Gooi er effe zo'n sausje over en je zit te smullen!1!1 Jwt.quote:Op vrijdag 5 december 2008 17:41 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik ga zo bloemkool eten, en dat is mennus vies![]()
![]()
-quote:Op vrijdag 5 december 2008 17:41 schreef Zotheid het volgende:
[..]
- Dat beloof ik niet!!!!~112344
- Ook van dat ene?
Sorry.
quote:Op vrijdag 5 december 2008 17:42 schreef McFearless het volgende:
[..]
Gooi er effe zo'n sausje over en je zit te smullen!1!1 Jwt.
Dit viel nog reuze meequote:Op vrijdag 5 december 2008 17:43 schreef NoelGallagher het volgende:
Whehehe, jullie vonden het gifje smerig. Ik ken nog ranzigere
PM die maar NIETquote:Op vrijdag 5 december 2008 17:43 schreef NoelGallagher het volgende:
Whehehe, jullie vonden het gifje smerig. Ik ken nog ranzigere
IK EET PATAT!quote:Op vrijdag 5 december 2008 17:43 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik eet rijst en iets en vleesiets met wijn ofzo.
Glas -> Anus -> pats -> auw -> bloed -> hihiquote:
- Sorry maar als die beesten een halve meter worden.quote:
FRIET!!!!!!1quote:
Klopt, maar de aldi is erger...quote:Op vrijdag 5 december 2008 17:41 schreef Zotheid het volgende:
[..]
De AH wordt over de gehele linie steeds pauperder.
[..]
- Faler dat ging over een haaitje bij haar. Een zee-egel niet sukkelquote:Op vrijdag 5 december 2008 17:44 schreef Zotheid het volgende:
[..]
- Sorry maar als die beesten een halve meter worden.
- Is dat niet een beetje opwindend?![]()
Fijn.
Geen ervaring mee...quote:Op vrijdag 5 december 2008 17:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Klopt, maar de aldi is erger...
Iedereen weet dat het patat is PKquote:
Ik denk dat ik dat ook ga eten.quote:Op vrijdag 5 december 2008 17:45 schreef McFearless het volgende:
Ik eet gebakken aardappels, biefstuk en sla.
Netzoals mensen altijd dachten dat er niks tegen kanker gedaan kan worden -----> UNTRUE!!!!!1111quote:Op vrijdag 5 december 2008 17:45 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Iedereen weet dat het patat is PK!
Friet zeggen is een beetje zoals verkondigen dat de aarde plat is, ooit geloofden er misschien mensen in maar de mensen weten nu wel beter!
Serieus, bierquote:Op vrijdag 5 december 2008 17:46 schreef McFearless het volgende:
En ik drink bier.
quote:Op vrijdag 5 december 2008 17:46 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Netzoals mensen altijd dachten dat er niks tegen kanker gedaan kan worden -----> UNTRUE!!!!!1111
- Ow. Maar dan heb ik ook een aquarium nodig. *krabbelt terug*quote:Op vrijdag 5 december 2008 17:45 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
- Faler dat ging over een haaitje bij haar. Een zee-egel niet sukkel![]()
![]()
- Nou eigenlijk wel*sopsop*
Hulde!quote:Op vrijdag 5 december 2008 17:45 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Iedereen weet dat het patat is PK!
Friet zeggen is een beetje zoals verkondigen dat de aarde plat is, ooit geloofden er misschien mensen in maar de mensen weten nu wel beter!
Hebben ze in Afrika dan internetquote:Op vrijdag 5 december 2008 17:47 schreef GasTurbine het volgende:
IK EET NIETS
Neger.quote:
Precies. Biefstuk even 2 minuten bakken. Lekker rood.quote:
Van een Zweeds vrachtschip gekaapt jewaids.quote:Op vrijdag 5 december 2008 17:48 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Hebben ze in Afrika dan internet
- Gooi je bad vol!quote:Op vrijdag 5 december 2008 17:47 schreef Zotheid het volgende:
[..]
- Ow. Maar dan heb ik ook een aquarium nodig. *krabbelt terug*
- Hihi.En nu?
Oh....quote:Op vrijdag 5 december 2008 17:44 schreef McFearless het volgende:
[..]
Duitsers die potjes in hun anus rammen.
Sterf.quote:Op vrijdag 5 december 2008 17:48 schreef NoelGallagher het volgende:
flikker op met jullie zee-egels man
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |