quote:Op vrijdag 5 december 2008 17:09 schreef Plasterk het volgende:
Sinterklaas is voor losers of voor mensen die commercieel beinvloedbaar zijn
Ik heb sowieso die rotzooi niet in mijn huis.quote:Op vrijdag 5 december 2008 17:11 schreef tong80 het volgende:
[..]
Jij vindt de piek op de Kerstboom vast belachelijk.
Leuk verassend als je het al weet.quote:Op vrijdag 5 december 2008 17:13 schreef Plasterk het volgende:
[..]
Ik heb sowieso die rotzooi niet in mijn huis.
Ik krijg een klein kerstboompje van mijn vriendin
Hij stond letterlijk in vuur en vlam.quote:Op vrijdag 5 december 2008 17:25 schreef tong80 het volgende:
[..]
Leuk verassend als je het al weet.
Jouw vriendin kreeg ooit een piekmoment van me.
Oe. Die Sintquote:
Jouw vriendin piekt altijd bij mijquote:Op vrijdag 5 december 2008 17:25 schreef tong80 het volgende:
[..]
Leuk verassend als je het al weet.
Jouw vriendin kreeg ooit een piekmoment van me.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hoeveel gighz? 2,5? 3,0?quote:Op vrijdag 5 december 2008 19:55 schreef Windigo het volgende:
Mijn allergrootste cadeau ooit, de nieuwste van de nieuwste gamerspcOnder andere een dualcore, nvidia 9800 gt videokaart, een harddisk van 640 gig, 1000 mhz etc
Nog nooit zoiets gekregen, ben er helemaal weg van
Verder weet ik het nog niet, morgen vieren we het nog eens dus ik ben benieuwd
Ja een mooie zwarte.quote:
type? fotoquote:Op zaterdag 6 december 2008 01:11 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja een mooie zwarte.
Bij de vorige waren alle letters verdwenen
Een pen.quote:Op zaterdag 6 december 2008 01:21 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Dit met lootjestrekken van mijn vriend:
Hello Kitty knuffeltje!
Ook nog stickertjes van HK en een pen![]()
Chocoladeletter
Dit is hem zoals hij besteld is:quote:Op zaterdag 6 december 2008 01:05 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
hoeveel gighz? 2,5? 3,0?
post morgen wat ik krijg
sint stuurt het hier pas 24 uur later op :p
Die wil ik ook!quote:
Ik vind het anders knap ruigquote:Op zaterdag 6 december 2008 01:11 schreef Pappie_Culo het volgende:
2 nieuwe bouwlampjes voor in huis (100 watt peertjes) omdat de vorige stuk zijn en ik nog steeds niet heb bedacht hoe ik hier een normale lamp moet gaan bevestigen.
Je zit er een beetje bij als een wietplant met die dingen aan, maar je ziet tenminste wat 's ochtends itt met 'gezellig' licht.
Het moge duidelijk zijn dat Sinterklaasavond hier niet al te veel gekkigheid met zich meebrengt
als allerlaatste uitbreiding raad ik je aanquote:Op zaterdag 6 december 2008 08:21 schreef Windigo het volgende:
[..]
Dit is hem zoals hij besteld is:
Microsoft Windows Vista Home Premium SP1
Intel Core 2 Duo E8400 2x3,00GHz 6MB Box
MSI P6NGM-L DDR2 GeForce7050 PCI-E m-ATX
2048 MB DDR2/800 Dimm Bulk
Samsung 750GB SATA II U300 7200RPM 32MB
NEC AD7200S DVD±RW DL SATA OEM zwart
EVGA GeForce 9800GT 512MB PCI-E
Sound On Board
16:1 Kaartlezer intern USB2.0 Zwart
Paradigit Minitower M-10 zw excl.voeding
Forton Source 400W Voeding ATX 2.0
Nero 8 OEM Essentials Suite 1
Panda Antivirus Pro 2009 NL 1 gebr. OEM
Labtec Cordless Desktop Ultra Flat
Microsoft Optical Basic Mouse OEM Zwart
Garantie: 1 jaar Carry-In
Configuratie Build to Order systeem
Nou ja, dat vraag je toch niet bij een cadeautjequote:Op zaterdag 6 december 2008 01:26 schreef tong80 het volgende:
[..]
Een pen.
Je werd verwend.
Of was het een dure pen ?
Hehe ik heb echt niet meer geld dan wat er nu aan op is gegaan (deze sint heeft zelf deels het cadeau bekostigdquote:Op zaterdag 6 december 2008 15:49 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
als allerlaatste uitbreiding raad ik je aan
2048 MB DDR2/800 Dimm Bulk nog 1x te bestellen![]()
en je hebt een pracht pc
Mijn ma kreeg een kadoo bon. Ik moest namens de Sint er opschrijven dat ie 20 euro waard isquote:Op zaterdag 6 december 2008 16:11 schreef HeaRt_woRm het volgende:
[..]
Nou ja, dat vraag je toch niet bij een cadeautjeEn we hadden een bepaald bedrag
Ik heb ook zo genoten van mijn neefje en nichtje.quote:Op zaterdag 6 december 2008 19:50 schreef Schanulleke het volgende:
Goeie Sony oordopjes en zo'n weerstation met buitensensor. Ook een cohocoladeletter.
Maar het mooiste cadeau was mijn dochtertje van twee die perse haar eigen gedicht wou voorlezen:
'Sinterklaas.bla...blabla....
weg......bla.....
Spanje....blablabla...
Zo, nu cadeautje'![]()
Mooi dat ze je achternaam niet vergetenquote:Op zaterdag 6 december 2008 19:56 schreef Noortje. het volgende:
- Pure chocoladeletter N
- Witte chocoladeletter G ()
- Bontmuts
Ik ook. Had het kussen nog niet eens vermeld.quote:Op zaterdag 6 december 2008 20:06 schreef Tristessa het volgende:
Ik ben best wel verwend gisteren, eigenlijk!
quote:Op zaterdag 6 december 2008 20:10 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Nu kreeg ik dus de G van graftak. Van de Sint moet je het maar hebben.
zoiets kost meestal 20 - 40 euroquote:Op zaterdag 6 december 2008 16:19 schreef Windigo het volgende:
[..]
Hehe ik heb echt niet meer geld dan wat er nu aan op is gegaan (deze sint heeft zelf deels het cadeau bekostigd). Zo vind ik hem ook mooi genoeg
December is wel de kindermaand, die geven de extra dimensie. Voorheen vond ik Kerst weinig aan, nu kijk ik er al maanden naar uitquote:Op zaterdag 6 december 2008 19:52 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb ook zo genoten van mijn neefje en nichtje.
Neefje wist voor het eerst dat de Sint niet bestaat. En was aandoenlijk om te zien hoe ie het spel meespeelde
Volgens mij waren dat hintsquote:Op vrijdag 5 december 2008 16:58 schreef tong80 het volgende:
Ik heb een streepje voor bij de Sint omdat ik dit jaar nog geen ban heb gehad. Dus ik werd woensdag al verwend.
Nieuw toetsenbord, Agenda, 2 handdoeken, Douchegordijn, Lamp voor in de badkamer, lamp voor in de keuken, boek van Mart Smeets, 4 zakdoeken, aftershave en douchefris van van Gils.
Ik heb normaal 30 euro per week te besteden aan extra's, verdien momenteel niet zo veelquote:Op zaterdag 6 december 2008 23:59 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
zoiets kost meestal 20 - 40 euro![]()
Je bent verwendquote:Op zondag 7 december 2008 20:12 schreef kevin33 het volgende:
Boeken:
Youp van 't Hek - Bacteriën moeten ook leven
Andy Dougan - Dynamo Kiev
Michel Boerebach - Nooit meer zaterdag
Micheal J. Fox - Discografie
50 beste wedstrijden van Ajax
Tijdschriften:
Quest
Computer Totaal
De Ajacied
Dvd:
Resevoir Dogs