zo zielig. Als je een verjaardag heb, om dan alles bij de lidl of aldi te kopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |