Kudquote:Op vrijdag 5 december 2008 16:33 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
(nog) Niet geïnteresseerd.
In de mijnen, daar was het pas koud, maar daar kreeg je het van het werken wel warmquote:Op vrijdag 5 december 2008 16:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
ZOHEEE, het is hier ineens koud in huis
*verwarming aanzetKou
quote:Op vrijdag 5 december 2008 16:32 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Ik (nog) niet.ik wil het je wel geven heurSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die filmpjes zijn vetquote:Op vrijdag 5 december 2008 16:30 schreef GasTurbine het volgende:
Op school deed een gast deze 'als verassing' bij iemand anders, maar hij rende frontaal tegen de kluisjes
3e klassers_!_!_!_!_!_!
quote:Op vrijdag 5 december 2008 16:30 schreef GasTurbine het volgende:
Op school deed een gast deze 'als verassing' bij iemand anders, maar hij rende frontaal tegen de kluisjes
3e klassers_!_!_!_!_!_!
Ja.quote:Op vrijdag 5 december 2008 16:37 schreef julian6 het volgende:
Gaat de albert heijn eerder dicht vandaag ivm sinterklaas?
Ik ook.quote:Op vrijdag 5 december 2008 16:31 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
PK, vanavond ben ik in Helmond![]()
![]()
Ja. 5 uur, hup haast je!quote:Op vrijdag 5 december 2008 16:37 schreef julian6 het volgende:
ja behalve de appie in Schubbekutteveenquote:Op vrijdag 5 december 2008 16:37 schreef julian6 het volgende:
Ja doei, in de mijnen is het vet warm...quote:Op vrijdag 5 december 2008 16:34 schreef BobbyB het volgende:
[..]
In de mijnen, daar was het pas koud, maar daar kreeg je het van het werken wel warm
Zeker weten? Op de website staat 20:00. Maar ik wil geen risico lopen zonder bier te zitten vanavond dus ik ga toch maar ffquote:
kneusquote:Op vrijdag 5 december 2008 16:39 schreef julian6 het volgende:
[..]
Zeker weten? Op de website staat 20:00. Maar ik wil geen risico lopen zonder bier te zitten vanavond dus ik ga toch maar ff![]()
Bijdehandquote:
hhahahah pwntquote:Op vrijdag 5 december 2008 16:39 schreef julian6 het volgende:
[..]
Zeker weten? Op de website staat 20:00. Maar ik wil geen risico lopen zonder bier te zitten vanavond dus ik ga toch maar ff![]()
quote:
zet je schoen misschoen doet de sint er wel wat inquote:Op vrijdag 5 december 2008 16:39 schreef julian6 het volgende:
[..]
Ja is 5 uur. Stond hier buiten bij de AH duidelijk aangegeven.quote:Op vrijdag 5 december 2008 16:39 schreef julian6 het volgende:
[..]
fixed.quote:Op vrijdag 5 december 2008 16:40 schreef gers het volgende:
4ebe is gewoon een luie vrouw die hebben het altijd koud
Ja.quote:Op vrijdag 5 december 2008 16:40 schreef NoelGallagher het volgende:
Is T_C zich nu aan het vingeren op mijn foto of hoe zit dat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |