quote:
Niet altijd...quote:Op vrijdag 5 december 2008 16:40 schreef gers het volgende:
4ebe is gewoon een vrouw die hebben het altijd koud
U spreekt met de helpdesk van Albert Heijn. Omdat uw username julian6 is en u uw vraag in een niet relevant forum stelt, zijn de Albert Heijn winkels speciaal voor u al gesloten.quote:Op vrijdag 5 december 2008 16:39 schreef julian6 het volgende:
[..]
Zeker weten? Op de website staat 20:00. Maar ik wil geen risico lopen zonder bier te zitten vanavond dus ik ga toch maar ff![]()
quote:Op vrijdag 5 december 2008 16:42 schreef Paaskonijn het volgende:
KUT ik moet ook nog ff naar de AH XL hiero
Heb daar gister mijn schoen gezet
quote:Op vrijdag 5 december 2008 16:43 schreef BobbyB het volgende:
[..]
U spreekt met de helpdesk van Albert Heijn. Omdat uw username julian6 is en u uw vraag in een niet relevant forum stelt, zijn de Albert Heijn winkels speciaal voor u al gesloten.
Met vriendelijke groet,
Appie
Nee duh. Dat deed ik de eerste dag al duh.quote:
BPquote:
Ik rook alleen als ik me verveel bij het uitgaan.quote:Op vrijdag 5 december 2008 16:42 schreef gers het volgende:
[..]
![]()
wil je trouwens een pakkie peuken tc?
Die is inderdaad bijzonder matig.quote:Op vrijdag 5 december 2008 16:28 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Mijn band gaat "life is a highway" van ze spelen.
Kutnummer.
2 pakkies marlboro ruilen voor een batspartij ?quote:Op vrijdag 5 december 2008 16:46 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Ik rook alleen als ik me verveel bij het uitgaan.
quote:Op vrijdag 5 december 2008 16:46 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Ik rook alleen als ik me verveel bij het uitgaan.
Dat is 10 euro...quote:Op vrijdag 5 december 2008 16:48 schreef gers het volgende:
[..]
2 pakkies marlboro ruilen voor een batspartij ?
Gers, jij rookt niet eensquote:Op vrijdag 5 december 2008 16:48 schreef gers het volgende:
[..]
Davidoff is ook goed?quote:Op vrijdag 5 december 2008 16:48 schreef gers het volgende:
[..]
DEAL!quote:
Davidoff is baas.quote:Op vrijdag 5 december 2008 16:50 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
omg, rook jij Davidoff?
Ik ook, Classic ofcourse
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |