Ja idd, stijlvol. Net als ikquote:Op vrijdag 5 december 2008 16:52 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Davidoff is baas.
Mooie verpakking ook.
je kijkt hippie filmsquote:
Alsof het alleen om het uiterlijk gaat.quote:Op vrijdag 5 december 2008 16:05 schreef Adelante het volgende:
[..]
is die gast bijziend ofzo of heeft dat mokkel een heel strak lijf onder die jas?
Ik wil ook.quote:
B A A S!quote:Op vrijdag 5 december 2008 16:53 schreef behangplakker het volgende:
Dankje voor de reacties![]()
Maar ik ga alweer naar oma toe, want moet over 3 kwartier op de training zijn.
Nog 1 nieuwtje: Ik heb voor heel 4 havo schatje mag ik je foto gezongen![]()
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx![]()
![]()
Doe je oma de groetjes van de KLB SC.quote:Op vrijdag 5 december 2008 16:53 schreef behangplakker het volgende:
Dankje voor de reacties![]()
Maar ik ga alweer naar oma toe, want moet over 3 kwartier op de training zijn.
Nog 1 nieuwtje: Ik heb voor heel 4 havo schatje mag ik je foto gezongen![]()
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx![]()
![]()
Mooie oorbel.quote:Op vrijdag 5 december 2008 16:53 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja idd, stijlvol. Net als ik
Jij draagt ribbroeken, ik weet niet wat erger isquote:Op vrijdag 5 december 2008 16:56 schreef Zotheid het volgende:
Roken is voor paupers. Je laten beinvloeden door kankerstokken.
haha négersquote:Op vrijdag 5 december 2008 16:57 schreef BigKahuna het volgende:
One of a kiiiiiiind.
Love affaaaaaaaair.
The kind of love you read about in fairytaaaaaaales.
[ afbeelding ]
Beinvloeden? Ik kan makkelijk zonder maar soms is een kankerstokje tijdens het uitgaan wel relax. Goede smoes ook om iemand mee te slepen naar buiten.quote:Op vrijdag 5 december 2008 16:56 schreef Zotheid het volgende:
Roken is voor paupers. Je laten beinvloeden door kankerstokken.
Moraalridderquote:Op vrijdag 5 december 2008 16:55 schreef Zotheid het volgende:
Alsof het alleen om het uiterlijk gaat.
Dat meen je niet.quote:Op vrijdag 5 december 2008 16:57 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Jij draagt ribbroeken, ik weet niet wat erger is
Heb je BoB nu al ?quote:
Draag je van die nepdiamantjes?quote:Op vrijdag 5 december 2008 17:00 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
KloptIk heb trouwens 3 gaatjes in m'n oor zitten
![]()
![]()
nog niet helemaalquote:
Dat zeggen ze allemaal.quote:Op vrijdag 5 december 2008 16:58 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Beinvloeden? Ik kan makkelijk zonder maar soms is een kankerstokje tijdens het uitgaan wel relax. Goede smoes ook om iemand mee te slepen naar buiten.![]()
Klopt.quote:Op vrijdag 5 december 2008 16:59 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Moraalridder
Ze is gewoon spuugkankerlelijk, punt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |