Je hebt een vriendin.quote:Op vrijdag 5 december 2008 16:23 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Nog steeds he, vind ik die foto in je fobo mega lekker![]()
![]()
![]()
![]()
geeft niet, deze is ook kk vetquote:Op vrijdag 5 december 2008 16:26 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Ik vind de album versie van spitfire vetter.
Doei NBquote:Op vrijdag 5 december 2008 16:17 schreef Noorsbloed het volgende:
Maar ik ga nog even sinterklaas inkopen doen..
Beetje lullig als mijn zusje niets krijgt![]()
Fijn weekend
en fijne sinterklaas !
mag ik je aanraken?quote:Op vrijdag 5 december 2008 16:27 schreef GasTurbine het volgende:
Ik heb 4 sjaals
1 met legerkleurtjes ()
2 gebreide lekkere warme
1 'hippe gestreepte dure' die voor geen meter werkt en ijskoud is (en stinkt).
Ik heb er zo eentje in het blauw.quote:Op vrijdag 5 december 2008 16:28 schreef gers het volgende:
ik heb trouwens ook zo'n terroristensjaal
Ik heb AIDSquote:Op vrijdag 5 december 2008 16:29 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Ik heb er zo eentje in het blauw.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan moeten we toch maar eens een keertje meetenquote:Op vrijdag 5 december 2008 16:29 schreef jitzzzze het volgende:
NG, ik ben het de afgelopen 10 minuten al 3 keer met je eens geweest![]()
Over de sjaal, over T-C en die grap met de sint.
PK, vanavond ben ik in Helmondquote:Op vrijdag 5 december 2008 16:28 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik heb geen sjaal en iedereen die het koud vind is een miet.
Whehehequote:Op vrijdag 5 december 2008 16:30 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
PM eens pics van jezelf.
Heel even en snelquote:
zwart wit heb ikquote:Op vrijdag 5 december 2008 16:29 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Ik heb er zo eentje in het blauw.
quote:Op vrijdag 5 december 2008 16:30 schreef Devvie het volgende:
[..]
Ik heb AIDSIk (nog) niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 5 december 2008 16:32 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Ik (nog) niet.Hebben?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |